CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Luahan Hati Netizen Bergaji Lumayan Untuk #Najib!

17-12-2015 05:02 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 6964| Komen: 7

Description: Baru-baru ini, di laman web seorang lagi netizen telah menuilis sepucuk surat terbuka kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mengatakan betul-betul rasa kesal sebelum ini memberi soko ...



Oleh  : TS LOO


Tahun ini, bukan sahaja masalah politik di negara kita semakin ketara, malah keadaan ekonomi turut tidak begitu memerangsangkan, akibatnya kebanyakan rakyat rasa amat kecewa. Justeru di media sosial wujud banyak kritikan dan luahan tidak puas hati terhadap pemerintahan kerajaan sekarang yang sedikit sebanyak membolehkan pembaca turut rasa gelisah. 



Baru-baru ini, di laman web seorang lagi netizen telah menuilis sepucuk surat terbuka kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mengatakan betul-betul rasa kesal sebelum ini memberi sokongan padu kepada Najib.


Pada pembukaan surat, netizen tersebut berkata : " Selama ini saya cuba berfikir secara logik akal memberitahu diri saya, sabar menerima segala perubahan yang berlaku kebelakangan ini, namun segalanya boleh dikatakan berubah terlalu pantas. "



"Datuk Seri, saya hanya seorang warga kerja yang makan gaji, walaupun pendapatan saya tetap tetapi kos sara hidup yang meningkat naik bukan saban tahun, dah macam saban bulan, keadaan ini buat saya berfikir adakah negara saya diterajui oleh orang gila?"


"Saya turut terasa amat membebankan, apa tak lagi bagi golongan yang pendapatan lebih rendah daripada saya. Kami semua megalami pelbagai beban saraan hidup dan hutang pinjaman."


sumber foto: google image


" Saya pernah memberi sokongan padu buat Datuk Seri Najib berikutan perdana menteri sebelum ini iaitu Tun Abdullah Ahmad Badawi yang sering kelihatan mengantuk, tetapi sekarang baru saya sedar, Tun Abdullah sebenarnya tidak seteruk berbanding dengan datuk seri yang menyusahkan kehidupan rakyat dalam keadaan terjaga."CARI Infonet


21

Bagus
18

Marah
21

Terkejut
16

Sedih
26

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (124 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote itew 17-12-2015 06:29 PM
najib cibai
Quote tengah_bosan 18-12-2015 01:16 AM
Siapa xfrust bila ingat dgn menyokong najib banyak perubahan positive akan jadi dkt Malaysia...

Rasanya ramai dah xleh tahan dgn dia except geng2 kaya raya yg masih xde masalah dgn kos meningkat ni
Quote realmz 18-12-2015 08:58 AM
Ingat najib nanti ko pun macam aku kena mengadap mahkamah agung... takde atm, takde tukang jilat, takde parti takde takde takde... kalo sehelai sepinggan takpe.. ni ko dan bebird ko je... masa tu orang teraniaya sumer tarik bebird ko sebab tu je ko ada...
Quote mizkajura 18-12-2015 09:43 AM
sila cari aku di "sana" klu jumpa utk mintah maaf dan mintak halal semua yg dah kau kelepet
Quote devilito2 18-12-2015 02:20 PM
"lebih baik tido dari jaga dan menyusahkan orang"
Quote giyomi 18-12-2015 07:29 PM
Ntah lah nak ckp camne lagi, sebab dia ttp utuh wlpon dikecam. Yg menyedihkan lagi parti yg pnh kata, siapa undi BN masuk neraka turut berjabat mesra tangan da tak takut lak masuk neraka dek kerana nak menang. Berserah jer lah.
Quote Ethernet 19-12-2015 10:24 AM
sumer worang sudah letih dgn kepimpinan najib.

Lihat semua komen(7)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

30-5-2024 10:03 PM GMT+8 , Processed in 0.053840 second(s), 36 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top