CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pelajar Selesai SPM Di Lokap Akibat Terbabit Kes Dadah

21-11-2016 10:16 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 3333| Komen: 14

Description: Seorang calon Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) terpaksa menyelesaikan peperiksaan SPM di dalam lokap bila dia dikenakan tahanan reman tujuh hari kerana terlibat dalam kes dadah.
Seorang calon Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) terpaksa menyelesaikan peperiksaan SPM di dalam lokap bila dia dikenakan tahanan reman tujuh hari kerana terlibat dalam kes dadah.


Memetik laporan akhbar The Star, pelajar itu ditahan di Jerteh Rabu lepas ketika berseorangan dalam sebuah bilik, sedang asyik membungkus pelbagai jenis dadah yang dianggarkan berjumlah RM23,450 di sebuah rumah tidak bernombor kira-kira jam 7.15 petang.

Menurut Ketua Polis Daerah Besut, Supt Mohd Zamri Mohd Rowi dalam sidang media di Ibu Pejabat Polis Kampung Raja kelmarin, suspek terkejut apabila melihat kehadiran polis dan dilihat telah mencampakkan sebuah bungkusan melalui jendela sebelum ditahan.

Hasil pemeriksaan terhadap bungkusan yang dibuang itu polis menemui 130 biji pil kuda dan beberapa paket dadah lagi dalam sebuah mesin kelapa.

Pelajar tersebut disiasat mengikut Seksyen 39B Akta Dadah Berbahaya yang membawa hukuman gantung sampai mati jika sabit kesalahan.- CARI


sumber foto: mstar & http://pakdin.my/


19

Bagus
26

Marah
34

Terkejut
36

Sedih
26

Lawak
42

Bosan

Friends Rank (183 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kuzaime 21-11-2016 10:44 AM
Muda2 dh nmpak gelap masa depan ko dik puncanya ko yg gelap mata..
Quote GigaMom 21-11-2016 10:47 AM
Nak jadi tokeh dadah pun kena ambik spm. Curlast ko dek
Quote kelip2_07 21-11-2016 11:04 AM
hebatnye ko dik..org sibuk ulang kaji ko sibuk packing  bijik
Quote nononcrux 21-11-2016 11:49 AM
konsep belajar sambil bekerja ke dik, gigih packing dadah ye
Quote Manjahati 21-11-2016 11:59 AM
Sian mak bapaknya byr yuran spm
Quote kurga 21-11-2016 12:06 PM
perempuan ker? apasal blur tu nmpak mcm tudung jer..
Quote mawar_pink 21-11-2016 01:50 PM
pelajar pmpn ke?tgk dr gbr mcm bertudung..
Quote -electrifying- 21-11-2016 02:05 PM
bdk tu taw tak yg dia bgkus tu dadah
Quote nyanyan 21-11-2016 02:28 PM
kesian kat kau ni dik manalah mak ayah kau tak ambil tahu ke pasal kau?
Quote chazey 21-11-2016 02:29 PM
Manjahati replied at 21-11-2016 11:59 AM
Sian mak bapaknya byr yuran spm

SPM mana ada yuran lagi,  unless ko ambik sebagai calon persendirian. Gomen yang tanggung.
Quote ronapink 21-11-2016 03:32 PM
hahahaha..

pompuan sekarang hebat2 belaka,

semua bidang dia nak ceburi
Quote Lolalala 22-11-2016 01:09 AM
Dadah, rokok dan alkohol dikalangan budak bawah umur memang mengejutkan.
Quote mommymonster82 22-11-2016 01:32 AM
Tiba2 dapat stret A... saper pon xjdi marah ngan u dik..mesti kesian.
Quote redwed 22-11-2016 02:12 AM
nononcrux replied at 21-11-2016 11:49 AM
konsep belajar sambil bekerja ke dik, gigih packing dadah ye

Mak bapak orang susah.  

Lihat semua komen(14)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-7-2024 11:53 PM GMT+8 , Processed in 0.056865 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top