CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Penjual Pisang Seksi Ini Buat Lelaki Beratur Panjang

13-1-2017 11:22 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 14226| Komen: 45|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Pemandangan biasa jika kita melihat wanita terutamanya makcik-makcik yang berumur jual pisang goreng di tepi jalan.
Pemandangan biasa jika kita melihat wanita terutamanya makcik-makcik yang berumur jual pisang goreng di tepi jalan.

Tapi bagaimana pula jika melihat gadis-gadis berkulit cerah dan mulus serta berpakaian seksi menjadi penjual pisang goreng?


Foto: FB Pak Get Pak
Sudah pasti kaum lelaki terutamanya akan menjadi pelanggan pertama untuk singgah ke gerai tersebut semata-mata mahu melihat si penjual.

Ruangan internet dan media sosial sekali lagi gempar dengan kisah dua gadis cantik yang menjadi sensasi serta merta dek kerana cara pemakaian mereka yang membuatkan jualan pisangnya laris terjual!

Foto: FB Pak Get Pak
Penjual ini dikatakan berada di Thailand namun tidak dapat dipastikan lokasi tepatnya.

Kebanyakan netizen yang melihat foto ini memberikan komen-komen yang lucu dan ada juga yang mengecam pakaian yang digunakan tidak sesuai untuk menjual pisang goreng.

Foto: FB Pak Get Pak
"Saya beli pisang goreng dan terus makan di hadapan gerai itu. Selepas itu saya beli lagi."

"Saya tak perasan pisang goreng yang mereka jual, cuma perasan benda yang lain."

Tidak mahu kalah, penjual lelaki ini juga turut menayangkan badannya semasa berjual, tidak pasti untuk apa, sebab panas mungkin?

Foto: FB Pak Get Pak
Kalau penjual sebegini ada di Malaysia, macam mana agaknya ya? -CARI
33

Bagus
24

Marah
24

Terkejut
25

Sedih
32

Lawak
32

Bosan

Friends Rank (170 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote BebeQ 13-1-2017 11:33 AM
Kalau abang sado gitu, orang fikir banyak kali juga nak pegi kot.

Kalau acik kepam beratur, harus di cop seperti menggedik.

Kalau abam masam beratur, harus radar kunyit acik2 forum berbunyi.
Quote qronaldo7 13-1-2017 11:38 AM
wow sedappp
Quote fishcracker 13-1-2017 12:01 PM
ori ke tu
Quote insulin 13-1-2017 12:25 PM
Sangatlah tidak kena. Berniaga makanan kan. Haruslah berpakaian kemas supaya tiada benda2 dari badan masuk ke makanan jualan.
Quote epysha 13-1-2017 12:30 PM
PONDAN
Quote Artemesiaa 13-1-2017 12:45 PM
Kat Thailand le ni
Quote jerukkedondong 13-1-2017 12:48 PM
Merinding bulu romaku......
Quote Andyscenes 13-1-2017 12:57 PM
bapokkkkkkkkk
Quote buapakperut 13-1-2017 02:07 PM
Terkena minyak gorengan baru tawu... Btw yeke pempuan
Quote ikmanurz 13-1-2017 02:48 PM
ladyboy...
kat IG banyak je makanan2 streetfood dari Thai ni..
kreatif jugak nengoknye
kalau kat malaysia, ikut musim  
Quote MRX 13-1-2017 02:55 PM
Rugi je beratur panjang klu mcm ni
Quote whadda 13-1-2017 03:01 PM
kang tak pasal2 makan pisang goreng bersalut bulu ketiak.. yuckkss !!
Quote tagas 13-1-2017 03:08 PM
Kat thai rupenye

Konfem mesti jenis betina ada pisang jual pisang ni
Quote lilydandelion77 13-1-2017 04:26 PM
Habis jual pisang goreng, boleh terus gi clubbing
Quote WhiskeyScotch 13-1-2017 04:50 PM
Dah agak mesti dekat Thailand. Tengok pun tahu.
Quote ReginaGeorge 13-1-2017 04:54 PM
Kalo kat melysie dah masuk lokap
Quote cik-jaja 13-1-2017 05:21 PM
aummm rawrr
Quote Rayna90 13-1-2017 05:31 PM
Mau kalau minyak meletup kena badan tu tak ke naya... motip nak viral je
Quote MizzNaza 13-1-2017 05:58 PM
aiyooo tak cair ke mekap terlondeh depan kuali besar gitu

Lihat semua komen(45)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-6-2024 04:14 AM GMT+8 , Processed in 0.048567 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top