CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Penyanyi Kumpulan Pop Terkenal Yang Juga Cucu Pelakon Veteran Berjoli Sakan Sambil Teguk Arak

30-3-2023 02:20 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 16010| Komen: 53|Original author: Saiful

Description: Sebuah video tersebar, menyaksikan suasana di satu acara yang dipenuhi tetamu bercampur gaul lelaki dan wanita.
Sebuah video tersebar, menyaksikan suasana di satu acara yang dipenuhi tetamu bercampur gaul lelaki dan wanita.

Apa yang mengejutkan bila nampak kelibat artis Malaysia.



Penyanyi tersebut merupakan ahli kumpulan pop terkenal dan juga merupakan cucu kepada pelakon veteran.

Sakan berjoli turut kelihatan seorang lelaki Cina sedang menuang air ke dalam gelas yang dipegang oleh rakan-rakan berdekatan termasuklah penyanyi terbabit.



Menurut sumber Boom, walaupun tidak nampak label tulisan yang tertera pada botol berkenaan, namun yakin minuman tersebut adalah arak.

Namun tidak dinyatakan bertanyakan lokasi dan waktu rakaman itu diambil. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote MsKathryn 30-3-2023 02:23 PM
Awal plak masuk ..
Quote beatgirlX 30-3-2023 02:25 PM
Clue dia utk aku mcm x cukup
Quote SherryZass 30-3-2023 02:25 PM
siapa?
Quote vanillaninja 30-3-2023 02:26 PM
I akan kembali selepas spekuan selesai dijalankan.
Quote zafira 30-3-2023 02:29 PM
Edited by zafira at 30-3-2023 02:31 PM

Mcm grup yg nyanyi lagu raya tahun lepas tu... nenek dia pelakon.. tak heran punnn..
Quote Belibis 30-3-2023 02:29 PM
Masih ada yang terkejut ke? Artis minum arak ni berita 60an daaaa.
Quote Amelyn22 30-3-2023 02:30 PM
Ahli kumpulan Dolla ke? Salah sorang tu memang cucu kepada pelakon veteran. Maaf kalau sis silap.
Quote zafira 30-3-2023 02:32 PM
Amelyn22 replied at 30-3-2023 02:30 PM
Ahli kumpulan Dolla ke? Salah sorang tu memang cucu kepada pelakon veteran. Maaf kalau sis silap.

Yang tu la kot..
Quote dudaberhias 30-3-2023 02:32 PM
kumpulan pop terkenal??? hujung hujung kumpulan tersendu...

mungkin dia ikut contoh sang jagong kot...
Quote PinkyPie 30-3-2023 02:37 PM
Laki ke pompuan ni? Kumpulan pop apa yg terkenelll ni?
Quote epysha 30-3-2023 02:38 PM
sapa cucu sapa nenek ?
Quote dekmieDandy 30-3-2023 02:44 PM
Edited by dekmieDandy at 30-3-2023 02:49 PM

syasya dolla kot
Quote Perawankota 30-3-2023 02:44 PM
Edited by Perawankota at 30-3-2023 02:45 PM

Doll lah ke tu? Neneknya pelakon tahun 90an kannn
Quote princessmiang 30-3-2023 02:45 PM
Mercun pop pop ke
Quote I.K.A888990 30-3-2023 02:46 PM
lalu gak kat tiktok
lantok dia la nak lalok sakan
nenek dia pn x kesah la tu kut
Quote princess_mia 30-3-2023 02:52 PM
51E9DA6D-5041-474D-BEB4-266554453012.png


Yg ini kah?
Quote None68 30-3-2023 02:55 PM
Tgk wiki dak ni lahir kat Tg Rambutan...terus teringat HR plak ????
Quote chandrahusin 30-3-2023 02:58 PM
princess_mia replied at 30-3-2023 02:52 PM
Yg ini kah?

Nenek dia nmpak sama muda dgn Mak
Quote sukacactus 30-3-2023 03:10 PM
Ooo...video kat ats tu bkn laki ke

Lihat semua komen(53)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2023 11:39 PM GMT+8 , Processed in 0.094607 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top