CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Hot Topic Lihat artikel

Diari Bongkar Detik Hitam Kanak-Kanak Usia 9 Tahun

27-2-2015 03:54 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 14283| Komen: 87

Description: Sumber Berkata, Wanita Itu Yang Terkejut Dengan Isi Kandungan Dibaca Kemudian Terus Mendapatkan Anaknya Dan Bertanya Hal Sebenar. “Mangsa Kemudian Mengaku Pernah Diperkosa Remaja Lelaki Terbabit.
Diari Bongkar Detik Hitam Kanak-Kanak Usia 9 Tahun

Gambar hiasan



Ampang: Tindakan seorang wanita membaca diari anaknya membongkar kejadian kanak-kanak berusia sembilan tahun itu diperkosa anak lelaki pengasuhnya berusia 16 tahun.

Kejadian yang berlaku empat tahun lalu itu hanya dicatatkan mangsa di dalam diari tanpa menceritakan detik hitam dialami kepada keluarga.

Dalam kejadian kira-kira jam 12.30 tengah hari kelmarin, ibu mangsa berusia 40-an dikatakan terbaca kandungan diari itu ketika berada di rumahnya di Pandan Indah, di sini.


Sumber berkata, wanita itu yang terkejut dengan isi kandungan dibaca kemudian terus mendapatkan anaknya dan bertanya hal sebenar.
“Mangsa kemudian mengaku pernah diperkosa remaja lelaki terbabit.

“Terkejut dengan pengakuan anaknya itu, dia terus membawa mangsa ke Balai Polis Pandan Indah untuk membuat laporan berhubung kejadian berkenaan,” katanya.

Susulan itu, mangsa dihantar ke hospital dan hasil pemeriksaan mendapati terdapat kesan koyakan lama di alat sulit mangsa.

Sumber berkata, polis kemudian bertindak mengesan rumah pengasuh itu berikutan keluarga itu sudah berpindah.

“Bagaimanapun siasatan lanjut akhirnya berjaya menemui kediaman pengasuh itu sebelum menahan remaja lelaki itu.

“Polis juga sudah merakam keterangan suspek sebelum dia dibebaskan dengan jaminan polis,” katanya.

Siasatan lanjut sedang dijalankan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

8

Bagus
7

Marah
14

Terkejut
13

Sedih
14

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (66 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CrowneGlory 27-2-2015 10:46 AM
Hamekkkk... Pindah ke mana pun ...ttp dapat

kesian bdk tu berthn2 simpan rahsia gelap
Quote prettyuglybabe 27-2-2015 10:47 AM
ada tak yang nak marah mak budak tu pasal menceroboh privacy anaknya??
Quote koko2 27-2-2015 10:49 AM
mmg berisiko hanta anak pd pengasuh...
tak lakinya yg setan...anak jantannya yg lahanat...nak test try adegan porno dari tenet....

aku heran bila ada kawan2 bole bg statment mcm ni : takpa pengasuh aku anak2 dia dah besar2..tak kalut sgt nak jaga anak2...ngeri siot...yg besar2 ni lain peel dia..
Quote jetrofa 27-2-2015 10:53 AM

"Dear Diari...saat manis bersama Abang Jai empat tahun lalu..tak kan ku lupa sampai bila2..Abng Jai membelai dan mengucupku dengan lembut sekali hingga I terangsang...bla..bla..bla."
Quote gede-bab 27-2-2015 10:56 AM
sebab tu aku hantar anak aku ke pusat jagaan kanak2....mula2 cadang nak hantar rumah orang tapi tak jadi...
cuma satu masalah bila sorang demam/selesema kebanyakan kanak2 akan mudah dijangkiti termasuk anak aku...
Quote makton 27-2-2015 10:57 AM
kesiannya budak ni... minta dijauhkan la dari anak2 & keluarga aku
Quote noor2 27-2-2015 10:59 AM
Sakitnya hati baca.....
Quote mak_wa95 27-2-2015 11:00 AM
ngerinya...

umur 16 dah jadi perogol..

pas2 tah merogol anak sapa lagi
Quote manehnya 27-2-2015 11:02 AM
siannya...
Quote fire_place 27-2-2015 11:03 AM
sebenarny pengasuh ke jiran ke..apa ke..mak pak kena ada komunikasi skill seperti kawan dgn anak.kdg2 mak pak malu..aku beri pandangan sbb pengalaman sendiri.

klau anak2 yg jd mangsa.cuba rahsiakan..tanya diri sdiri kenapa.mesti ada sbb knp anak xbgtau.sume sbb kpercayaan.

so jd kawan pada anak.kerap tanya...mcm anak aku..aku bg tgk video pasal kumal..lepastu aku ckp kena malu jgn tunjuk kemaluan.jgn bg sesiapa pegang.kdg2 org tua kn suka pgang bebird budak kecik.ala2 tote2.. ala2 cili api..walau org kenal pgang pun..dia dtg kat aku n cakap..knp org sekian2 pegang penis dia..aku cakap je kalau org pegang.bukak sluar jerit je..
benda ni kena terangkan..walau anak tu 3 tahun.dan jgn 100% percaya jiran,pakcik,kawan sdiri ke..sbb anak aku ni jambu..even balik dr umah jiran yg nk pinjam.walau aku kenal.aku tanya..tp belapik..aku cakap harini ada x org pegang bebird.ada x org pegang punggung.
Quote jerukkedondong 27-2-2015 11:05 AM
Kesiannya dgn adik tu...dia tak trauma ke..tulis dalam diary je..mesti dia ada fikir jgk jalan mcm mn nk bg tahu parent tapi buntu...
Harus la dah kena ugut dgn perogol nurani tu....:::
Quote cupu 27-2-2015 11:07 AM
gede-bab replied at 27-2-2015 10:56 AM
sebab tu aku hantar anak aku ke pusat jagaan kanak2....mula2 cadang nak hantar rumah orang tapi tak  ...

dan lagi klu sorang sakit mata,kena chicken pop dan kutu semua kena.......hehe
Quote Lorra2411 27-2-2015 11:10 AM
kesiannya budak tu, nasib lelaki tu dah kena tangkap walaupun pindah ke mana aja. sah sah kena masuk sekolah juvana sebab bawah umur.
Quote fire_place 27-2-2015 11:13 AM
gede-bab replied at 27-2-2015 10:56 AM
sebab tu aku hantar anak aku ke pusat jagaan kanak2....mula2 cadang nak hantar rumah orang tapi tak  ...

kalau hantar pengasuh pun mesti ada rasa curiga juga..walau tadika.sbb kdg2 ada perkara yg xdisangka.budak2 zaman skrg kn.

aku kan pernah mengajo tadika jap.kelas tingkat atas.lepastu aku g kelas sebelah jap..sekali budak perempuan kencing dlm tandas..budak laki2 ni duduk dekat2 mcm menilik kemaluan budak permpuan ni..tkejut aku. kelas 4 tahun ok ni.

lepastu tadika ni ada jagaan gak..aku tgk bila mandikan budak..mmg asing2.. perempuan ramai2.. lepastu laki2.. tp bila dlm bilik tu bogel2 masa nak pakai baju budak 2 ni tgk lain jantina..ada perkara yg dia buat aku smpai terkejut.dan lepastu hati2 kalau tadika ada buat transit.sbb ada budak laki2 dlm darjah 4,5 kdg2 pngusaha taska ni suruh tlg..cthny pakaikn baju lps mandi..senang ckp kena ada rasa curiga..jgn pikir ok2
Quote amiraira 27-2-2015 11:21 AM
dilepaskn dengan jaminan polis????

biar betul
Quote amiraira 27-2-2015 11:23 AM
prettyuglybabe replied at 27-2-2015 10:47 AM
ada tak yang nak marah mak budak tu pasal menceroboh privacy anaknya??

anak br 9 thn babe
masih dalam tanggungan

salah ke mak tu??
Quote bellaa 27-2-2015 11:24 AM
Edited by bellaa at 27-2-2015 11:25 AM

27/2/2011

Aku duduk di ruang tamu menonton siaran kartun kegemaran iaitu Spongebob Squarepants.
Tiba-tiba abang datang duduk menyebelahiku dan menukar siaran lain.
Aku tidak berani memarahinya kerana dia lebih tua dariku.


Ketika itu hanya kami berdua di dalam rumah. Mak Minah keluar membeli barang di kedai runcit..


Siaran tv itu memaparkan wanita berpakaian seksi. Aku terlalu malu melihatnya.
Secara tiba-tiba, ada adengan bercumbu dan beramas mesra. Aku terkedu!


Ingin sahaja aku bangun dan terus pergi ke meja makan untuk sambung membuat keja sekolah yang diberikan guru pagi tadi.
Abang menahan aku dari bangun. Tangannya memeluk erat tubuhku.


Dia membisik sesuatu ke telinga dengan nafas hangat turun naik,
' Abang nak buat adengan seperti dalam tv tadi. Izinkan abang... '
Lidahku kelu. Aku menahan air liur. Gulp!


Tangannya membelai rambutku sambil mencium pipi, kemudian jatuh ke bibir. Bibir kami bertaut.
Aku sedaya upaya menepis rangkulan darinya! Tapi apakan daya, tubuh abang terlalu besar sudah menindih aku.


Aku meronta minta dilepaskan! Tapi abang makin berahi dan rakus mencium leher, turun ke dada.
Aku menjerit ketakutan! Abang menampar pipi. ' Aduh, sakitnya tuh disini.. '


Kepalaku pening akibat beberapa tamparan tadi.
Dengan samar-samar, aku melihat abang tanpa segan silu membuka seluarnya...




BERSAMBUNG...


Amaran! : Karya ini hanya imaginasi penulis. Tiada kaitan dengan artikel di atas, apatah lagi dengan hidup mati seseorang.











Quote myakayina 27-2-2015 11:25 AM
fire_place replied at 27-2-2015 11:13 AM
kalau hantar pengasuh pun mesti ada rasa curiga juga..walau tadika.sbb kdg2 ada perkara yg xdisang ...

risaunya baca statement u ni..
Quote supernaturalee 27-2-2015 11:30 AM
fire_place replied at 27-2-2015 11:13 AM
kalau hantar pengasuh pun mesti ada rasa curiga juga..walau tadika.sbb kdg2 ada perkara yg xdisang ...

macam kelakar la pulak budak2 ni
tp tulah kebenarannya
kena perati betul2
kang tak pasal2 nasik jd bubur

Lihat semua komen(87)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 08:45 AM GMT+8 , Processed in 0.054357 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top