CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Merajuk Sampai Nak Bunuh Diri, Suami Tak Nak Masak Mi

24-11-2015 11:24 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 5460| Komen: 14

Description: Dia sangat emosi dan menjerit serta mengancam untuk membunuh diri...
Oleh Fyruz Hanna

China: Lagi kisah di China, kali ini  seorang isteri yang merajuk kerana suaminya enggan memasak mee sehingga mengancam mahu membunuh diri.

Walaupun didesak si isteri untuk memasak mee, suaminya terus memasak nasi dan akibatnya si isteri bertindak untuk terjun dari kediamannya melalui tingkat.


“Dia sangat emosi dan menjerit serta mengancam untuk membunuh diri,” kata jiran.


Walaupun beberapa jiran cuba untuk memujuk wanita itu namun wanita tersebut enggan dan bomba terpaksa dihubungi untuk meminta bantuan.

Setelah beberapa lama, wanita itu bersetuju untuk turun dari tingkap tersebut. -CARI Infonet.
27

Bagus
19

Marah
18

Terkejut
14

Sedih
16

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (106 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CrowneGlory 24-11-2015 01:30 AM
Dpt laki nk masakkan nasi pun dh hbs baik...dpt laki bewak baru taw...dh tua2 pun gediks patut laki tolak je dr blkg biar mati betul...
Quote syue86 24-11-2015 09:12 AM
tajuk misleading
ingatkan suami yg terjun
Quote Ayu61279 24-11-2015 10:14 AM
huntongla laki nak masakkan nasi
dr kebykkan laki yg tau m'cekik je
pastu m'buta bila dah kenyang...lagu haru
Quote haryatie 24-11-2015 11:19 AM
sengalll...
ok ler tu ..dia nak gak masak wapun minta mee, dia masak nasi
drpd dpt laki duk terkangkang depan tv mcam tuan besar semua nk disediakn
baru tau..
Quote kamil8891 24-11-2015 11:33 AM
huntung la laki dia kalau dia terjun
boleh kawen lain hahahaha
Quote Artemesiaa 24-11-2015 12:38 PM
Haiyoo Ahsoo pigi beli kat kedai lor Remen Mi shop kan merata ada
Quote rosa_canina 24-11-2015 01:39 PM
untong ada laki tolong masak..

dari dpt laki tunggu panggil makan je

Quote @inardni 24-11-2015 04:23 PM
Igt muda lagi makcik ni...da layak gelar nenek pun.
Ada la tu nenek tu tak puas hati ni
Quote buttergal 25-11-2015 12:00 AM
Dia nk diet. Laki plak masak nasi. Hihiiiiii
Quote anees~nuhara 25-11-2015 03:31 PM
tu pon nk majuk. huh
Quote crazecousa 25-11-2015 03:56 PM
padia tajuk lain cita lain
Quote sashin 26-11-2015 12:25 AM
ayooo..dah bagus la tu laki kau nak masak nenek oiiiiiiii.....
Quote PulutDereyan 26-11-2015 10:14 AM
tetua pun ngada ngalah budak tadika aih..
pang sedaih tercabut gigi plesu baru tau
Quote moocoww 27-11-2015 01:54 AM
Makin tua hati lagi senang terasa...

Lihat semua komen(14)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 05:18 AM GMT+8 , Processed in 0.053466 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top