CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Rugi Kalau Tak Masuk, Muzium Ini Penuh Dengan Alat Kelamin Mamalia

22-5-2017 01:02 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 9016| Komen: 30|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Muzium mungkin menjadi tempat pilihan terakhir untuk dikunjungi jika ke sesebuah negara kerana tidak ramai dari kita yang menyukai tentang benda-benda bersejarah.
Muzium mungkin menjadi tempat pilihan terakhir untuk dikunjungi jika ke sesebuah negara kerana tidak ramai dari kita yang menyukai tentang benda-benda bersejarah.

Tapi bagaimana jika yang disimpan di dalamnya adalah sesuatu yang unik dan luar biasa seperti alat kelamin haiwan yang diawet?

Jom kunjungi Iceland Phallological Museum, satu-satunya muzium yang dipenuhi kemaluan haiwan mamalia yang diawetkan.

Foto: Daily Mail
Bermula dari yang direndam di dalam air merkuri, digantung di dinding hinggalah yang diletakkan di atas meja sahaja.

Sebut sahaja mahu melihat alat kelamin haiwan tersebar seperti paus atau alat kelamin haiwan kecil seperti kucing? Semua ada!


Pelbagai bentuk dan ukuran pasti akan menjadikan mulut pengunjung ternganga luas kerana kagum dibuatnya.

Foto: Daily Mail
Menurut Daily Mail, muzium ini dibuka untuk memberi ilmu dan pengetahuan kepada mereka yang selama ini mungkin ada yang tertanya-tanya dan kurang jelas.

Terdapat lebih dari 286 alat kelamin mamalia yang dipamerkan di sini, cukup memberi anda pengalaman yang lain dari yang lain.

Alat kelamin paus, Foto: Daily Mail
Alamat:
Laugavegur 116, 105 Reykjavík, Iceland

Ada sesiapa yang pernah ke sini? Jom kongsikan cerita anda. -CARI
19

Bagus
43

Marah
22

Terkejut
22

Sedih
30

Lawak
34

Bosan

Friends Rank (170 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote marla69 22-5-2017 01:32 PM
Huhuh..bagus juga utk pelajaran..jgn pas tgk ni teringin nak menyondol mereka plak
Quote CiliPadiSedap 22-5-2017 01:42 PM
besarnya paus punya besar kereta myvi
Quote nisako 22-5-2017 02:15 PM
hahaaaaaaaaa ade juga ye museum cm nii
Quote Esmiria 22-5-2017 02:26 PM
geli doe .
Quote chinta89 22-5-2017 02:46 PM
ade jugak muzium mcm ni ye.
Quote mizduches 22-5-2017 02:54 PM
paus punya tu
Quote harrypoter 22-5-2017 02:58 PM
mesti ramai org pompuan yg masuk
Quote mirandanicky1 22-5-2017 03:14 PM
Best juga museum camni
Quote dellashrill 22-5-2017 03:31 PM
huhu... education...
Quote WhiskeyScotch 22-5-2017 03:52 PM
Tak minat.
Quote trakea 22-5-2017 04:06 PM
Rugi ? Kepala kurap lu
Quote meow_tompok 22-5-2017 04:44 PM
nama pun muzium
semua pun utk education la
Quote Revolver 22-5-2017 06:23 PM
binatang apa la yg  tegantung kat dinding tu...
Quote kiambang 22-5-2017 07:08 PM
Tak aware ada muzium ni masa pergi iceland .. rugi betul ...
Quote mialunar 22-5-2017 10:50 PM
Mesti bau busuk bahan awet
Quote Tehtarik2017 23-5-2017 12:37 AM
Omgeeeeee sgt
Quote delsmomm 23-5-2017 02:36 PM
euuuuuww...
Quote Daisyna 23-5-2017 04:15 PM
paus pun berpenis jua ye?
Quote Artemesiaa 23-5-2017 06:44 PM
Untuk tujuan pebelajaran dan pengetahuan apa yang nak dipelikannya

Lihat semua komen(30)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT


Artikel Terpanas Minggu ini

ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 12:39 AM GMT+8 , Processed in 0.094707 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top