CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Swafoto Tepi Landasan, Berkecai Badan Dilanggar Kereta Api

28-3-2019 05:18 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 8293| Komen: 52|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Maut ketika berswafoto berhampiran landasan kereta api. Itu nasib yang menimpa seorang gadis berusia 15 tahun.
Maut ketika berswafoto berhampiran landasan kereta api. Itu nasib yang menimpa seorang gadis berusia 15 tahun.

Daily Mail melaporkan tubuh Karina Baymukhambetova, 15, 'berkecai' selepas dilanggar oleh kereta api barang yang bergerak laju.


Dalam kejadian yang berlaku di bandar Orsk, Rusia, seorang budak lelaki yang dipercayai saudara mangsa terselamat kerana sempat melompat menjauhi landasan.

Foto: Daily Mail
Difahamkan pemandu kereta api itu menekan brek apabila ternampak orang di landasan namun disebabkan terlampau laju ia gagal untuk berhenti.

Sebelum kejadian budak lelaki yang terselamat itu ada menasihati mangsa tentang bahaya berada di landasan kereta api namun ianya tidak diendahkan.


Inspektor Kanan Pengankutan Denis Khnykin, memberi nasihat supaya ibu bapa mengawasi anak masingh-masing.

"Sentiasa patuhi arahan dan hindarkan diri dari tempat-tempat yang berbahaya." -CARI
1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
3

Sedih
2

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (9 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kenarikelabu 28-3-2019 09:35 AM
Sia2 je hidup....
Quote duri_durians 28-3-2019 10:15 AM
sebenarnya kesian dgn generasi instagram ni... hidup tertekan utk mendapatkan likes dan followers.
Quote merrissa 28-3-2019 10:18 AM
alahai dari dia sibuk berselfie di landasan kereta api....baik dia selfie di kedai mamak di malaysia...confirm viral...terus jadi influencer...boleh buat review ribu2

dah byk kali org kene langgar kete api sb selfie ni...degil tak serik2
Quote prettyuglybabe 28-3-2019 10:54 AM
sendiri cari penyakit..
Quote seri_mawr 28-3-2019 10:57 AM
duri_durians replied at 28-3-2019 10:15 AM
sebenarnya kesian dgn generasi instagram ni... hidup tertekan utk mendapatkan likes dan followers.

ooh..gini yek..??

dapat like n follower dapat duit ke..??

patut la depa pulun buat benda pelik2....


Quote mieymiey 28-3-2019 10:59 AM
Ko dah kenapa dek?
Dah bosan dengan hidup ker?
RIP.
Quote ctaz 28-3-2019 11:35 AM
lawa...
tapi tak berapa nak pandai...
kesian...
hanya sekadar utk mendapakan 'like'...
badan berkecai....
Quote ruffboyz 28-3-2019 11:38 AM
sayangnya lawa tu..
Quote mijot 28-3-2019 11:46 AM
sendiri cari pasal..
Quote Artemesiaa 28-3-2019 11:48 AM
Kerja sia-sia
Quote senahitam 28-3-2019 12:17 PM
dah 15 tahun....x kuasa dah mak pak nak tengok2 kan lagi...nak pesan bagai. kang makin pelik2 dibuatnya
Quote slavehunter 28-3-2019 12:19 PM
Dah banyak dah orang mati semata mata nak "likes".
Quote batmana 28-3-2019 01:15 PM
lawa dgn pintar, selalunya tak  seiring
Quote Eliadaisy83 28-3-2019 01:43 PM
Sia2 bermuka lawa sudahnya berkecai disebabkan kebodohan sendiri
Quote Siti_Mustaqim 28-3-2019 01:45 PM
cantik.. rip
Quote Felycya 28-3-2019 01:59 PM
Cantik orangnya..
Quote exclusive_vvip 28-3-2019 02:24 PM
duri_durians replied at 28-3-2019 10:15 AM
sebenarnya kesian dgn generasi instagram ni... hidup tertekan utk mendapatkan likes dan followers.

Kannnn...pastu diorg gak yg kedekut nak like org lain...
Quote mahalnya 28-3-2019 02:25 PM
Arwah baik orangnya
Quote bondeh 28-3-2019 02:29 PM
Kesiannya lahaiiii

Lihat semua komen(52)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 12:23 PM GMT+8 , Processed in 0.224507 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top