CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Salih Yaacob Bercerai Dengan Isteri Kedua Kerana Orang Ketiga?

29-1-2016 10:22 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 39596| Komen: 355

Description: “Kalau hatinya sudah tertutup untuk saya, tidak perlulah dipaksa-paksa lagi.
Oleh Adib ZA

Rupanya pelawak dan pelakon Salih Yaacob, 55 sudah berpisah dengan isteri keduanya selepas Aidilfitri tahun lalu.

Namun dia menganggap ia merupakan ketentuan daripada Allah SWT. 


“Sebagai suami dan ketua rumah tangga saya sudah berusaha memperbaiki keadaan. Saya memujuk dan mengingatkannya yang anak sudah besar dan dia sepatutnya menunjukkan contoh serta teladan yang baik kepada mereka.

“Namun dia tetap mendesak saya untuk menceraikannya dengan menggunakan alasan saya tidak berlaku adil terhadapnya,” ujar Salih kepada Harian Metro. 

Salih juga tidak menafikan ia berpunca daripada orang ketiga. 

(Sumber foto: Beautifulnara)



“Kalau hatinya sudah tertutup untuk saya, tidak perlulah dipaksa-paksa lagi. Apabila perkara ini terjadi, saya anggap hanya setakat itu jodoh kami. Tidak perlulah terus menyalahkan antara satu sama lain. Saya harap dia bahagia dengan jalan baru yang dipilihnya dan apa yang penting anak-anak dapat menerima apa yang berlaku,” ujarnya yang telah berkahwin selama 23 tahun dengan bekas isterinya itu.

Mereka dikurniakan lima orang anak dan seorang cucu. - CARI Infonet


Baca selanjutnya: Harian Metro
23

Bagus
20

Marah
24

Terkejut
15

Sedih
40

Lawak
56

Bosan

Friends Rank (178 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote lady_bonia 28-1-2016 10:44 PM
Siap sedia la... Siapakah mangsa seterusnyaa...
Quote debab_78 28-1-2016 10:45 PM
Oooo... reunion sekolah.. ni gara2 group whatsapp lah ni... tp itu la... hidup sbg madu ni byk dugaan... kalo x kuat leh jd mcmni la... sbb lama sgt pendam dlm hati kot...
Quote fadzyjemi 28-1-2016 10:45 PM
Takziah.. Xpe abg jem.. Bole cr yg baru.. Mane rmtau dpt yg bergetah.. Syok ape
Quote amikie 28-1-2016 10:45 PM
23tahun hidup bersama,baru nak kata x berlaku adil?

After reunion sekolah?

Ummm...bersangka baik saje lah.
Quote sukacactus 28-1-2016 10:46 PM
Bahana reunion la ni
Lama dah cerainya ya
Apasal xde dgr cerita pun
Dl isteri bongsu aman2 sj, skrg......
Quote JDT 28-1-2016 10:49 PM
sukacactus replied at 28-1-2016 10:46 PM
Bahana reunion la ni
Lama dah cerainya ya
Apasal xde dgr cerita pun

Mungkin dah ada calon baru sebab tu baru bagitau supaya tak terkejut bila SY bernikah baru...
Quote kucen_miang 28-1-2016 10:51 PM
Mehah dpt adik baru la nanti.
Quote lazim 28-1-2016 10:52 PM
ok le teww bang jem x jdi dj dh. kurang sikit saraan. tp sian dik mihah mcm xlama lagi dpt adik je
Quote khairina07 28-1-2016 10:54 PM
Cukup lah 3 isteri tu....abg jem pun dh kna kick out dr sinar...sumber kewangan hilang 1....tp xtau lah...tetiba up cite...nk nikah sorg lg..bg hadiah kereta mers sebijik mcm mehah
Quote Changa 28-1-2016 10:56 PM
kalau ikutkan tiap2 malam or selang satu malam heshe kena henjut puki bini2 heshe kan untuk berlaku adil??
Quote newyork 28-1-2016 10:57 PM
Bahaya gak reunion2 ni, cinta lama bertaut kembali.
Quote budakpink 28-1-2016 11:00 PM
Tah ap2 nk kawin ramai.kalau 2 tu bole time akai la.tapi kalau dah smpai cukup kuata tu mcm mmg hang gatai mngela sgt saleh.x cukup agak2
Quote mokcikKSKB 28-1-2016 11:01 PM
Mcm biasa perempuan jugak disalahkan.biarlah bini dia nk carik baru.ko hengat syok sgt ke 23taun makan hati ulam jantung.ape dia ingat bini2 tu kilang anak ker?baguslah..she deserves someone better.hopefully bukan jd isteri kedua lg lah
Quote mice_cheese 28-1-2016 11:01 PM
Kuatnya abg jem ade 4 bini..xpenat ke
Quote de_ikea 28-1-2016 11:02 PM
No 2 ni yang mana satu ye? Yg penyanyi nasyid ke?
Quote stania83 28-1-2016 11:06 PM
Harap yg lain lain tu ikut jejak langkah bini ke 2 ni. Boooom.
Quote bambimo 28-1-2016 11:06 PM
yup raha penyanyi nasyid...muka dia sweet2 je ada lesung pipit...
takziah la erk abg jem...
Quote katak hijau 28-1-2016 11:07 PM
setakat ni grup reunion sekolah2 aku xde pun yg menjurus pada pengskandalan. aku heran mcm grup reunion makcik aku siap dia ni nak skandal ngan dia tu. tp dia tu nak skandal ngan dia nun. aku mcm..hello...umur dah 40 kot..yg muda mcm aku ni xde plak sibok nak pasang skandal sana sini
Quote kakasotong 28-1-2016 11:10 PM
Betul lah tu, dh ada dh kajian psl ni. Salah satu faktor penyumbang institusi keluarga or rumahtangga adalah berpunca dr reunion sekolah/uni

So yg pegi reunion sekolah ke uni ke matrix ke hati2 la

Jaga hati n iman masing2

Lihat semua komen(355)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 07:38 AM GMT+8 , Processed in 0.064304 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top