CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 6561|Reply: 26

Zarina, Michael Ang Gaduh Lagi - Dari Tahun Lepas Kot, Tak Setel Lagi?

[Copy link]
Post time 14-5-2018 10:37 AM | Show all posts |Read mode




Apa cerita yang kecoh-kecoh antara pengarah drama tersohor, Michael Ang dengan artis kontroversi Zarina Anjoulie?
Pergaduhan di Instagram ini nampaknya berlarutan dengan masing-masing memuat status yang memerli antara satu sama lain.

Ia dipercayai bermula pada Disember 2017 lepas lagi dengan Dira Abu Zahar yang merangkap Exco Puteri Umno mengkritik Fathia Latiff yang sering komplen isu kerajaan. Kemudiannya Zarina pula membalas kritikan Dira dengan lebih dasyat. Tiba-tiba Michael Ang juga terpalit sama kerana dikatakan menyokong Dira. Hal ini berterusan dengan berbalas jawapan menerusi video di media sosial antara Michael dengan Zarina.

Isu ini senyap seketika, namun selepas PRU 14, ia muncul kembali dengan Zarina memuat naik status bertanyakan Michael Ang dan ia bermula kembali.


Foto : IG Michael Ang


Michael menyatakan dia telah membalas di ruangan komen tetapi Zarina tidak membalasnya menyebabkan dia terpaksa meletakkan di lamannya sendiri.




Namun, jika dilihat pada komen yang diletakkan oleh Michael - seperti tidak dapat dihantar (masalah telco atau ada netizen mengatakan yang Zarina 'block' Michael dari menulis komen.

Bagaimanapun status Michael itu membuatkan ramai netizen yang tertanya-tanya apa tujuan Zarina membangkitkan kembali kisah itu. Adakah kerana strategi mahu melakukan barangnya?



Menariknya Zarina muncul di laman komen Michael dan mereka berbalas jawapan di situ.




Ramai yang menasihatkan Michael supaya usah mempedulikan status Zarina yang hanya mahu mencari gaduh.





Bagaimanapun diharapkan perkara ini tidak berpanjangan.
Maklumlah empunya masalah antara Dira Zahar dan Fathia Latiff sendiri sudah tidak apa-apa, takkan lah mereka yang tiada kena mengena pula meneruskan pertengkaran. - CARI

Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Zarina lalucah tahi..jual produk cuci fefet baik jual produk cuci hati..semua org ko nak dengki pehall...produk process pulak alahai sedehhh..tp ramai yg bodo tertifuuu dgn tudung sheolss
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 10:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahah iolls kalau baca apoo mic ang tu mesti otomatik dalam kepala ikut style sebutan dia apooo
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Sapo pompuan tu???
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 10:52 AM | Show all posts
mikel pondan bau busok
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 10:53 AM | Show all posts
dek pegi la mana2 class belaja marketing cara bersih sikit dari cara kotor gini... nampak desperate and attention seeker sgt dekkk...
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
kenapa nmpk si Michael ang cam takut nk continue bertekak?
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 10:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Ngape makin teruk meroyan dlm ig ni....ingat setakat kes uqa sudah laaa.....tu pun aku rasa melampau....walopun aku bukan karats uqa.....im just anti drugs....ni attention seeker namanya
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Pondan dan bohsia bergaduh pun nk dijadikan cerita gak, demi sesuap Nasi. Kossserrr reputer skrg xda kredibiliti langsung. Jahananm
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 11:40 AM | Show all posts
mentang2 die menang bole la menyalak bagai..cube kalah aritu..xde la ngungkit kot..
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 12:17 PM | Show all posts
hahahaha takleh nafikan anju ni lawak
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Anju ni kadang2 bising tak bertempat.
Orang kata berani, but to me attention seeker much.
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 01:02 PM | Show all posts
suka sgt cari pasal.. boring dunia hiburaan sekarang ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa yang Micheal Ang hentam dia psl Dira?
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 01:24 PM | Show all posts
kelakar lah deme ni.. xde kije nak gaduh2.. industri bkn besar nauuuu
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah lah tu Zarina oi duduk diam2 jual produk you dah lah
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 02:02 PM | Show all posts
kesiannya gaduh sbb politik

korang nye suka lah nak sokong sape pon

jgn jadi lalang sudah

bengong la puak2 taksub politik nih
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Lain kali tajuk letak nama penuhlah. Baru boleh tarik minat pembaca.Zarina Zainuddin ke, Zarina zainoordin ke..pemalaslah wartawan cari ni. Done hencap!
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 02:17 PM | Show all posts
baru tgk dia kutuk ungka pasal kantoi 5. abis ko pun sama dulu kantoi gak! hilang ingatan ke apa?
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 03:43 PM | Show all posts
sokmogitu replied at 14-5-2018 10:54 AM
kenapa nmpk si Michael ang cam takut nk continue bertekak?

malas nak layan kot.. memula suka jugak tgk anju smash retis2 malaysia..rupanya gila publisiti murahan..kacau org yg tak kacau dia..
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 02:54 PM GMT+8 , Processed in 0.220710 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list