CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Chef Wan Mengamuk Marahkan Anak Buah Pemalas

22-7-2015 11:00 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 73979| Komen: 576

Description: Adat bertandang dirumah orang, kita haruslah tolong-menolong meringankan tulang membantu apa yang patut....
Oleh Fyruz Hanna

sumber: www.camemberu.com


Adat berkumpul sanak-saudara, mahu tidak mahu memang akan ada cerita yang tak sedap didengar. Ini juga yang berlaku pada selebriti terkenal Chef Wan yang baru-baru ini mengamuk marahkan anak buahnya.

Dengan nada kesal dan kecewa, Chef Wan memuat naik gambar sebilangan ahli keluarga yang masih lagi berbungkus selimut dan menyelar sikap mereka yang malas bangun pagi.

Terasa dimalukan, sebilangan ahli keluarga tampil mempertahankan diri masing-masing.

Antara penjelasan adalah:
1. Penat melayan tetamu Chef Wan yang merupakan peminatnya

Penjelasan terbabit dibidas oleh Chef Wan secara panjang lebar. 


Isu perbalahan ini nampaknya tidak reda dan ingin mengambil tindakan ke undang-undang ke atas Chef terkenal itu. Sempena bulan Syawal ini, apa kata mereka selesaikan dengan cara baik dan lebih saling hormat-menghormati.

Nasihat: Adat bertandang dirumah orang, kita haruslah tolong-menolong meringankan tulang membantu apa yang patut. Bak kata orang, berat sama dipikul, ringan sama dijinjing. 

sumber gambar: Beautifulnara
5

Bagus
8

Marah
6

Terkejut
4

Sedih
7

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (36 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote spenderterselit 19-7-2015 09:33 PM
Ya awloh bhs cepwan abih terkeluor hambik ko segala mk nenek bulu n jubur bagai hahaha
Quote stars83 19-7-2015 09:43 PM
ptt siram ngan air sejuk kaw2 je spesies mcm ni..kwn aku pun ada mcm ni..yg ni lg teruk,dh blaki dh,anak dara sorg,tp asal weekend je,selagi matahari x tegak atas kpala,selagi tu lah mbuta.anak awal2 dh bangun,tp emak dia mbuta x hengat dunia..alasan,penat bkeje,hujung minggu je masa utk bamgun lewat..pas tu mgadu sakit bdn sakit kpala..aku padankan saja muka dia..sendiri cari pyakit,pandaii2lah tanggung:
Quote tepisket.. 19-7-2015 09:43 PM
Hah! Ko! Allah, buat ngucap pakcik. Marah2 kang naik BP kang.
Sebiji cam arwah nenek aku berleter bila budak2 malas bgun pagi.
Quote miu84 19-7-2015 09:46 PM
hahahhaha putus sedara la gamaknya lepas ni.
Quote cmf_premierleag 19-7-2015 09:51 PM
Simbah je la air panas kat stok2 yg blom bangun lagi tu
Quote Wanieesyah 19-7-2015 09:54 PM
Mmg betul ramai yang mcm ni.. anak dah berderet-deret, bangun pagi malas, dah tu kita
yg balik sesakali ni yg terhegeh-hegeh sediaan sarapan dia org anak beranak.. yg paling panas sekali
pinggan & cawan yg anak masing2 dah guna lepas makan, bukan tahu nak angkat dan basuh,
belongguk atas meja makan, dah t-hari pun bukan reti nak usahakan masak utk makan t-hari, buat bodoh
beborak dlm bilik, kita jugalah yg sibuk pi pasar beli lauk balik rumah terus masak, laki masing2 pun sama
jugak nak suruh buang sampah pun buat dono aje.
Quote ultra78 19-7-2015 09:56 PM
Hauk juga mulut chef wan ni
Quote tepisket.. 19-7-2015 10:00 PM
Kat sini xde la bias antara posting dia dgn si azwan tu. Chef wan tu mngamuk2 pon dia ckp benda betul, kalo ada family dia buat salah memang dia marah kaw2. Xde nak bekap2 de. Y azwan xde angin xde ribut dibabi hanjengkan org aja kerja nya.

Chef wan tu mulut2 berapi pon xde nak pegang2 tiang selfie bagai. Y dia tu manjang je muncung itik sedepa. Eeii. Mluat aku. Chef wan mohon lahar azwan tu berkajang2 biar dia insof sikit!
Quote miabebe 19-7-2015 10:12 PM
Cepwan menopause
Quote rogayahtop 19-7-2015 10:37 PM
Kalau nak diorang bangun awal maybe che wan bole pakai speedo je kejutkan diorang mcm dlm pic throwback ht tu. Mesti segar mata sorang2.
Quote miszaimi 19-7-2015 10:39 PM
Hahaha. Bagus .aku suke je
Quote anony-mous 19-7-2015 10:43 PM
tepisket.. replied at 19-7-2015 10:00 PM
Kat sini xde la bias antara posting dia dgn si azwan tu. Chef wan tu mngamuk2 pon dia ckp benda betu ...

Rasanya mende cmni mmg perlukan org mcm cep wan kot. Tgk gmba tu agk2 la semua dah tua. Ingatkn budak2 skola menengah. Mcm dia ckp, klau xnk bgn awl, jgn tdo rumah org. Tdo rumah sdri xde sape kesah.
Quote theotherfriend 19-7-2015 10:51 PM
Putus sedara pas ni, nak2 kot selama ni selalu petik "i ngan cepwan tu cemolot"..
Habisla sekampung tau kau tu kena hamput kaw2 ngan cepwan.

hahahahha (gelak evil)
Quote otai_g 19-7-2015 10:55 PM
chef wan ni ada dna diva aa ka?
Quote imransulaiman 19-7-2015 10:57 PM
Aku sokong statement cepwan ni!
Musim perayaan ni memang sanak saudara berkumpul. Tapi tolonglah simpan sikit perangai *tuuuuut* tu! Yang ada anak tu, disiplinkan mereka.


*untuk abang-abang dan kakak-kakak aku (macamlah dorang ada dalam Cari ni...hihi), jangan pepura heran kenapa aku pilih kasih anak-anak saudara aku ye...perangai out kalu, memang aku tak layan! :
Quote PeNaMeRaH 19-7-2015 11:08 PM
Yap betuuuuuiiiii... tp dia patut blurkan skit gambo muka2 tu.. malu lah kot.. sorang tu chef riz ke???
Quote nevberg 19-7-2015 11:24 PM
ni bukan kali pertama dia bising pasal kaum kerabat dia bangun lambat..

tapi betul la..dah tido rumah orang tu pandai2 la bawak diri..jangan la buat macam rumah sendiri..sesuka hati je nak bangun lambat..

bawak2 la menolong apa yang patut..
Quote lasagnaklcc 19-7-2015 11:53 PM
Yg gambar tu mmg gambar betul pesalah ke? Malu kot kena bising kat social media
Quote edoraixora 20-7-2015 12:01 AM
Setuju sangat dgn bebelan cepwan ni...nk like berjuta kali
U r not the only one yg facing this thing in malaysia
Amekaw...malu semalaysia ko di buatnye
Dah x tahan sgt le tu ngan perangai kaum kerabat sendiri

Lihat semua komen(576)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2022 06:49 PM GMT+8 , Processed in 0.224147 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top