CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bila Isteri Tidur, Anak Jadi Pemuas Nafsu Serakah

23-4-2018 04:49 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 7688| Komen: 38

Description: Kes bapa rogol anak semakin menjadi-jadi bagaikan tidak dapat dibendung lagi. Terbaru, seorang remaja berusia 13 tahun mendedahkan kepada guru sekolahnya bahawa dia dinodai bapanya sejak berusia 10 ta ...
Kes bapa rogol anak semakin menjadi-jadi bagaikan tidak dapat dibendung lagiTerbaru, seorang remaja berusia 13 tahun mendedahkan kepada guru sekolahnya bahawa dia dinodai bapanya sejak berusia 10 tahun.


Harian Metro melaporkan, sejurus pendedahan itu guru sekolah berkenaan bergegas membawa mangsa ke Hospital Likas untuk pemeriksaan.


Gambar Hiasan

Menurut Ketua Polis Daerah Penampang Deputi Superintendan Mohd Haris Ibrahim, pihak hospital kemudian membuat laporan polis pada jam 9 malam, Jumaat lalu.

"Siasatan lanjut mendapati, suspek merogol mangsa sejak usia 10 tahun lagi dan perbuatan itu dilakukan hampir dua kali setiap bulan.


"Suspek juga dikatakan merogol anak gadisnya itu apabila isteri dan anaknya tidur atau tiada di rumah," katanya.

Difahamkan, kejadian terakhir berlaku pada 15 April lalu ketika ibu dan adik-beradiknya sedang tidur di bilik lain.

"Susulan laporan itu, polis dari Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Penampang menahan suspek yang juga anggota tentera berusia 37 tahun," katanya.

Suspek ditahan mengikut Seksyen 376 (3) Kanun Keseksaan kerana merogol seorang perempuan di mana hubungan tidak dibenarkan mengikut undang-undang, hukum agama, adat atau kebiasaan. - CARI
9

Bagus
14

Marah
20

Terkejut
5

Sedih
11

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (77 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote saviour_09 23-4-2018 04:59 PM
spesis sial
tadi pun ada jumpa kes macam ni
anak  pengasuh cabul anak asuhan mak dia
kimak tu siap jilat & gesek2 bagai
oo fuck i cant even read that shit!
Quote moonbug 23-4-2018 05:04 PM
Makin melarat kes perogol dalam rumah ni. Sejenis hina yg tak layak dipanggil manusia. Anak sendiri sanggup rogol
Quote onexox97 23-4-2018 05:15 PM
la bini tido tido je la sekali
apahal ratah anak lak
Quote CiliPadiSedap 23-4-2018 05:15 PM
bg kaka kena cari punca kalau setiap orang maki hamun, carut bukan masalah selesai. akak pun raja carut sampai poen sis vokuru jatuh terbalik.

rasanya masalah ni faktor video lucah, kurang kasih sayang ibu bapa, masalah keluarga. bila kaji2 balik masalah ni ada dua faktor utama kurang didikan agama dan ekonomi.

ada kajian perumahan pprt  dan kajian rumah di kampung atau suasana aman damai, mana anak2 lebih menjadi. bila ibu bapa terpaksa kerja lebih masa, fokus kepada keluarga anak2 terabai.

di sini pentingnya peranan pemerintah masyarakat dah ahli politik.
Quote grizz 23-4-2018 05:29 PM
eii..lahanat tol bapak..
bini ade kn..
cian kt anak..
Quote zamnie 23-4-2018 05:35 PM
Bangsattt sgt.. hrp2 mampus dlm jail
Quote grizz 23-4-2018 05:37 PM
saviour_09 replied at 23-4-2018 04:59 PM
spesis sial
tadi pun ada jumpa kes macam ni
anak  pengasuh cabul anak asuhan mak dia

pengasuh tu xtgk ke anak die..
geram btol..

Quote nadie90 23-4-2018 05:50 PM
Ya Allah.....moga adik ni sentiasa dilindungi Allah....kesiannya...

Bapa dia anggota tentera ka....hmmmm
Quote cikanggun 23-4-2018 09:06 PM
Harap2 ada hukuman baru utk perogol ni. Tembak jer. Biar mampos! {:freak
Quote saviour_09 24-4-2018 08:33 AM
grizz replied at 23-4-2018 05:37 PM
pengasuh tu xtgk ke anak die..
geram btol..

nop!
kalo bukan sebab mangsa mengadu ke mak dia sampai ke sudah la tak tau
bangsat punya orang tu pandai tunduk malu je
kalo la bukan sebab keja..kalo la..
Quote jalfa 24-4-2018 08:36 AM
Moga malaysia ikut jejak india laksnakan hukuman mati kpd perogol...daripada mereput dlm penjaa habskan dduit pembayar cukai baik tembak sampai mati
Quote shernazz 24-4-2018 08:36 AM
Jilakee
Kumpulpedofil semua kasi makan dek buaya sungai plss
Taman buaya pon boleh
Depa xlayak hidup
Quote mawarika 24-4-2018 08:41 AM
Wey risaunya.. dalam rumah sendiri pulak.
Quote AkuMark 24-4-2018 09:25 AM
Apo bnyak plak kes haruan makan ank skng ni...kesian dkt ank2...
Quote mieymiey 24-4-2018 09:46 AM
Dari budak tu umur 10 tahun? 2x sebulan?
Setan macamni selayaknya dihukum bunuh jer.
Sebelum tu, hentak anu setan ni dengan batu bata sampai lunyai.
Dasar setan!
Quote chinta89 24-4-2018 09:58 AM
bila nk buat hukuman anu perogol wajib dipotong??
Quote Idgaf 24-4-2018 10:00 AM
Apehalllll babi sangat bapak dia?!!!!!! Arghhhhhh depressnya!!!!!
Quote sarahmirza 24-4-2018 10:04 AM
CiliPadiSedap replied at 23-4-2018 05:15 PM
bg kaka kena cari punca kalau setiap orang maki hamun, carut bukan masalah selesai. akak pun raja ca ...

Puncanya ramai lelaki sekarang yang dah jadik bapak orang pun masih tak berakal..
Itu je sis puncanya...

Takde kaitan pasal anak kurang kasih sayang, mak ayah busy kerja siang malam bla.. bla.. bla..

Kalau lelaki berakal, takde nya dia tergamak nak rogol anak biarpun anak dia bogel depan mata dia..

Quote dewi_rina 24-4-2018 10:23 AM
Mesti trauma setiap malam nak tido

Duduk dalam rumah sendiri pun tak senang

Setan punya bapak

Lihat semua komen(38)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2022 10:35 PM GMT+8 , Processed in 0.185059 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top