CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

"Padam Gambar Pertunangan Kerana Bosan Dengan Mulut Orang" - Shima Anuar

13-1-2017 09:31 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 52061| Komen: 275|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: Kenapa pelakon yang seorang ini padam gambar majlis pertunangan di akaun Instagram? Ada masalahkah? Pasti peminat Shima Anuar pelik apabila mendapati gambar majlis pertunangannya dipadam dari akaun In ...
Kenapa pelakon yang seorang ini padam gambar majlis pertunangan di akaun Instagram? Ada masalahkah? Pasti peminat Shima Anuar pelik apabila mendapati gambar majlis pertunangannya dipadam dari akaun Instagramnya.




Noor Hashimah Anuar, 27, menjelaskan tindakannya memadam semua gambar berkenaan adalah demi untuk menjaga perasaan segelintir pihak yang kurang senang terhadap ikatan pertunangan yang baru terjalin itu.

"Hubungan saya dan tunang masih elok dan kami bahagia. Saya buang gambar-gambar itu kerana tidak tahan dengan cakap-cakap orang luar yang kurang senang dengan kami.

"Saya ambil keputusan untuk padamkan sahaja gambar-gambar itu bagi memuaskan hati semua pihak yang kurang senang. Selagi belum bernikah saya tidak akan kongsi gambar-gambar kami berdua kerana ia langkah terbaik," jelasnya kepada mStar Online.




Terdahulu, Shima mengikat tali pertunangan dengan pasangannya iaitu ahli perniagaan Mohd Solih Toha, 41, pada 17 Disember lalu. Kedua-dua pasangan itu akan melangsungkan perkahwinan mereka pada 8 April hadapan yang juga merupakan hari ulang tahunnya yang ke-28.

Dalam masa sama, Shima menegaskan dia mahu menggunakan duit sendiri untuk majlis berkenaan tanpa mendapatkan sebarang tajaan.

"Insya-Allah, majlis tersebut kami mahu menggunakan duit sendiri sahaja kerana saya lebih selesa. Saya lebih bebas memilih apa yang saya mahu dan terbaik pada majlis tersebut," katanya.


Sumber foto: mStar Online

Apa je yang diperkatakan pihak yang kurang senang dengan hubungan pasangan itu sehingga menyebabkan Shima terpaksa memdam semua gambar majlis pertunangan mereka? - CARI
19

Bagus
9

Marah
13

Terkejut
11

Sedih
14

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (84 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote fairy_fairy 12-1-2017 10:53 AM
Muka tunang macam Pian Cecupak versi lelaki.
Quote friedfishsoup 12-1-2017 10:53 AM
shima anuar who r yousss
Quote mieymiey 12-1-2017 10:54 AM
Shima ni ker yang pernah digosipkan dengan Arja Lee? Kengkonon tengah mengenali hati budi memasing. Padahal coverina
Quote prettyuglybabe 12-1-2017 10:54 AM
ni retis mana pulak ni..
baru tunang sudah siap pelamin sanding bagai..
baik kawin je terus..
Quote terpaku 12-1-2017 10:56 AM
baru tunang dah gini? sok kalau cerai jangan lupa photoshoot jugak.

tunang
prewed
wedding
post first night
precerai
postcerai
Quote katakau 12-1-2017 10:58 AM
artis mig uolss..nape perlu dengar sgt ckp org..u pnya insta suka ati u lar..*ayat biasa retis..
Quote fynnkakiblock 12-1-2017 10:58 AM
mieymiey replied at 12-1-2017 10:54 AM
Shima ni ker yang pernah digosipkan dengan Arja Lee? Kengkonon tengah mengenali hati budi memasing.  ...

betul tu chuols
gosip pun ade kat cari tadi search kot ade yg dah bukak gosip sendu ni khen
Quote fynnkakiblock 12-1-2017 11:00 AM
terpaku replied at 12-1-2017 10:56 AM
baru tunang dah gini? sok kalau cerai jangan lupa photoshoot jugak.

tunang

ayat kedengaran jealous



Quote mewo 12-1-2017 11:00 AM
siapa dia ni? pernah berlakon kat drama mana?

Quote mewo 12-1-2017 11:01 AM
terpaku replied at 12-1-2017 02:56 AM
baru tunang dah gini? sok kalau cerai jangan lupa photoshoot jugak.

tunang

uols lupa shower & "beranak"

Quote siti_kus 12-1-2017 11:02 AM
tunang dia bawak lambo tu ke?
Quote fynnkakiblock 12-1-2017 11:02 AM
mewo replied at 12-1-2017 11:00 AM
siapa dia ni? pernah berlakon kat drama mana?

Flat 3A, Bini-biniku Gangster, Sumpahan Kum Kum, 7 Petala Cinta, 'X'
Quote juecy 12-1-2017 11:03 AM
Tahniah ! Semuga Jodoh hingga akhir usia.
Mmg Hot dude tu kan... Hai cam duduk dlm dulang emas lak, bertuah badan...
Quote mewo 12-1-2017 11:04 AM
fynnkakiblock replied at 12-1-2017 03:02 AM
Flat 3A, Bini-biniku Gangster, Sumpahan Kum Kum, 7 Petala Cinta, 'X'

oh.. sendu sangat ko dik shima sampai iols xkenal..

btw tahniah
Quote fynnkakiblock 12-1-2017 11:05 AM
@kakasotong2 meols tgk shima anuar ni mcm ade sorg bff nowa tu, same kan muke siblings ke
Quote halimunah 12-1-2017 11:07 AM
penah tengok dia ni promote natam benda tah kat mall...serius lawa cantik kalah amoi2 yang dok interview dia tu...tapi awat dlm pic/tv tak lawa langsung
Quote Changa 12-1-2017 11:08 AM
who are yus???
tapi cantek la jua cikki ini.
Quote fynnkakiblock 12-1-2017 11:10 AM
halimunah replied at 12-1-2017 11:07 AM
penah tengok dia ni promote natam benda tah kat mall...serius lawa cantik kalah amoi2 yang dok inter ...

sheols tak fotogenik kot sis
Quote kokocrunch 12-1-2017 11:11 AM
Tahniah ...walaupun xkenal siapa dia nie..

Lihat semua komen(275)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

31-5-2024 05:29 AM GMT+8 , Processed in 0.072183 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top