CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Lelaki Cuba Rogol Peti Surat Ditemui Mati

26-2-2015 10:32 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 9135| Komen: 48

Description: Januari Lalu, Mahkamah Wigan Magisrates Mengenakan Hukuman 12 Bulan Khidmat Komuniti Setelah Didapati Bersalah Menonjolkan Perilaku Seks Terhadap Sebuah Peti Surat Di Tepi Jalan.
Lelaki Cuba Rogol Peti Surat Ditemui Mati



GREATER MANCHESTER - BRITAIN. Lelaki yang pernah menggemparkan dunia dengan ‘cubaan mengadakan hubungan seks dengan peti surat’ bulan lepas ditemui mati di belakang sebuah restoran Cina, lapor portal metro.co.uk, semalam.

Pihak berkuasa Greater Manchester berkata, mayat Paut Bennet, 45, ditemui di belakang restoran tersebut pada awal pagi Ahad.

Bennet yang berasal dari Worsley, Greater Manchester dipercayai meninggal dunia akibat mengambil dadah berlebihan.

Januari lalu, Mahkamah Wigan Magisrates mengenakan hukuman 12 bulan khidmat komuniti setelah didapati bersalah menonjolkan perilaku seks terhadap sebuah peti surat di tepi jalan.

Dia juga dilarang mengambil alkohol dan diperintah menjalani program pemulihan serta membayar pampasan sebanyak £260 kepada mangsa.

Sementara itu, seorang kenalan Bennet bagaimanapun menyifatkan Bennet seorang rakan yang baik.

“Dia mungkin mempunyai masalahnya sendiri, tapi dia sebenarnya seorang rakan yang baik,” katanya seperti yang dipetik menerusi laporan tersebut.

12

Bagus
22

Marah
20

Terkejut
4

Sedih
16

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (91 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote matahari7001 26-2-2015 08:06 AM
ade fetish peti surat?! ehehe 1st time dlm hidup dgr huhu
Quote kentel 26-2-2015 08:06 AM
hahaha...muka caprut foreveralone..selayaknya!!

Quote GhostWalking 26-2-2015 08:12 AM
kentel replied at 26-2-2015 12:06 AM
hahaha...muka caprut foreveralone..selayaknya!!

ya ampunnn ni ke perogolnya!kejammmm
Quote chinta89 26-2-2015 08:13 AM
skerinya.. cne la dia boleh wat mcm tu
Quote noor2 26-2-2015 08:14 AM
Kejam...sebab peti surat tu x bersalah
Quote MelahJanda 26-2-2015 08:24 AM
Arwah baik budaknya
Quote ronin 26-2-2015 08:29 AM
kentel replied at 26-2-2015 08:06 AM
hahaha...muka caprut foreveralone..selayaknya!!

mcm anthony hopkin hannibal lecter pun ada...
Quote ronin 26-2-2015 08:30 AM
noor2 replied at 26-2-2015 08:14 AM
Kejam...sebab peti surat tu x bersalah

agaknya dia nak superglue sampul2 surat dlm peti surat tu kot...
Quote sabbath_shalom 26-2-2015 08:32 AM
kentel replied at 26-2-2015 08:06 AM
hahaha...muka caprut foreveralone..selayaknya!!

Patut la rogol peti surat..xdpt rogol pompuan...muka cenggitu...selayaknya lah
Quote shernazz 26-2-2015 08:34 AM
Xlalu aku nk telan nsi lemak...
Quote noor2 26-2-2015 08:34 AM
ronin replied at 26-2-2015 08:30 AM
agaknya dia nak superglue sampul2 surat dlm peti surat tu kot...

Kira dia lagi bagus dari perogol yg merogol perempuan
Quote cm_asamkumbang 26-2-2015 08:36 AM
baca tajuk sambil pk..kenapa peti surat?mabuk dadah la tu..
Quote ronin 26-2-2015 08:38 AM
noor2 replied at 26-2-2015 08:34 AM
Kira dia lagi bagus dari perogol yg merogol perempuan

saiko mcm dia bahaya gak noor...kalu jumpa kambing pun dia rogol jadi belum tentu wanita selamat dgn dia...
Quote xtahumenahu 26-2-2015 08:40 AM
Dia juga dilarang mengambil alkohol dan diperintah menjalani program pemulihan serta membayar pampasan sebanyak £260 kepada mangsa


boleh aku tau dia nak bayar kat mangsa yang mana???

ke aku x habih baca nih?
Quote Syd 26-2-2015 08:40 AM
GhostWalking replied at 26-2-2015 08:12 AM
ya ampunnn ni ke perogolnya!kejammmm

mcm mana roman peti surat nak dirogol tuh?













kalau mcm neh, nak rogol tang mana?



gesek kat tiang je ke apa?

Quote Syd 26-2-2015 08:41 AM
ronin replied at 26-2-2015 08:38 AM
saiko mcm dia bahaya gak noor...kalu jumpa kambing pun dia rogol jadi belum tentu wanita selamat d ...

tak lalu u ols
kalau tengok muka dia

ngeri sangat

kambing jupe pung, kambing lari jauh2

nasib laa peti surat tu, tak leh lari.
tu yang nak kena rogol tuhh
Quote GhostWalking 26-2-2015 08:44 AM
Syd replied at 26-2-2015 12:40 AM
mcm mana roman peti surat nak dirogol tuh?

masuk dalam lubang peti surat ler tewww
Quote Syd 26-2-2015 08:46 AM
GhostWalking replied at 26-2-2015 08:44 AM
masuk dalam lubang peti surat ler tewww

lubang peti surat tu ke atas...so kena laa gaya mcm neh kot


Quote noor2 26-2-2015 08:51 AM
ronin replied at 26-2-2015 08:38 AM
saiko mcm dia bahaya gak noor...kalu jumpa kambing pun dia rogol jadi belum tentu wanita selamat d ...

Rogol harimau juga....

Lihat semua komen(48)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-6-2024 11:23 PM GMT+8 , Processed in 0.054242 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top