CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Letupan Bangkok: Polis Thailand Keluar 'Waran Tangkap' Terhadap Suspek!

20-8-2015 11:01 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 12108| Komen: 64

Description: Waran tangkap telah dikeluarkan mahkamah kepada individu yang dipercayai sebagai 'lelaki asing' bagi membantu siasatan..


Oleh : TS LOO

sumber foto : http://www.sinarharian.com.my/


Satu lakaran terperinci suspek yang disyaki sebagai pengebom yang dilihat pada rakaman litar tertutup CCTV sebelum ini telah diedarkan oleh Polis Diraja Thailand semalam.

 
Menurut jurucakap polis Prawut Thavornsiri, lelaki yang belum dikenal pasti identitinya itu belum dapat dipastikan sama ada warga Thailand atau mungkin orang asing.

Suspek digambarkan berkulit cerah, sedikit berjambang, rambut hitam dan berkaca mata.

Lelaki ini disyaki dilihat pada rakaman CCTV meninggalkan sebuah beg di pagar Kuil Erawan beberapa minit sebelum letupan yang meragut 20 orang mangsa dan mencederakan sekurang-kurangnya 120 orang awam.


Ganjaran satu juta baht akan diberikan kepada Individu yang menyalurkan maklumat kepada polis sehingga tertangkapnya suspek.

Sementara itu, semalam menurut Jurucakap Polis Thailand juga, waran tangkap telah dikeluarkan mahkamah kepada individu yang dipercayai sebagai 'lelaki asing' bagi membantu siasatan berhubung insiden pengeboman di Bangkok pada Isnin dan Selasa lalu.

Dalam kejadian Isnin malam itu, empat sekeluarga dari Malaysia antara mangsa yang terkorban dalam insiden letupan di persimpangan Ratchaprasong berdekatan dengan Kuil Erawan dan pusat membeli-belah Bangkok. - CARI Infonet


24

Bagus
19

Marah
26

Terkejut
29

Sedih
39

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (160 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cikuduku 20-8-2015 08:31 AM
ghahahhaahahahahhahahahah
Quote dazzlingDentist 20-8-2015 08:32 AM
kehkehkehkehkehkehhhhhh
Quote zuliana29 20-8-2015 08:33 AM
haah.. td tgk kt paper mane ntah.. mcm zizanggg hehhee
Quote uori 20-8-2015 08:36 AM
hahahahahahaha  
Quote lolali 20-8-2015 08:36 AM
smlm aku tgk kat berita trus tgelak sbb terus terpk zizang. hahahaha
Quote harkktuih 20-8-2015 08:37 AM
hidung tak sama..
Quote rosasa 20-8-2015 09:02 AM
Quote M.Rose 20-8-2015 09:02 AM
Mamam bom nih, hensem skit dari zizang mat hidung aku tgk.
Quote dubuk 20-8-2015 09:03 AM
ada gaya sekali imbas
Quote sayalala 20-8-2015 09:04 AM
hehhehe jahat la korang ni..tersedak chipsmore iolsss
Quote Mizlyn 20-8-2015 09:07 AM
sebijiiiikkk
Quote revolusi_30 20-8-2015 09:08 AM
Zizan kena cari Alibi.  lol
Quote whadda 20-8-2015 09:11 AM
memang sekali tengok terus imagine zizan.... lakaran macam orang thailand je... tak macam kokesen pon....
Quote idadzira 20-8-2015 09:11 AM
x baik tauuuuuuu....btw mukan zizang panjang sikit
Quote budakmanentah 20-8-2015 09:17 AM
bahahaha...mcm farid kamil itu ari...lakaran lelaki kucing mcm muka farid kamil

ni zizang plk
Quote reenz013 20-8-2015 09:21 AM
mcm
Quote Ayu61279 20-8-2015 09:36 AM
tumpang
Quote crazypink 20-8-2015 09:37 AM
hehehehe kelakar
Quote Lorra2411 20-8-2015 09:42 AM
yang ini kelakar. hahahaha, terhibur aku pepagi ni

Lihat semua komen(64)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 01:20 PM GMT+8 , Processed in 0.193159 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top