CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Kelab Hiburan Di Puchong Dibaling Bahan Letupan Pagi Tadi

28-6-2016 10:06 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 13539| Komen: 106

Description: Awal pagi tadi, satu kejadian letupan di IOI Boulevard, Puchong yang telah mengakibatkan sekurang-kurangnya lapan orang tercedera.
Oleh : TS LOO


sumber foto: google image

sumber foto: google image


Awal pagi tadi, satu kejadian letupan di IOI Boulevard, Puchong yang telah mengakibatkan sekurang-kurangnya lapan orang tercedera.

Setakat ini, jumlah sebenar yang tercedera dan motif letupan itu masih belum dikenal pasti.

Memetik kenyataan Timbalan Ketua Polis Selangor, Datuk Abd. Rahim Jaafar, portal The Star Online melaporkan kejadian itu terjadi kira-kira pukul 1.30 pagi tadi.

Difahamkan kebanyakan mangsa sedang menonton perlawanan bola sepak Euro 2016 di kawasan itu ketika kejadian berlaku.


Sementara itu, Ketua Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Puchong, Mohd. Hisam Mat Yasih berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan kira-kira pukul 3 pagi.

Berdasarkan saksi yang kebetulan di tempat kejadian, letupan itu turut menyebabkan cermin sebuah premis pecah sehingga menyebabkan orang awam yang berada di lokasi berkenaan cedera.

Sepasukan anggota polis forensik dan Unit Anjing K9 PDRM turut berada di tempat kejadian pada pukul 4 pagi tadi.-CARI

sumber foto: google image

sumber foto: google image



32

Bagus
20

Marah
21

Terkejut
21

Sedih
19

Lawak
21

Bosan

Friends Rank (134 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Syd 28-6-2016 08:00 AM
thread dah ada.

Quote ultra78 28-6-2016 08:00 AM
Bom petrol meletup ke? Bukan ke molotov cocktail tu sekadar terbakar sahaja?
Quote Syd 28-6-2016 08:01 AM
malangnya tered tersebut telah ditutup.

mungkin thread tt lebih awal dibuka.

kkekekekek.
Quote marumaru 28-6-2016 08:05 AM
Sape pulak buat onar ni...::
Quote Lina66 28-6-2016 08:06 AM

Makin berani

tak mustahil if the penyangak can baling bom kat mane2 di tempat awam
Quote catalina 28-6-2016 08:06 AM
Kalah bola, mengamuk laaa...
Quote LoveSungmin 28-6-2016 08:10 AM
Syd replied at 28-6-2016 08:01 AM
malangnya tered tersebut telah ditutup.

mungkin thread tt lebih awal dibuka.

Thread ni lewat almost sejam kot.. Momod buta nombor??
Quote AbukRokok 28-6-2016 08:13 AM
bola sakai menjadikan manusia mnjadi sakai beruk
Quote sipendiam 28-6-2016 08:20 AM
KPN kata tak takut.
Quote tobobon 28-6-2016 08:38 AM
iols tengok kat fb ramai gila ummah kata padan mukaa
Quote AbukRokok 28-6-2016 08:39 AM

xkanla ISIS nak serang peminat sukan bola sakai
depa pun minat bola sakai gak....tapi main dengan budak2 belum mumaiyiz lagi la

Quote kecimpret 28-6-2016 08:43 AM
kalo kat FB disalahkan kongsi gelap...hahaha



bom pub di bulan ramadan dah sah2 keje pengganas IS






Quote dinopower 28-6-2016 08:47 AM
kecimpret replied at 28-6-2016 08:43 AM
kalo kat FB disalahkan kongsi gelap...hahaha

mujur tak kacau kat curve... yg time maghrib tu la diorg nyanyi2
Quote kecimpret 28-6-2016 08:49 AM
dinopower replied at 28-6-2016 08:47 AM
mujur tak kacau kat curve... yg time maghrib tu la diorg nyanyi2

tu ada logik nak marahh...ni kul 1 am org tgk bola di bomnya..kaco dorang qiyamullail kot
Quote abangbikerz 28-6-2016 08:51 AM
Kalau bukan keje terrorist islam pon still salah terrorist islam. Sebab modus operandi diambil drpd terrorist islam.
Quote dinopower 28-6-2016 08:51 AM
kecimpret replied at 28-6-2016 08:49 AM
tu ada logik nak marahh...ni kul 1 am org tgk bola di bomnya..kaco dorang qiyamullail kot

agaknya.... bising sgt dok raikan gol...
ni la pejuang isle ala2 lava multinick
Quote zameyla 28-6-2016 08:53 AM
Yang botak tu badan dia penuh darah ka?
Quote minah_kidal 28-6-2016 08:53 AM
gmbr no. 2 ingtkan org berlumuran darah tgk betul2 oh bukan, patung rupenye
Quote AbukRokok 28-6-2016 09:11 AM
tobobon replied at 28-6-2016 08:38 AM
iols tengok kat fb ramai gila ummah kata padan mukaa

knp padan pulak...harap lepas ni org tgk bola di mamak pula kne bom...nk tgk reaksi dorang mcm mana pula

Lihat semua komen(106)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 12:40 AM GMT+8 , Processed in 0.058689 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top