CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Zarina, Michael Ang Gaduh Lagi - Dari Tahun Lepas Kot, Tak Setel Lagi?

14-5-2018 10:37 AM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 8350| Komen: 26|Original author: Oleh: Azza

Description: Apa cerita yang kecoh-kecoh antara pengarah drama tersohor, Michael Ang dengan artis kontroversi Zarina Anjoulie?Pergaduhan di Instagram ini nampaknya berlarutan dengan masing-ma ...


Apa cerita yang kecoh-kecoh antara pengarah drama tersohor, Michael Ang dengan artis kontroversi Zarina Anjoulie?
Pergaduhan di Instagram ini nampaknya berlarutan dengan masing-masing memuat status yang memerli antara satu sama lain.

Ia dipercayai bermula pada Disember 2017 lepas lagi dengan Dira Abu Zahar yang merangkap Exco Puteri Umno mengkritik Fathia Latiff yang sering komplen isu kerajaan. Kemudiannya Zarina pula membalas kritikan Dira dengan lebih dasyat. Tiba-tiba Michael Ang juga terpalit sama kerana dikatakan menyokong Dira. Hal ini berterusan dengan berbalas jawapan menerusi video di media sosial antara Michael dengan Zarina.

Isu ini senyap seketika, namun selepas PRU 14, ia muncul kembali dengan Zarina memuat naik status bertanyakan Michael Ang dan ia bermula kembali.

Foto : IG Michael Ang

Michael menyatakan dia telah membalas di ruangan komen tetapi Zarina tidak membalasnya menyebabkan dia terpaksa meletakkan di lamannya sendiri.


Namun, jika dilihat pada komen yang diletakkan oleh Michael - seperti tidak dapat dihantar (masalah telco atau ada netizen mengatakan yang Zarina 'block' Michael dari menulis komen.

Bagaimanapun status Michael itu membuatkan ramai netizen yang tertanya-tanya apa tujuan Zarina membangkitkan kembali kisah itu. Adakah kerana strategi mahu melakukan barangnya?


Menariknya Zarina muncul di laman komen Michael dan mereka berbalas jawapan di situ.



Ramai yang menasihatkan Michael supaya usah mempedulikan status Zarina yang hanya mahu mencari gaduh.




Bagaimanapun diharapkan perkara ini tidak berpanjangan.
Maklumlah empunya masalah antara Dira Zahar dan Fathia Latiff sendiri sudah tidak apa-apa, takkan lah mereka yang tiada kena mengena pula meneruskan pertengkaran. - CARI 

22

Bagus
2

Marah
8

Terkejut
2

Sedih
15

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (54 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jalfa 14-5-2018 10:42 AM
Zarina lalucah tahi..jual produk cuci fefet baik jual produk cuci hati..semua org ko nak dengki pehall...produk process pulak alahai sedehhh..tp ramai yg bodo tertifuuu dgn tudung sheolss
Quote iriz88 14-5-2018 10:44 AM
Hahah iolls kalau baca apoo mic ang tu mesti otomatik dalam kepala ikut style sebutan dia apooo
Quote besarkecik 14-5-2018 10:47 AM
Sapo pompuan tu???
Quote Burong_Hantuk 14-5-2018 10:52 AM
mikel pondan bau busok
Quote menah 14-5-2018 10:53 AM
dek pegi la mana2 class belaja marketing cara bersih sikit dari cara kotor gini... nampak desperate and attention seeker sgt dekkk...
Quote sokmogitu 14-5-2018 10:54 AM
kenapa nmpk si Michael ang cam takut nk continue bertekak?
Quote fliphair8 14-5-2018 10:56 AM
Ngape makin teruk meroyan dlm ig ni....ingat setakat kes uqa sudah laaa.....tu pun aku rasa melampau....walopun aku bukan karats uqa.....im just anti drugs....ni attention seeker namanya
Quote kiah_mai_pulak 14-5-2018 11:14 AM
Pondan dan bohsia bergaduh pun nk dijadikan cerita gak, demi sesuap Nasi. Kossserrr reputer skrg xda kredibiliti langsung. Jahananm
Quote grizz 14-5-2018 11:40 AM
mentang2 die menang bole la menyalak bagai..cube kalah aritu..xde la ngungkit kot..
Quote abangadek 14-5-2018 12:17 PM
hahahaha takleh nafikan anju ni lawak
Quote oggy 14-5-2018 12:33 PM
Anju ni kadang2 bising tak bertempat.
Orang kata berani, but to me attention seeker much.
Quote stryder_cats 14-5-2018 01:02 PM
suka sgt cari pasal.. boring dunia hiburaan sekarang ni.
Quote cha-cha 14-5-2018 01:09 PM
Apa yang Micheal Ang hentam dia psl Dira?
Quote biozipstar 14-5-2018 01:24 PM
kelakar lah deme ni.. xde kije nak gaduh2.. industri bkn besar nauuuu
Quote CheIsah 14-5-2018 01:25 PM
Dah lah tu Zarina oi duduk diam2 jual produk you dah lah
Quote haruslah 14-5-2018 02:02 PM
kesiannya gaduh sbb politik

korang nye suka lah nak sokong sape pon

jgn jadi lalang sudah

bengong la puak2 taksub politik nih
Quote kikiharris 14-5-2018 02:09 PM
Lain kali tajuk letak nama penuhlah. Baru boleh tarik minat pembaca.Zarina Zainuddin ke, Zarina zainoordin ke..pemalaslah wartawan cari ni. Done hencap!
Quote ramaramu 14-5-2018 02:17 PM
baru tgk dia kutuk ungka pasal kantoi 5. abis ko pun sama dulu kantoi gak! hilang ingatan ke apa?
Quote MadameOnion 14-5-2018 03:43 PM
sokmogitu replied at 14-5-2018 10:54 AM
kenapa nmpk si Michael ang cam takut nk continue bertekak?

malas nak layan kot.. memula suka jugak tgk anju smash retis2 malaysia..rupanya gila publisiti murahan..kacau org yg tak kacau dia..

Lihat semua komen(26)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 03:05 PM GMT+8 , Processed in 0.079172 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top