CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3332|Reply: 7

Luahan Hati Netizen Bergaji Lumayan Untuk #Najib!

[Copy link]
Post time 17-12-2015 05:02 PM | Show all posts |Read mode






Oleh  : TS LOO




Tahun ini, bukan sahaja masalah politik di negara kita semakin ketara, malah keadaan ekonomi turut tidak begitu memerangsangkan, akibatnya kebanyakan rakyat rasa amat kecewa. Justeru di media sosial wujud banyak kritikan dan luahan tidak puas hati terhadap pemerintahan kerajaan sekarang yang sedikit sebanyak membolehkan pembaca turut rasa gelisah.








Baru-baru ini, di laman web seorang lagi netizen telah menuilis sepucuk surat terbuka kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mengatakan betul-betul rasa kesal sebelum ini memberi sokongan padu kepada Najib.




Pada pembukaan surat, netizen tersebut berkata : " Selama ini saya cuba berfikir secara logik akal memberitahu diri saya, sabar menerima segala perubahan yang berlaku kebelakangan ini, namun segalanya boleh dikatakan berubah terlalu pantas. "




"Datuk Seri, saya hanya seorang warga kerja yang makan gaji, walaupun pendapatan saya tetap tetapi kos sara hidup yang meningkat naik bukan saban tahun, dah macam saban bulan, keadaan ini buat saya berfikir adakah negara saya diterajui oleh orang gila?"




"Saya turut terasa amat membebankan, apa tak lagi bagi golongan yang pendapatan lebih rendah daripada saya. Kami semua megalami pelbagai beban saraan hidup dan hutang pinjaman."





sumber foto: google image



" Saya pernah memberi sokongan padu buat Datuk Seri Najib berikutan perdana menteri sebelum ini iaitu Tun Abdullah Ahmad Badawi yang sering kelihatan mengantuk, tetapi sekarang baru saya sedar, Tun Abdullah sebenarnya tidak seteruk berbanding dengan datuk seri yang menyusahkan kehidupan rakyat dalam keadaan terjaga."- CARI Infonet


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-12-2015 06:29 PM | Show all posts
najib cibai
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2015 01:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Siapa xfrust bila ingat dgn menyokong najib banyak perubahan positive akan jadi dkt Malaysia...

Rasanya ramai dah xleh tahan dgn dia except geng2 kaya raya yg masih xde masalah dgn kos meningkat ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2015 08:58 AM | Show all posts
Ingat najib nanti ko pun macam aku kena mengadap mahkamah agung... takde atm, takde tukang jilat, takde parti takde takde takde... kalo sehelai sepinggan takpe.. ni ko dan bebird ko je... masa tu orang teraniaya sumer tarik bebird ko sebab tu je ko ada...
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2015 09:43 AM | Show all posts
sila cari aku di "sana" klu jumpa utk mintah maaf dan mintak halal semua yg dah kau kelepet
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2015 02:20 PM | Show all posts
"lebih baik tido dari jaga dan menyusahkan orang"
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 18-12-2015 07:29 PM | Show all posts
Ntah lah nak ckp camne lagi, sebab dia ttp utuh wlpon dikecam. Yg menyedihkan lagi parti yg pnh kata, siapa undi BN masuk neraka turut berjabat mesra tangan da tak takut lak masuk neraka dek kerana nak menang. Berserah jer lah.
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2015 10:24 AM | Show all posts
sumer worang sudah letih dgn kepimpinan najib.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-6-2024 06:51 AM GMT+8 , Processed in 0.064103 second(s), 33 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list