CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Isteri Ugut Bunuh Diri, Suami Enggan Makan Mi

23-11-2015 10:59 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4194| Komen: 10

Description: Gara-gara suami enggan memilih mi sebagai menu makan tengahari, isteri memanjat tingkap kediaman dan ugut si suami untuk menerjun dari tingkap.


Oleh : TS LOO

sumber foto : http://shanghaiist.com/

sumber foto : http://shanghaiist.com/




Gara-gara suami enggan memilih mi sebagai menu makan tengahari, isteri memanjat tingkap kediaman dan ugut si suami untuk menerjun dari tingkap. 


Perselisihan faham rumahtangga yang berlaku di Henan, China ini tercetus dikatakan si isteri berang dengan suaminya memilih nasi dan enggan memilih mi sebagai 

menu makan tengahari pasangan tersebut.


Menurut saksi, keadaan bertambah tegang apabila kedua pasangan yang merupakan warga emas tersebut mula bertengkar sebelum si isteri memanjat tingkap dapur.


Sekumpulan anggota bomba dikerah ke tempat kejadian, di mana anggota bomba terpaksa menghabiskan masa sehingga satu jam untuk memujuk wanita tersebut turun dari tingkapnya.


Pada awal tahun ini, seorang gadis muda dari Guangdong mengugut untuk terjun dari tingkat 19 kediamannya selepas kecewa dengan sambutan ulang tahun kelahirannya yang ke 20. - CARI Infonet





sumber berita : http://shanghaiist.com/2015/11/21/rice_or_noodles_henan_suicide.php

25

Bagus
22

Marah
20

Terkejut
29

Sedih
18

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (123 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote prettyuglybabe 23-11-2015 10:31 AM
hahahaha... aduhai.. lain kali masak je la ikut suka..
laki nak makan ke tak mau makan ke, lantak la asoh..
Quote qronaldo7 23-11-2015 10:49 AM
sengal jugak ko ni. macam tu baik xyah wat pilihan!!

cakap suh pilih mi @ nasi. orang pilih nasi ko xpuas hati
Quote kucingsenyum 23-11-2015 10:54 AM
pompuan ni psiko
sikit2 ugut bunuh diri
lame2 laki tu pun bosan n blah
Quote clarizsa 23-11-2015 11:31 AM
sbb hal kecik.... mesti ada hal lain yg lama terpendam... sbb tu hal kecik cmni pun jd rajuk yg semakin buruk...

Quote chinta89 23-11-2015 12:54 PM
adoiii china mmg macam2.
Quote Modngengade 23-11-2015 12:57 PM
Leluhur jinjang ke....no surprise


Next.....
Quote ice_sky92 23-11-2015 01:05 PM
Habis tu kenapa dia suruh laki dia pilih? adoiiiii
Quote lavaposlaju 23-11-2015 01:08 PM
lain kali masak mi babi...mesti laki lu makan 3 mangkok kasi licin...

Quote red_cattleya 23-11-2015 03:15 PM
Haha..pelik betul kelakuan beliau..
Quote nenekglamer 23-11-2015 03:23 PM
warga emas ni kadang2 kelakor pun ada (err.. kita pun satu masa nanti tua... )

contohnya.. satu hari mak aku takde kt rumah sbb gi rumah kawan dia ada aktiviti makcik2 pelda..

then ayah aku ajak aku gi keluar gi bandar berdekatan beli barang dapur etc...

balik rumah dah malam.. tengok mak aku tengah lipat kain mulut moncooooong sedepa.. sikit pun tak tegur ayah aku...

esoknya, kitaorang pun keluar juga, tapi kali ni mak aku ikut la.. masa tunggu mak aku masuk keta, ayah aku dah masuk dulu.. sambil sengih2 kambing, ayah aku cakap mak aku majuk sebab tak diajak hari semalamnya..

i was like.. what the fish???  kelakar pun ada.. well.. orang tua sensitip lain kot...

Lihat semua komen(10)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-6-2024 01:46 PM GMT+8 , Processed in 0.092423 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top