CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Menjijikkan! Pakar Kecantikan Guna Air Liur Cuci Muka Pelanggan

14-12-2015 05:11 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4744| Komen: 11

Description: Bagi mereka yang gemar mendapatkan rawatan kecantikan wajah dan penjagaan kulit di Pusat Kecantikan, setelah menyaksikan paparan video yang ditujukan, pastinya menjerit sekuat-kuatnya : erkk, amat men ...
Oleh : TS LOO


Bagi mereka yang gemar mendapatkan rawatan kecantikan wajah dan penjagaan kulit di Pusat Kecantikan, setelah menyaksikan paparan video yang ditujukan, pastinya menjerit sekuat-kuatnya : erkk, amat menjijikan!



Baru-baru ini, di media sosial Facebook tersebar sebuah video yang menunjukkan seorang pakar kecantikan kelihatan menggunakan 'air liur' nya untuk membantu pelanggannya mencuci muka. 



Loading FB Video...

Berdasarkan paparan video, jelas menyaksikan pakar kecantikan itu sedang mencuci muka seorang pelanggan. Cuma ianya merupakan suatu cara pencucian muka yang tidak normal.  Dia langsung tidak rasa segan pandang ke arah lensa kamera, mula-mula dia sapukan krim pada tangannya, lepas itu, meludahkan air liur ke atas muka pelanggan dan sapunya secara perlahan.



Paparan video yang berdurasi 50 saat tersebut, kelihatan pakar kecatikan itu meludahkan air liur itu pada muka pelanggan sebanyak 5 kali, sememangnya amat menjijikan, namun pelanggan berkenaan bukan sahaja tidak sedar langsung apa yang telah berlaku, malah kelihatan seronok dan puas hati.


Setelah video tersebut tersebar luas di media sosial, yang pasti ianya mengundang kecaman netizen. Rata-rata netizen mengecam pakar kecatikan tersebut tiada langsung etika keprofesionalan berhubung kerjayanya, aspek kebersihan sangat teruk!


Ada juga netizen tertanya-tanya: "kenapa pelanggan terbabit langsung tidak terhidu bau yang pelik? Atau pun, mungkin apa yang dilakukan itu adalah permintaannya?"


Walau bagaimana pun, setakat ini, masih tidak dapat dikesan pusat kecantikan tersebut berasal dari negara mana?- CARI Infonet

11

Bagus
11

Marah
10

Terkejut
11

Sedih
8

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (61 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kamil8891 14-12-2015 09:29 PM
x rela aku nk gne air liur
baik aku gune air aku sendiri
Quote barfi 14-12-2015 10:42 PM
Mana video nya?
Quote Siputjelly 14-12-2015 11:17 PM
dah tengok videonya kat fb, eeeee geli hokay.tak sanggup tengok sampai habis
masalahnya takkan si pelanggan tak dengar bunyi ludahan tu. erkkk
Quote MizzAPI 15-12-2015 08:05 AM
euwww disgusting
Quote bravo87 15-12-2015 09:33 AM
iee...geli nyer...bau busuk..nak2 lepas makan petai...

http://www.keladionline.com/2015/12/contest-review-lynk.html
Quote mizkajura 15-12-2015 10:26 AM
wouuu pitam tgk
Quote realmz 15-12-2015 11:46 AM
eeeuuuwwww..... ludah sendiri pun tak tentu sapu muka
Quote puterizulfa 15-12-2015 11:59 AM
boleh kena saman ni
Quote Jerambut 15-12-2015 02:09 PM
air liur sendiri pun aku tak mahu buat gitu.
Quote DaisyD 16-12-2015 12:09 PM
kegilaan apakah ini semua?
Quote loveacidgirl 17-12-2015 08:05 PM
ketahian apakah ini?

Lihat semua komen(11)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-2-2023 07:12 PM GMT+8 , Processed in 0.085336 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top