CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 5842|Reply: 48

[Dunia] Edisi Epik Fail:Lelaki Cuba Rogol Peti Surat DiTemui Mati

[Copy link]
Post time 26-2-2015 07:38 AM | Show all posts |Read mode
Edited by GhostWalking at 25-2-2015 11:39 PM

kapsyen: Gambar Hiasan  
[url=][/url]



        GREATER MANCHESTER - BRITAIN. Lelaki yang pernah menggemparkan dunia dengan ‘cubaan mengadakan hubungan seks dengan peti surat’ bulan lepas ditemui mati di belakang sebuah restoran Cina, lapor portal metro.co.uk, semalam.

        Pihak berkuasa Greater Manchester berkata, mayat Paut Bennet, 45, ditemui di belakang restoran tersebut pada awal pagi Ahad.

        Bennet yang berasal dari Worsley, Greater Manchester dipercayai meninggal dunia akibat mengambil dadah berlebihan.

        Januari lalu, Mahkamah Wigan Magisrates mengenakan hukuman 12 bulan khidmat komuniti setelah didapati bersalah menonjolkan perilaku seks terhadap sebuah peti surat di tepi jalan.

        Dia juga dilarang mengambil alkohol dan diperintah menjalani program pemulihan serta membayar pampasan sebanyak £260 kepada mangsa.

        Sementara itu, seorang kenalan Bennet bagaimanapun menyifatkan Bennet seorang rakan yang baik.

“Dia mungkin mempunyai masalahnya sendiri, tapi dia sebenarnya seorang rakan yang baik,” katanya seperti yang dipetik menerusi laporan tersebut.

Sinar Harian

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-2-2015 08:06 AM | Show all posts
ade fetish peti surat?! ehehe 1st time dlm hidup dgr huhu
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:06 AM | Show all posts
hahaha...muka caprut foreveralone..selayaknya!!

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 26-2-2015 08:12 AM | Show all posts
kentel replied at 26-2-2015 12:06 AM
hahaha...muka caprut foreveralone..selayaknya!!

ya ampunnn ni ke perogolnya!kejammmm
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:13 AM | Show all posts
skerinya.. cne la dia boleh wat mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Kejam...sebab peti surat tu x bersalah
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 26-2-2015 08:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Arwah baik budaknya
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:29 AM | Show all posts
kentel replied at 26-2-2015 08:06 AM
hahaha...muka caprut foreveralone..selayaknya!!

mcm anthony hopkin hannibal lecter pun ada...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-2-2015 08:30 AM | Show all posts
noor2 replied at 26-2-2015 08:14 AM
Kejam...sebab peti surat tu x bersalah

agaknya dia nak superglue sampul2 surat dlm peti surat tu kot...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:32 AM From the mobile phone | Show all posts
kentel replied at 26-2-2015 08:06 AM
hahaha...muka caprut foreveralone..selayaknya!!

Patut la rogol peti surat..xdpt rogol pompuan...muka cenggitu...selayaknya lah
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Xlalu aku nk telan nsi lemak...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
ronin replied at 26-2-2015 08:30 AM
agaknya dia nak superglue sampul2 surat dlm peti surat tu kot...

Kira dia lagi bagus dari perogol yg merogol perempuan
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:36 AM | Show all posts
baca tajuk sambil pk..kenapa peti surat?mabuk dadah la tu..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:38 AM | Show all posts
noor2 replied at 26-2-2015 08:34 AM
Kira dia lagi bagus dari perogol yg merogol perempuan

saiko mcm dia bahaya gak noor...kalu jumpa kambing pun dia rogol jadi belum tentu wanita selamat dgn dia...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:40 AM | Show all posts
Dia juga dilarang mengambil alkohol dan diperintah menjalani program pemulihan serta membayar pampasan sebanyak £260 kepada mangsa


boleh aku tau dia nak bayar kat mangsa yang mana???

ke aku x habih baca nih?
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:40 AM | Show all posts
GhostWalking replied at 26-2-2015 08:12 AM
ya ampunnn ni ke perogolnya!kejammmm

mcm mana roman peti surat nak dirogol tuh?













kalau mcm neh, nak rogol tang mana?



gesek kat tiang je ke apa?

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-2-2015 08:41 AM | Show all posts
ronin replied at 26-2-2015 08:38 AM
saiko mcm dia bahaya gak noor...kalu jumpa kambing pun dia rogol jadi belum tentu wanita selamat d ...

tak lalu u ols
kalau tengok muka dia

ngeri sangat

kambing jupe pung, kambing lari jauh2

nasib laa peti surat tu, tak leh lari.
tu yang nak kena rogol tuhh
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 26-2-2015 08:44 AM | Show all posts
Syd replied at 26-2-2015 12:40 AM
mcm mana roman peti surat nak dirogol tuh?

masuk dalam lubang peti surat ler tewww
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:46 AM | Show all posts
GhostWalking replied at 26-2-2015 08:44 AM
masuk dalam lubang peti surat ler tewww

lubang peti surat tu ke atas...so kena laa gaya mcm neh kot


Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2015 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
ronin replied at 26-2-2015 08:38 AM
saiko mcm dia bahaya gak noor...kalu jumpa kambing pun dia rogol jadi belum tentu wanita selamat d ...

Rogol harimau juga....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - Jung Eun Ji, Lee Jung Eun, Choi Jin Hyuk
Rahah[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - J
Views : 3787 Replies : 32
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 7495 Replies : 10
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 219839 Replies : 3936
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 34373 Replies : 102
Harry-Meghan kantoi lagi
manopHarry-Meghan kantoi lagi
Views : 19122 Replies : 12
Update: Ada  yang menjumpai anak lipas dan rambut di dalam makanan yang dibeli di kantin sebaliknya Kiosk Lebih Murah Dan Bersih’ – Pelajar Pertahankan Cikgu Jual Pelbagai Makanan Di Sekolah
YgBenarUpdate: Ada yang menjumpai anak lipas d
Views : 28369 Replies : 88
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31677 Replies : 215
Teka kerja apa
TomyamPutehTeka kerja apa
Views : 12573 Replies : 67
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92243 Replies : 874
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 20460 Replies : 339

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 02:39 AM GMT+8 , Processed in 0.484806 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list