CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Fasa Cinta Bukan Prioriti - Azhar Sudah Ada Pengganti

18-8-2017 02:09 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 12545| Komen: 58|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: Fuh, boleh tahan jugalah awek baru bekas anggota kumpulan duo Azhael, Azhar Osman. Pejam celik, sudah hampir tiga bulan juga mereka bersama.
Okey, boleh tahan jugalah awek baru bekas anggota kumpulan duo Azhael, Azhar Osman. Pejam celik, sudah hampir tiga bulan juga mereka bersama.



Memetik Astro Gempak, Azhar, 29, kekasihnya itu baru berusia 23 tahun dan masih menuntut di sebuah institusi pengajian tinggi swasta.

"Kami mengenali satu sama lain dalam sebuah acara pembukaan sebuah butik pakaian beberapa bulan lalu. Kemudiannya kami bertukar-tukar nombor telefon.

"Pada mulanya dia tidak tahu identiti saya, sehinggalah dia mengesyaki jumlah pengikut saya yang ramai di Instagram saya.

"Walaupun kami sudah mengenali keluarga masing-masing, namun masih terlalu awal untuk saya membawa hubungan ini ke fasa selanjutnya.


"Biasalah, mesti akan ada sedikit sebanyak rasa syak wasangka dengan status saya bergelar penyanyi," jelas Azhar kepada Astro Gempak.



Meskipun sudah bertemu pengganti selepas hubungan cintanya dengan seorang penyanyi wanita terkandas, Azhar tidak mahu terlalu fokus memikirkan fasa bercinta, sebaliknya dia mahu mencari hubungan yang kekal membawa ke fasa perkahwinan.

"Pada usia saya sekarang, fasa bercinta bukan prioriti. Kalau boleh saya mahu mencari pasangan yang boleh dijadikan seorang isteri," ujarnya.

Menurut Astro Gempak, hubungannya dengan bekas peserta Akademi Fantasia, Amira Othman putus pada awal tahun ini selepas dua tahun bersama.


Foto: IG Azhar

Semoga mereka tidak mengambil masa terlalu lama untuk melangkah ke fasa seterusnya lah ya. - CARI
12

Bagus
5

Marah
9

Terkejut
7

Sedih
10

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (54 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sheqim 18-8-2017 02:16 PM
Ouh bercinta ngan amira othman ke? Hahaa
Quote Aduradura 18-8-2017 02:34 PM
sheqim replied at 18-8-2017 02:16 PM
Ouh bercinta ngan amira othman ke? Hahaa

Amira othman ke tu
Quote bukan_ustazah 18-8-2017 02:37 PM
Dua - dua tak kenal .. k next gossip?
Quote terpaku 18-8-2017 02:40 PM
makan hati lah jandha heshe si halina


ha ha ha
aku ketawaaaaa

Quote BoongaKertas 18-8-2017 02:44 PM
terpaku replied at 18-8-2017 02:40 PM
makan hati lah jandha heshe si halina  

motip meols baca komen bampaku sambil ternyanyi part HA HA HA, aku ketawa (sambil imagine hael gendong anak angkat heols)
Quote putehkundor 18-8-2017 02:45 PM
Siti kaverina kah sheols?
Quote terpaku 18-8-2017 02:51 PM
BoongaKertas replied at 18-8-2017 02:44 PM
motip meols baca komen bampaku sambil ternyanyi part HA HA HA, aku ketawa (sambil imagine hael gen ...

terasa aku tak tentu arahhhhh
Quote Penglipurtales 18-8-2017 03:13 PM
Muka awek dia mcm yg pompuan viral slang thailand tu. Lupa nama dia
Quote shailyvelera 18-8-2017 03:14 PM
hahaha......aku ketawaaaaa....
Quote scarletz 18-8-2017 03:17 PM
Heols sesuai blakon jd vampire
Quote mesmerize 18-8-2017 03:17 PM
aweknya muka lagi matang dari dia
Quote sekel 18-8-2017 03:17 PM
huh pernah bercinta dgn Amira Othman ????

tup tup tahu dh break off
Quote putehkundor 18-8-2017 03:20 PM
Nama dia Azhar Osman rupanya. Awie pun Azhar Osman jugak kan nama betul sheols.
Quote supernaturalee 18-8-2017 03:23 PM
conform ke die msk af megastars
Quote yokoono 18-8-2017 03:25 PM
terpaku replied at 18-8-2017 02:40 PM
makan hati lah jandha heshe si halina  



heols ni betul2 yakin nk pulang ke pangkal jalan kah?

Kang jgn jd mcm bekas threesome heols, akak nushrul yg gigih mbirah sehingga sekrg

aweks heols bakalan mjadi bella dally 2.0
Quote mieymiey 18-8-2017 03:27 PM
Syukur la kalau Azhar ni berada di jalan yang benarrrrrrr
Quote azryn81 18-8-2017 03:29 PM
terpaku replied at 18-8-2017 02:40 PM
makan hati lah jandha heshe si halina  

janda heshe rupanya mamat jampi tu
Quote rosasa 18-8-2017 03:32 PM
adakah cerita ini cubaan menjeleskan haelina? eh

btw, baru tahu pernah kapel dengan amira othman kayu tu
Quote balakkampung 18-8-2017 03:43 PM
aku ingat azhar sulaiman..sekali azhar yg tak der produk dlm industri ni ker..

Lihat semua komen(58)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 08:24 PM GMT+8 , Processed in 0.091727 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top