CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

"Kalau Saya Jawab, Nanti Beliau Sendiri Yang Akan Malu"- Annuar Musa

13-1-2017 09:55 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 10556| Komen: 177

Description: Gesaan Tunku Mahkota Johor berhubung tindakan Pelaburan Mara menaja pasukan bola sepak Kelantan, Tan Sri Annuar Musa enggan melayan.

Gesaan Tunku Mahkota Johor berhubung tindakan Pelaburan Mara menaja pasukan bola sepak Kelantan, Tan Sri Annuar Musa enggan melayan.

Menurut laporan Malay Mail Online, pengerusi Majlis Amanah Rakyat (Mara) menegaskan beliau tiada masalah dengan Tunku Ismail Sultan Ibrahim dan enggan bertekak dengan kerabat Johor itu.

“Jika saya perlu juga menjawabnya, mungkin beliau sendiri akan malu sekali lagi seperti kes pemacu pena. Saya tidak mahu mengaibkan beliau lagi.”

Terdahulu, TMJ memaklumkan memiliki bukti rasuah yang wujud dalam Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), sambil dengan lantang menyerahkan pemacu pena mengandungi bukti rasuah FAM kepada Menteri Belia dan Sukan, agar menteri berkenaan yang serah kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, SPRM.

Walau bagaimanapun, hasil siasatan ke atas maklumat yang terkandung dalam  pemacu pena tersebut, SPRM mengumumkan tiada maklumat kukuh yang dapat membuktikan FAM terlibat dengan rasuah. - CARI


sumber foto: https://lh3.googleusercontent.com


7

Bagus
13

Marah
19

Terkejut
14

Sedih
18

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (85 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cmf_blingblings 12-1-2017 05:03 PM
jgn lupa tau, lepas makan duit rakyat simpan janggut, pakai serban dan cepat-cepat pi Mekah dan selfie tak kurang dari 10 kali, tunjuk juga masa tgh hulur tangan sedekah kat fakir tu
Quote huJanBaTu 12-1-2017 05:03 PM
SPRM -- luaskan kuasamj
Quote tapirbiru 12-1-2017 05:03 PM
apo nak jadi negara ku
Quote wana89 12-1-2017 05:05 PM
Ok la kalo hujah bodoh.. justification pless.. jangan beri macam tu juga
Wana xtahu bab kewangan.. sapa tahu.. silakan
Quote dizzzek 12-1-2017 05:06 PM
  • Porsche Panamera S - RM998,000

Quote wana89 12-1-2017 05:10 PM
Ada kata, Unikl is private college not ipta.. so macam petronas taja trw.. GLC la.. masih private entity
Gitew la.. ok
Quote xy_daen 12-1-2017 05:11 PM
Silap lah...
Quote wana89 12-1-2017 05:13 PM
Bertemu dengan ruas la korang semua
Bergasak la
Pedas jawapan annuar musa..
Quote Loxlaxman 12-1-2017 05:16 PM
TAM 111 wooooo...Tansri  Annuar Musa
Quote cknoriz 12-1-2017 05:19 PM
kemainnn panamera hakkktuihhh x malu betul...pelahab duit rakyat tp still sanjungan cacai umno bodoh
Quote Mary_jane 12-1-2017 05:21 PM
Jadi siapa plak menteri yang satu itu?
Quote Loxlaxman 12-1-2017 05:22 PM
Loxlaxman replied at 12-1-2017 05:16 PM
TAM 111 wooooo...Tansri  Annuar Musa

Dia kumpul duit dari kecik jugak ka beli Panamera? ...aku nak beli tanah merah pun jenuh kena kumpul setahun baru dapat selori kecik.
Quote Loxlaxman 12-1-2017 05:23 PM
Mary_jane replied at 12-1-2017 05:21 PM
Jadi siapa plak menteri yang satu itu?

Yang TMJ kata ade "wanita" dari Johor tu ke?

Sapa dia gamaknya?
Quote WhiskeyScotch 12-1-2017 05:23 PM
2x5=10
5x2=10
Quote EJALTI 12-1-2017 05:25 PM
Bila Annuar Musa nak buat umrah suci dosa??
Quote Mary_jane 12-1-2017 05:37 PM
Loxlaxman replied at 12-1-2017 05:23 PM
Yang TMJ kata ade "wanita" dari Johor tu ke?

Sapa dia gamaknya?

Ada lah tu bagi statement kejap lagi.  
Quote munchkin 12-1-2017 05:49 PM
Hujah bodoh? Cib betul.
Quote jazaa100 12-1-2017 05:51 PM
cmf_blingblings replied at 12-1-2017 05:03 PM
jgn lupa tau, lepas makan duit rakyat simpan janggut, pakai serban dan cepat-cepat pi Mekah dan self ...

Nak lg berkesan, amik gambar hulur beras & minyak masak pd wargaemas.....

Quote batman_2007 12-1-2017 06:21 PM
Grab popcorn

Lihat semua komen(177)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-6-2024 02:15 AM GMT+8 , Processed in 0.084174 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top