CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 9439|Reply: 58

Fasa Cinta Bukan Prioriti - Azhar Sudah Ada Pengganti

  [Copy link]
Post time 18-8-2017 02:09 PM | Show all posts |Read mode
Okey, boleh tahan jugalah awek baru bekas anggota kumpulan duo Azhael, Azhar Osman. Pejam celik, sudah hampir tiga bulan juga mereka bersama.








Memetik Astro Gempak, Azhar, 29, kekasihnya itu baru berusia 23 tahun dan masih menuntut di sebuah institusi pengajian tinggi swasta.

"Kami mengenali satu sama lain dalam sebuah acara pembukaan sebuah butik pakaian beberapa bulan lalu. Kemudiannya kami bertukar-tukar nombor telefon.

"ada mulanya dia tidak tahu identiti saya, sehinggalah dia mengesyaki jumlah pengikut saya yang ramai di Instagram saya.

"Walaupun kami sudah mengenali keluarga masing-masing, namun masih terlalu awal untuk saya membawa hubungan ini ke fasa selanjutnya.

"Biasalah, mesti akan ada sedikit sebanyak rasa syak wasangka dengan status saya bergelar penyanyi," jelas Azhar kepada Astro Gempak.








Meskipun sudah bertemu pengganti selepas hubungan cintanya dengan seorang penyanyi wanita terkandas, Azhar tidak mahu terlalu fokus memikirkan fasa bercinta, sebaliknya dia mahu mencari hubungan yang kekal membawa ke fasa perkahwinan.

"ada usia saya sekarang, fasa bercinta bukan prioriti. Kalau boleh saya mahu mencari pasangan yang boleh dijadikan seorang isteri," ujarnya.


Menurut Astro Gempak, hubungannya dengan bekas peserta Akademi Fantasia, Amira Othman putus pada awal tahun ini selepas dua tahun bersama.




Foto: IG Azhar




Semoga mereka tidak mengambil masa terlalu lama untuk melangkah ke fasa seterusnya lah ya. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-8-2017 02:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Ouh bercinta ngan amira othman ke? Hahaa
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
sheqim replied at 18-8-2017 02:16 PM
Ouh bercinta ngan amira othman ke? Hahaa

Amira othman ke tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 02:37 PM | Show all posts
Dua - dua tak kenal .. k next gossip?
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 02:40 PM | Show all posts
makan hati lah jandha heshe si halina


ha ha ha
aku ketawaaaaa

Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 02:44 PM | Show all posts
terpaku replied at 18-8-2017 02:40 PM
makan hati lah jandha heshe si halina  

motip meols baca komen bampaku sambil ternyanyi part HA HA HA, aku ketawa (sambil imagine hael gendong anak angkat heols)
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 18-8-2017 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Siti kaverina kah sheols?
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 02:51 PM | Show all posts
BoongaKertas replied at 18-8-2017 02:44 PM
motip meols baca komen bampaku sambil ternyanyi part HA HA HA, aku ketawa (sambil imagine hael gen ...

terasa aku tak tentu arahhhhh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-8-2017 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka awek dia mcm yg pompuan viral slang thailand tu. Lupa nama dia
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:14 PM | Show all posts
hahaha......aku ketawaaaaa....
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:17 PM | Show all posts
Heols sesuai blakon jd vampire
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:17 PM | Show all posts
aweknya muka lagi matang dari dia
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:17 PM | Show all posts
huh pernah bercinta dgn Amira Othman ????

tup tup tahu dh break off
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Nama dia Azhar Osman rupanya. Awie pun Azhar Osman jugak kan nama betul sheols.
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:23 PM | Show all posts
conform ke die msk af megastars
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:25 PM | Show all posts
terpaku replied at 18-8-2017 02:40 PM
makan hati lah jandha heshe si halina  



heols ni betul2 yakin nk pulang ke pangkal jalan kah?

Kang jgn jd mcm bekas threesome heols, akak nushrul yg gigih mbirah sehingga sekrg

aweks heols bakalan mjadi bella dally 2.0
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-8-2017 03:27 PM | Show all posts
Syukur la kalau Azhar ni berada di jalan yang benarrrrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:29 PM | Show all posts
terpaku replied at 18-8-2017 02:40 PM
makan hati lah jandha heshe si halina  

janda heshe rupanya mamat jampi tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:32 PM | Show all posts
adakah cerita ini cubaan menjeleskan haelina? eh

btw, baru tahu pernah kapel dengan amira othman kayu tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:43 PM | Show all posts
aku ingat azhar sulaiman..sekali azhar yg tak der produk dlm industri ni ker..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-5-2024 07:24 AM GMT+8 , Processed in 0.072368 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list