CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Lima Lelaki Belasah Nenek Hingga Mati Kerana Dendam

22-12-2014 11:58 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 8132| Komen: 46

Description: Mangsa, A. Kamalam (Gambar), 79, Ditemui Di Tepi Sungai Kampung Cegar Di Sini Oleh Salah Seorang Anak Angkatnya Pada Pukul 7.30 Pagi.
Lima Lelaki Belasah Nenek Hingga Mati Kerana Dendam

Gambar hiasan


BIDOR – Sekumpulan lima lelaki termasuk tiga remaja layak digelar haiwan apabila bertindak kejam membelasah seorang wanita warga emas sehingga maut di sebuah rumah di Kampung Cegar di sini semalam sebelum mayatnya diseret sejauh 50 meter.

Mangsa, A. Kamalam (gambar), 79, ditemui di tepi sungai Kampung Cegar di sini oleh salah seorang anak angkatnya pada pukul 7.30 pagi.

Mayat mangsa dijumpai kira-kira 50 meter dari rumahnya.


4

Bagus
4

Marah
5

Terkejut
6

Sedih
4

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (29 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote alfida 21-12-2014 10:11 AM
keling dan jenayah berpisah tiada
Quote HaifaHanna 21-12-2014 10:13 AM
Apela salah nenek tu smpai cenggitu di buatnye....
Mabuk ke??
Quote Modngengade 21-12-2014 10:14 AM
alfida posted on 21-12-2014 10:11 AM
keling dan jenayah berpisah tiada

Padaiyappa....chettt!
Quote sepitsiput 21-12-2014 10:22 AM
Teringat filem lakonan tom hanks... the ladykillers
Quote mak_wa95 21-12-2014 10:38 AM
sian nenek...

bodo punya budak...
Quote amiraira 21-12-2014 10:45 AM
Kureng hajaran mak bapa la ni
Org tua pn dh x pandai hormat
Quote pooh~key 21-12-2014 10:49 AM
sampai camtu sekali ya? ke tali gantunglah kau babi.
Quote ~anya~ 21-12-2014 10:49 AM
Pondan  lah sangat nak belasah pompuan umur nak masuk 80 tahun perlu sampai 5 orang hokehhh....
Quote berrygurl 21-12-2014 11:17 AM
Mana tau pasal dendam
Quote Knowlee 21-12-2014 11:20 AM
Zalim! Dah belasah, gi seret pulak tu. Mmg takde hati perut.
Quote pearl.silver 21-12-2014 11:38 AM
Apa laa dendam dgn org tua tu...
Mesti sbb duit ni...
Xkn sbb cinta dihalang oleh auntie tu...
Quote CiliPadiSedap 21-12-2014 01:10 PM
Kdg2 sebab mulut. Tp bagi akak. Maafkan lebih tenang hati
Quote RED 666 21-12-2014 01:17 PM
~anya~ posted on 21-12-2014 10:49 AM
Pondan  lah sangat nak belasah pompuan umur nak masuk 80 tahun perlu sampai 5 orang hokehhh....

Dgn pompuan tua pun nak royal rumble smpai 5 org, patut buang je kote tu bg anjing mkan, tak lyak jd lelaki kalau mcm tu pny perangai
Quote animcute 21-12-2014 01:30 PM
5 lelaki belasah 1 wanita tua?  teroknya lelaki2 tu, takda telur betul
Quote belilies 21-12-2014 01:44 PM
Gila ka hapa layan warga mas cenggituh.
Quote ~anya~ 21-12-2014 02:59 PM
RED 666 posted on 21-12-2014 01:17 PM
Dgn pompuan tua pun nak royal rumble smpai 5 org, patut buang je kote tu bg anjing mkan, tak lyak  ...

Ntahnya....
Potong saje batang dan telor itu... dah lah objek belasahan pompuan tua... itu pon kena sampai 5 orang...
Quote stinger_attack 21-12-2014 03:02 PM
~anya~ posted on 21-12-2014 02:59 PM
Ntahnya....
Potong saje batang dan telor itu... dah lah objek belasahan pompuan tua... itu pon ke ...

Did you do that to your mantan? Gagal didik isteri SHILAKE macam kau?


Quote famri7 21-12-2014 03:06 PM
Ummah dan keganasan semakin sebati dgn fitrah mureka.
Quote tomatome 21-12-2014 03:07 PM
jantan bacul.. nak bunuh org tua beramai2.. lagi bacul sbb bunuh pompuan yg sudah tua

Lihat semua komen(46)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

22-2-2024 09:27 AM GMT+8 , Processed in 0.069195 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top