CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Minyak Masak Naik Harga? Ini Dia 10 Menu Lazat Tanpa Minyak

1-11-2016 04:17 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 7777| Komen: 15|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Harga minyak masak naik lagi? Tak perlu rungsing!
Harga minyak masak naik lagi? Tak perlu runsing!

Ayuh, bertukar selera kepada aneka sajian makanan yang langsung tidak menggunakan minyak tetapi tetap mengekalkan keunggulan rasanya.


Di bawah terdapat beberapa cadangan hidangan yang pastinya dapat membuka selera dan memberikan idea kepada anda nak masak apa untuk hari ini.

1. Sup Lobak Putih

Sumber Foto: www.resepseharihari.com

2. Siakap Stim Limau

Sumber Foto: Ratuhati.com


3. Ayam Bakar Madu

Sumber: www.resepsedapku.com 

4. Ikan Bakar Portugis

Sumber Foto: www.blogopsi.com

5. Sup Sayur-sayuran

Sumber Foto:  seasonsandsuppers.ca
6. Sup Tomato dan Keju Kambing
Sumber Foto: food.detik.com

7. Sotong Bakar
Sumber Foto: cooking.nytimes.com

8. Tomyam Tanpa Minyak
Sumber Foto: resepibonda.com

9. Salad
Sumber Foto: www.cbc.ca

10. Salmon Panggang

Sumber Foto: aduba.co

Bagaimana dengan cadangan sajian di atas? Mesti terliur dibuatnyakan? -CARI


33

Bagus
48

Marah
31

Terkejut
28

Sedih
22

Lawak
25

Bosan

Friends Rank (187 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zulka 1-11-2016 04:48 PM

dapnyeeeee
Quote Lagubestbest 1-11-2016 05:23 PM
Semua makanan ni bakal naik harga ke?
Quote cmf_ultraviolet 1-11-2016 07:55 PM
looks yummy
Quote mbhcsf 1-11-2016 11:35 PM
nampak sedap yee
Quote susanhaveen 1-11-2016 11:45 PM
Hey bro! Hi kawan2!!


Nikmati bonus deposit anda dialu-alukan pada deposit pertama, kedua dan ketiga anda sehingga 254% sekarang !!!




Hari2 miskin, bila la nak kaya!!!
Quote seramado 2-11-2016 07:02 AM
Menu minyak naik heheh
Quote JeNaB_PopPop 2-11-2016 09:05 AM
sedaaapppp....tapi nk beli salmon selalu bek beli minyak je hahahah
Quote azizpazle 2-11-2016 02:24 PM
sedap kak....aduhai...rasa nak makan lagi nie ha....
Quote cik-jaja 2-11-2016 06:23 PM
no2 & no8 tu..sayur2 tu bakal jd 'sampah' klu aku yg mkn
Quote cmf_Kimmy 2-11-2016 06:32 PM
tengok pada makanannya, ye lah tak pakai minyak, tapi ikan, ayam udang sotong  dan  kambing tu  dah  kira mahal.
Quote -electrifying- 3-11-2016 09:40 AM
kecur air liur...
Quote MsKathryn 3-11-2016 11:05 AM
Sedapnye...
Quote mirandanicky1 5-11-2016 12:50 PM
skrg dah ada alasan untuk mkn menu rebus2 je lebih sihat
Quote aurorae 6-11-2016 10:33 PM
keli mahal tak?  

Lihat semua komen(15)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2023 03:19 AM GMT+8 , Processed in 0.085104 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top