CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Buaya Jadi Menu Istimewa Perkahwinan

24-11-2015 11:10 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 10321| Komen: 28

Description: Dilaporkan seekor buaya menjadi sajian istimewa untuk dijamu tetamu...
Oleh Fyruz Hanna



Zhejiang: Dilaporkan seekor buaya menjadi sajian istimewa untuk dijamu  tetamu di bandar Xioshan dalam satu majlis perkahwinan.

Para tetamu yang hadir terlopong dengan melihat seekor buaya yang telah diikat mulutnya yang bakal menjadi hidangan mereka.

Ramai yang mengambil kesempatan untuk mengambil gambar buaya malang terbabit, namun masih menjadi misteri jenis masakan yang dibuat (mungkin buaya masak cili).


Apapun, buaya adalah binatang yang dilindungi di China. -CARI Infonet.
7

Bagus
14

Marah
17

Terkejut
21

Sedih
10

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (82 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote @inardni 23-11-2015 10:27 PM
Huhu...Di China semua ada..
Ngeri la kepala buaya jd santapan tetamu
Quote bellaa 23-11-2015 10:32 PM
X panas badan ke. Dgn yamseng lagi celebrate new bride
Quote spiderman80 23-11-2015 10:50 PM
China Darul Buaya.
Quote cik_kitty 24-11-2015 01:04 AM
Uwereekkk nk muntah tgk
Quote CrowneGlory 24-11-2015 01:31 AM
Everything under the sky....
Quote aTiKah_aYuNi 24-11-2015 08:26 AM
ape la agaknyer makanan yg org2 prc ni yg x boleh mkn...semua dia tibai...
Quote syue86 24-11-2015 09:07 AM
kepala tu goring celup tepung ke?
kuali ape guna besor woo kepala buaya
kt brazil pn ade KFC - k tu nama tempat pastu fried crocodile
Quote Artemesiaa 24-11-2015 01:22 PM
Wow kepala buaya goreng 3 rasa.  Tu nasib ada kepalanya dihidangkan sekali kalau isisnya aja dihidangkan mesti semua ingatkan isi ikan ke hapa.
Quote boyagombak 24-11-2015 03:45 PM
ciss hangin sungguh boya dgn prc ni
Quote cm_asamkumbang 25-11-2015 11:02 AM
camana la diorang selinap kulit boya tu...ohh kesian boya...
Quote anees~nuhara 25-11-2015 01:00 PM
byknye cili kt kpala buaya tu..
Quote alinone78 25-11-2015 02:42 PM
fuyih
buaya masak 3 rasa
Quote mamapea 25-11-2015 03:27 PM
pengotor
Quote yusryimran 26-11-2015 08:33 AM
hahaha mcm2 ek kat cina
Quote kurunsing 26-11-2015 10:33 AM
uit. ni goreng dlm tong dram ke hape nih.
Quote din_atos 26-11-2015 11:11 AM
Kulit buaya keras kot. Serupa mkn tali pinggang aku ni oi
Quote hatiluka 26-11-2015 12:36 PM
eeei mati selera nak makan..
Quote moocoww 27-11-2015 01:29 AM
Sape la yg tukang lahap kepala boya tu
Quote fifie_olin 27-11-2015 07:41 AM
selera pe la dorang ni...x tecapai akal aku

Lihat semua komen(28)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-3-2024 07:38 PM GMT+8 , Processed in 0.062853 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top