CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Didakwa Cuba Ambil Telefon Bimbit, Lelaki Dipercayai Kurang Siuman Dibelasah Teruk

31-7-2017 05:58 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 2258| Komen: 9

Description: HmDQ8ZZ3s18Susulan baru-baru ini tular di media sosial berhubung sebuah video yang menyaksikan kejadian sekumpulan lelaki bertindak membelasah seorang lelaki yang didakwa cuba mengambil telefon bimbit ...


Susulan baru-baru ini tular di media sosial berhubung sebuah video yang menyaksikan kejadian sekumpulan lelaki bertindak membelasah seorang lelaki yang didakwa cuba mengambil telefon bimbit milik pekerja Pasar Besar Kota Kinabalu. 

Mangsa itu dipercayai kurang siuman sedang dijejaki polis bagi membantu siasatan berhubung insiden berkenaan.

Memetik laporan Harian Metro, ketua polis daerah Kota Kinabalu, ACP M Chandra berkata, kejadian berlaku kira-kira jam 3 petang Jumaat lalu di hadapan bangunan KK Plaza di Kota Kinabalu.

Difahamkan, mangsa terbabit dibelasah oleh beberapa lelaki sehingga mengalami cedera di kepala akibat dipukul menggunakan kayu dan batang besi sebelum melarikan diri.

“Mangsa pergi ke Pasar Besar Kota Kinabalu dan dikatakan cuba mengambil sebuah telefon milik pekerja di situ menyebabkan dia dikejar oleh pekerja sebelum didakwa cuba melawan serta mengacukan gunting."

Tambah ACP M Chandra, laporan polis sudah diterima dan siasatan masih diteruskan.

Orang awam dinasihat agar tidak bertindak di luar batas dan mematuhi undang-undang, tegas ketua polis daerah Kota Kinabalu itu.- CARI

sumber : Malay Mail Online


3

Bagus
5

Marah
3

Terkejut
2

Sedih
8

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (24 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote duri_durians 31-7-2017 06:07 PM
eh dah macam kat India yenna
Quote CiliPadiSedap 31-7-2017 06:26 PM
nasib baik ada telefon bimbit org yang belasah pun patut kena heret sekali

akta - rusuhan sehingga bawa kecederaan kepada suspek.

kan suspek tak siuman tangkap bawa balai selesai . suspek pun tak curi hp tersebut.
Quote missinpiece 31-7-2017 06:34 PM
Sian. Kadang bkn dia tau benda tu salah or x. Dah nama x siuman. Yg sihat akal fikiran tu xbleh pk waras
Tringat berita sorg oku (mental kot) ditinggalkan kawan kt highway, blik umah jalan kaki mengamuk2 la org tu kt kawan dia guna senjata. Penghabisan kena tembak mati bkn kat kaki ok. Cukup adil dan saksama kan
Quote ShiningStars 31-7-2017 06:54 PM
Kesiannya org yg x waras ni bukannya tahu apa yg dia buat tu salah
Quote Ubatdemam 31-7-2017 07:01 PM
Yeke mental ni?.
Quote insulin 31-7-2017 07:04 PM
Kasihan.
Quote diss69 31-7-2017 11:54 PM
kalau betul mental memang kesian laa..{:question
Quote CrowneGlory 1-8-2017 08:20 AM
apa asyik2 cerita hancing dr sabah jah lately
Quote Aliaskotonggo 1-8-2017 08:24 AM
selain indon, india, bangladesh, pakistan dan negara dunia ketiga lainnya yang masih kurang bertamadun, malaysia juga termasuk negara yang memukul dan membelasah org secara berkumpulan sesuka hati di atas jalan raya dan di tepi2 kaki lima.....

Lihat semua komen(9)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-2-2023 12:25 AM GMT+8 , Processed in 0.084718 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top