CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Eina Azman Ditipu Pereka Fesyen?

14-7-2015 02:40 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 42790| Komen: 139

Description: Kecoh baru-baru ini, pelakon Eina Azman memuatnaik status tentang dirinya ditipu oleh seorang pereka fesyen. Namun, masih mengambil pendekatan 'berlapik' Eina tidak mendedahkan nama pereka fesyen yang ...
Oleh Adib Za

Kecoh baru-baru ini, pelakon Eina Azman memuatnaik status tentang dirinya ditipu oleh seorang pereka fesyen. Namun, masih mengambil pendekatan 'berlapik' Eina tidak mendedahkan nama pereka fesyen yang pernah dianggap kawan itu.


Kisahnya bermula apabila pereka tersebut menghantar 'whatsapps' untuk meminta pertolongan Eina bagi membayar sewa butiknya. Berjanji akan membayar semula secepat mungkin, sebaliknya pereka tersebut 'menghilangkan' diri dengan tidak menjawab panggilan atau pesanan ringkas daripada Eina.

Berang dengan situasi yang berlangsung lebih 3 bulan itu, Eina akhirnya memuat naik statusnya itu di laman Instagram. 

(Sumber foto: Oh Bulan)


Yang menjadi persoalan, pereka tersebut dikatakan sering muncul di laman Instagram menunjukkan hasil rekaan dan tajaannya kepada selebriti lain. Namun, dalam masa yang sama tidak memberikan sebarang respon kepada Eina. 

Tidak terhenti setakat itu, Eina turut memuat naik perbualannya dengan pereka tersebut melalui aplikasi whatsapps.


(Sumber foto: Oh Bulan)


Apa pun, buat Eina banyakkan bersabar dan jangan berhenti berdoa agar pereka tersebut terbuka hati untuk memulangkan semula wang yang dipinjamnya. Kepada yang berkenaan, hentikan drama dan menipu lebih ramai orang lagi. Semoga terbuka hati untuk berubah hendaknya. - CARI Infonet

25

Bagus
17

Marah
18

Terkejut
26

Sedih
25

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (129 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote fynnkakiblock 13-7-2015 01:09 PM
Nampak tak gambar???
Tgk gambar dari bawah caprut betul cari ni
Quote maxim 13-7-2015 01:13 PM
Chacha Maembong repost..

ezuwan tu ke
Quote fynnkakiblock 13-7-2015 01:19 PM
maxim replied at 13-7-2015 01:13 PM
Chacha Maembong repost..

ezuwan tu ke

Tgk ezuwan tu takde la mcm sengkek. Ke berlakon kaya jer
Quote maxim 13-7-2015 01:20 PM
fynnkakiblock replied at 13-7-2015 01:19 PM
Tgk ezuwan tu takde la mcm sengkek. Ke berlakon kaya jer

die ada post sponsor2 retis ke
Quote doubleA 13-7-2015 01:21 PM
baik datin ni. mohon penghutang ingat hutang, motip berbutik bagai tapi sengkek?
Quote nazhidd 13-7-2015 01:26 PM
kalau tengok kat komen semua dok kata diandra couture (betul ke sy eja ni) hahaha
Quote maxim 13-7-2015 01:28 PM
nazhidd replied at 13-7-2015 01:26 PM
kalau tengok kat komen semua dok kata diandra couture (betul ke sy eja ni) hahaha

tgk alamat mmg kt neo damansara

E-G-01 , Neo Damansara ,No 1 Jalan PJU 8/1 , Damansara Perdana , 47820 PJ , Selangor
Quote ellZack 13-7-2015 01:32 PM
Edited by ellZack at 13-7-2015 01:36 PM

butik ezuwan kat mana?
sheols kata designer boutique tu kat damansara neo..
meols google, diandra je la ya meols familiar..



Quote mzzenma 13-7-2015 01:38 PM
nmpak baik pula eina ni
bahasakan diri eina azman je

sila bayar hutang tu..pandai sponsor sana sini tapi tak pandai bayar balik hutang

kalau masih ada masalah tak mampu bayar lump sum cer dicuss elok2 minta bayar installment
Quote maxim 13-7-2015 01:41 PM
mzzenma replied at 13-7-2015 01:38 PM
nmpak baik pula eina ni
bahasakan diri eina azman je

hatinya seputih rambutnya
Quote mzzenma 13-7-2015 01:45 PM
maxim replied at 13-7-2015 01:41 PM
hatinya seputih rambutnya

rambut dia rasanya kena sumpahan mcm anna kut dlm frozen tu
cer husnuzon sikit


Quote toxicated 13-7-2015 01:45 PM
Baiknye eina.mmg perkara biasa je kalau bagi org hutang then tak bayar balik.tp iols rasa designer tu mmg ade mslh kewangan kot.
Quote seattle 13-7-2015 02:14 PM
dari watsapp tu boleh tahu budak Eina ni baik hati orang nya.
Quote chinta89 13-7-2015 02:23 PM
speku sape ni??
Quote fairy_fairy 13-7-2015 02:24 PM
Orang masa nak meminjam memang gitu. Merayu2 bulan bintang matahari semua. Bila nak bayar balik, macam kita pulak jadi pengemis duit sendiri. Lesson well learnt, walau pinjamkan to your close friend, sila buat agreement black and white!
Quote prettyuglybabe 13-7-2015 02:26 PM
ramai orang berhutang liat nak bayar..
elok mereka ni mampus perut terburai jah..

Quote fynnkakiblock 13-7-2015 02:32 PM
Kdg2 org yg bg hutang malu nak mintak tapi si penghutang langsung tak malu.. Ai pun ade sorg ni Hutang ribu riban sebab nk byr kos sakit Kanser dia.. Kesian sebab sakit bagi la pinjam terus buat bodoh jer bila mintak: bertahun2 dah sampai dah naik malas ai nak mintak.. Tak padan cakap lg berapa tahun jer nak hidup.. Yg kelakar tu kahwin boleh pulak buat kenduri haha terluah perasaan pulak
Quote maxim 13-7-2015 02:33 PM
Edited by maxim at 13-7-2015 02:35 PM

i jmpa ni kt ig kamibencikakitipuonline




Quote devious_maid 13-7-2015 02:34 PM
baik jugak dak eina ni

Lihat semua komen(139)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

17-4-2024 11:16 AM GMT+8 , Processed in 0.073660 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top