CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Jinggo ‘Berangin’, Tinggal Pesanan Untuk Mak Cik Cenchurot

23-4-2018 02:04 PM| Diterbitkan: Cari-Amirah| Dilihat: 9143| Komen: 48|Original author: Oleh: Amirah

Description: Jinggo yang merupakan pemilik JS Pictures atau dikenali sebagai Tok Sidang sekali lagi panas hati dengan seorang wanita yang dinamakan sebagai ‘Mak Cik Cenchurot’.
Jinggo yang merupakan pemilik JS Pictures atau dikenali sebagai Tok Sidang sekali lagi panas hati dengan seorang wanita yang dinamakan sebagai ‘Mak Cik Cenchurot’.


Foto: IG Jinggo

Dia begitu bengang sekali dengan Mak Cik Cenchurot yang mengutuk keluarganya dan berharap Mak Cik tersebut menilai dirinya terlebih dahulu bersama anaknya yang merupakan seorang artis.



Menerusi kenyataan Jinggo itu, harga bayaran seorang artis sepatutnya bersesuaian dengan nilai pasaran dirinya. Namun, siapa agaknya yang Jinggo maksudkan itu? Adakah pelakon-pelakon baru dalam industri seni yang sedang naik?


Foto: IG Sheila Rusly

Netizen juga menyokong kenyataan Jinggo dan menasihatkan supaya dia tidak melayan ‘mak cik bawang’ yang memang terkenal dengan kelantangan mulut mereka hingga membabitkan keluarga.



Siapalah yang tidak marah bila ada orang mengutuk keluarga sendiri, bukan? Pastilah kita sedaya upaya akan mempertahankan maruah keluarga kita.

Foto: IG Sheila Rusly

Walau siapa pun artis tersebut, ada baiknya jika mereka tidak mengaitkan hal kerja dengan keluarga hingga memburukkan nama orang lain. Industri kita bukannya besar. Pi mai pi mai, tang tu juga. Eloklah berbuat baik dengan semua orang, okey? - CARI
4

Bagus
6

Marah
3

Terkejut
4

Sedih
6

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (32 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote damian_lee 23-4-2018 02:34 PM
Species ... shahnazz ...... versi otai ..
Quote grizz 23-4-2018 02:35 PM
siapa itu..
Quote bambimbom 23-4-2018 02:36 PM
hmmmm ko pun lebih kurang gak pakcik bawang.....
Quote beeeee 23-4-2018 02:40 PM
pening aku baca tapi kenaps cencorot em tak faham
Quote apedehal 23-4-2018 02:44 PM
hmm sapo ni...fikiran jahat iols kalau bab2 xdo cermin, ikut harga pasaran gambo video ni terus terbayang jahlop ja tp kalau ikut logik xmungkin la kut.. aiseyman xsuka tul teka teki camni
Quote chicozinn 23-4-2018 02:45 PM
sape si mak cik cencorot ni??sudah la memekak lak si tua ni laki bini..meluat!!
Quote fliphair8 23-4-2018 03:19 PM
Bising laaa dia ni.....dah bapak2 orang pun mulut hangsuang.....
Quote Minami2013 23-4-2018 03:24 PM
I suke je tgk ig depa...ngan anak2 angkat retis depa.. dah 4 skrg ni ... ngan anak betul suke tgk especially ngan mika... comel je...

Anyway, makcik cencurut tu ade komen2 pedas ke kat dia?
Quote EnMimpi 23-4-2018 03:28 PM
damian_lee replied at 23-4-2018 02:34 PM
Species ... shahnazz ...... versi otai ..

xperlu nk kaitkan org lain la barua.. ko pun apa kurangnya setannnn
Quote myakayina 23-4-2018 03:42 PM
apa acik cenchurut tu kutuk psl famili dia? diam2 udoh le cho..lagi kome layan lagi menjadi dianyer..
Quote LadyDiddy 23-4-2018 03:46 PM
Dah tua tapi merempan kat socmed mengalahkan bbnu
Quote batrishia 23-4-2018 03:51 PM
sape makcik cenchurut
Quote BookerT 23-4-2018 04:05 PM
beeeee replied at 23-4-2018 02:40 PM
pening aku baca tapi kenaps cencorot em tak faham

mulut mak hayam tu muncung dia macam binatang tersebut agaknye nyah...
Quote BookerT 23-4-2018 04:05 PM
apedehal replied at 23-4-2018 02:44 PM
hmm sapo ni...fikiran jahat iols kalau bab2 xdo cermin, ikut harga pasaran gambo video ni terus terb ...

kau nyah born ready mak hayam lofa hater nyah...
Quote BookerT 23-4-2018 04:05 PM
chicozinn replied at 23-4-2018 02:45 PM
sape si mak cik cencorot ni??sudah la memekak lak si tua ni laki bini..meluat!!

meluat pun drama mak hayam dedua ni banyak menghiburkan nyah...
Quote apedehal 23-4-2018 04:06 PM
BookerT replied at 23-4-2018 04:05 PM
kau nyah born ready mak hayam lofa hater nyah...

xjugak nyah...iols minat jua sheol zmn2 free hair dlu
Quote BookerT 23-4-2018 04:07 PM

mak rasa mak hayam jonggo mengamuk pasal binatang cencurut makan stoking dia sampai berlubang la nyah..bukan pasal memana mak hayam...
Quote damian_lee 23-4-2018 04:07 PM
EnMimpi replied at 23-4-2018 07:28 AM
xperlu nk kaitkan org lain la barua.. ko pun apa kurangnya setannnn

EnMimpi so yesterday ....... terbayang yang pakai topeng tu .. MultiNick ke dik .... hahahaha
Quote ALDRIN 23-4-2018 04:10 PM
Jinggo ni pon selalu wat igstory serupa BBNU jer...sejenis attention seeker....

Iols tgk anak dia yg 2nd tu pon cam bengang jer...dah bapak ke hulur hilir nk wat igstory...ketuk pintu bilik...pastu yg halang anak nk pg sekolah..pastu ckp wei derhaka ko lawan papa...padahal anak bujang tu pon malas layan...dah nk cecepat pi sekolah kannn....

Pd iols lelaki klu terlebih selpie or sikit2 nk igstory pastu nk sentap2 dah gaya2 ahkak2 gayah bottom sangat....

Lihat semua komen(48)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2022 11:43 AM GMT+8 , Processed in 0.081516 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top