CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 6383|Reply: 46

[Tempatan] Lima lelaki belasah nenek hingga mati kerana dendam

 Close [Copy link]
Post time 21-12-2014 10:02 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
BIDOR – Sekumpulan lima lelaki termasuk tiga remaja layak digelar haiwan apabila bertindak kejam membelasah seorang wanita warga emas sehingga maut di sebuah rumah di Kampung Cegar di sini semalam sebelum mayatnya diseret sejauh 50 meter.

Mangsa, A. Kamalam (gambar), 79, ditemui di tepi sungai Kampung Cegar di sini oleh salah seorang anak angkatnya pada pukul 7.30 pagi.

Mayat mangsa dijumpai kira-kira 50 meter dari rumahnya.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.
http://kosmo.com.my/kosmo/pix/2014/1221/Kosmo/Negara/ne_05.1.jpg

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-12-2014 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
keling dan jenayah berpisah tiada
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 10:13 AM | Show all posts
Apela salah nenek tu smpai cenggitu di buatnye....
Mabuk ke??
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-12-2014 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
alfida posted on 21-12-2014 10:11 AM
keling dan jenayah berpisah tiada

Padaiyappa....chettt!
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Teringat filem lakonan tom hanks... the ladykillers
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 10:38 AM | Show all posts
sian nenek...

bodo punya budak...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 21-12-2014 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Kureng hajaran mak bapa la ni
Org tua pn dh x pandai hormat
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 10:49 AM | Show all posts
sampai camtu sekali ya? ke tali gantunglah kau babi.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-12-2014 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Pondan  lah sangat nak belasah pompuan umur nak masuk 80 tahun perlu sampai 5 orang hokehhh....
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 11:17 AM | Show all posts
Mana tau pasal dendam
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Zalim! Dah belasah, gi seret pulak tu. Mmg takde hati perut.
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 11:38 AM | Show all posts
Apa laa dendam dgn org tua tu...
Mesti sbb duit ni...
Xkn sbb cinta dihalang oleh auntie tu...
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Kdg2 sebab mulut. Tp bagi akak. Maafkan lebih tenang hati
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
~anya~ posted on 21-12-2014 10:49 AM
Pondan  lah sangat nak belasah pompuan umur nak masuk 80 tahun perlu sampai 5 orang hokehhh....

Dgn pompuan tua pun nak royal rumble smpai 5 org, patut buang je kote tu bg anjing mkan, tak lyak jd lelaki kalau mcm tu pny perangai
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 01:30 PM | Show all posts
5 lelaki belasah 1 wanita tua?  teroknya lelaki2 tu, takda telur betul
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila ka hapa layan warga mas cenggituh.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-12-2014 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
RED 666 posted on 21-12-2014 01:17 PM
Dgn pompuan tua pun nak royal rumble smpai 5 org, patut buang je kote tu bg anjing mkan, tak lyak  ...

Ntahnya....
Potong saje batang dan telor itu... dah lah objek belasahan pompuan tua... itu pon kena sampai 5 orang...
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 03:02 PM | Show all posts
~anya~ posted on 21-12-2014 02:59 PM
Ntahnya....
Potong saje batang dan telor itu... dah lah objek belasahan pompuan tua... itu pon ke ...

Did you do that to your mantan? Gagal didik isteri SHILAKE macam kau?


Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Ummah dan keganasan semakin sebati dgn fitrah mureka.
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2014 03:07 PM | Show all posts
jantan bacul.. nak bunuh org tua beramai2.. lagi bacul sbb bunuh pompuan yg sudah tua
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Dividen KWSP 2023 5.4% dan 5.5%
AbahmungDividen KWSP 2023 5.4% dan 5.5%
Views : 1718 Replies : 0
'Raja Jalanan' Myvi tewas kepada Bezza pada 2023
ultra78'Raja Jalanan' Myvi tewas kepada
Views : 9488 Replies : 28
Emma Maembong mohon maaf, tersilap langkah 'voice note' Ruhainies isu Bella Astillah
YgBenarEmma Maembong mohon maaf, tersilap langk
Views : 5956 Replies : 63
Belum masanya Malaysia laksana aturan waktu kerja fleksibel
ultra78Belum masanya Malaysia laksana aturan wa
Views : 6218 Replies : 20
Janji manismu
maklukpenggodaJanji manismu
Views : 25419 Replies : 2
Kekecohan Ada pemandu yg membunyikan hon sewaktu ketibaan jenazah komander firdaus di masjid sungai nibong
YgBenarKekecohan Ada pemandu yg membunyikan hon
Views : 4714 Replies : 15
Penyondol Tetap Isteri Sah, Boleh Tuntut Hak’ – Kenyataan Watak Imani Dalam ‘Lelaki Itu’ Mula Dibenci Netizen
YgBenarPenyondol Tetap Isteri Sah, Boleh Tuntut
Views : 13226 Replies : 172
'Diam sajalah Sanusi'
maklukpenggoda'Diam sajalah Sanusi'
Views : 5021 Replies : 8
Restoran Kantan Datin Isma
AngelFreakyAFRestoran Kantan Datin Isma
Views : 17996 Replies : 89
Betul ke tu….cinter?
stingerkentotBetul ke tu….cinter?
Views : 16382 Replies : 15

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-4-2024 01:05 PM GMT+8 , Processed in 0.245335 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list