CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Baca Berita Kematian Suami Sendiri, Pembaca Berita Profesional Tetap Tenang

11-4-2017 10:25 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 6181| Komen: 34

Description: Seorang pembaca berita terkenal New Delhi, Supreet Kaur mengetahui kematian suaminya ketika sedang membaca berita mengenainya semasa bersiaran langsung.
Seorang pembaca berita terkenal New Delhi, Supreet Kaur mengetahui kematian suaminya ketika sedang membaca berita mengenainya semasa bersiaran langsung.

Kaur yang bekerja di di stesen televisyen IBC24 dilihat tenang ketika mendengar laporan tentang satu kemalangan maut yang melibatkan suaminya.

Menurut laporan Indian Express, sewaktu rakan wartawan yang berada di lokasi kejadian melaporkan jenis kenderaan yang dinaiki, Kaur mula menyedari mangsa nahas adalah suaminya sendiri, Harshad Kawade.

Apa yang mengagumkan editor dan rakan setugasnya adalah sifat profesial Kaur yang tetap meneruskan tugasnya membaca berita selama lebih 10 minit.

Walau bagaimanapun, dia tidak dapat menahan kesedihan dan akhirnya menangis setelah selesai menyampaikan berita pada hari tersebut sebelum bergegas ke lokasi kemalangan. -CARI


27

Bagus
27

Marah
16

Terkejut
17

Sedih
28

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (137 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mrizumi 11-4-2017 10:44 AM
Kesian nya..

Quote makneng 11-4-2017 10:46 AM
Takziah sis, rip utk husband sis.
Quote ad_hoc79 11-4-2017 10:46 AM
kuat nye dia
Quote myakayina 11-4-2017 10:51 AM
rasanya dada dia nak meletop dah tu tapi dia masih kuat bertahan..
Quote Missfadh 11-4-2017 10:52 AM
Kesian nya. Sebak pula kita ni.
Quote Lorra2411 11-4-2017 11:06 AM
omg, sedihnya
Quote kuzaime 11-4-2017 11:07 AM
Kesian dia.. kdg2, berita mcm ni, nak2 jika yg meninggal tu org yg paling dekat ngan kita, mcm mak,ayah,adik beradik, anak etc..mmg kita x mmpu nk menangis, bukan sebab x sedih, tp hati terlalu terkejut smpai fikiran jadi kosong sekosongnya..tp lepas dr tu, mmg air mata mcm air sungai..
Quote zafira 11-4-2017 11:25 AM
ala kesiannya...
Quote lipsofanangel 11-4-2017 11:43 AM
Professional sis ni.. takziah
Quote hatikudus 11-4-2017 12:07 PM
Aduhaiiii sedihnya
Quote Artemesiaa 11-4-2017 12:11 PM
Demi tugas gigihnya dia apa pun takziah buatnya
Quote ninjago 11-4-2017 12:26 PM
omg.. rare case! baca berita ttg kematian suami sendiri.. semoga dia kuat menghadapi.. takziah
Quote TigerFeith 11-4-2017 12:28 PM
Waahh.. banyak cantik la ini pembaca berita... saya suda lama duda tau... Awak juga janda.. kita sama2 la...
Quote paz 11-4-2017 12:28 PM
Professional betul dia... semoga tabah.
Quote ell768 11-4-2017 12:33 PM
sian plak..mmg kuat betul dia
Quote ujin 11-4-2017 12:50 PM
sgt profesionalnya dia ni
Quote kaz2y5 11-4-2017 02:12 PM
sian nyer
teringat drama jepung "news no onna" / anchor woman
Quote Star_el 11-4-2017 02:18 PM
kaz2y5 replied at 11-4-2017 02:12 PM
sian nyer
teringat drama jepung "news no onna" / anchor woman

aku baru nk komen psl drama tu jugak!
Quote Manjahati 11-4-2017 02:38 PM
Kuat betul semangat dia

Lihat semua komen(34)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 02:35 AM GMT+8 , Processed in 0.114708 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top