CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 7207|Reply: 52

[Dunia] Tubuh Berkecai Kerana Selfie

[Copy link]
Post time 28-3-2019 08:41 AM | Show all posts |Read mode
Edited by lee_sakura at 28-3-2019 08:42 AM

Tubuh Karina Baymukhambetova berkecai' apabila dia dilanggar oleh kereta api barang yang bergerak laju


ORSK: Seorang gadis berusia 15 tahun dilapor maut ketika berswafoto berhampiran landasan kereta api.

Dalam kejadian di bandar Orsk, Rusia, tubuh Karina Baymukhambetova, 15, 'berkecai' apabila dia dilanggar oleh kereta api barang yang bergerak laju.

Seorang budak lelaki yang dipercayai saudara mangsa, sempat melompat menjauhi landasan dan terselamat daripada dilanggar.

Menurut laporan media tempatan, pemandu kereta api terbabit menekan brek setelah melihat terdapat orang di atas landasan, namun kereta api yang meluncur laju gagal berhenti tepat pada masa lalu melanggar mangsa.

Dipercayai sebelum kejadian, budak lelaki itu telah menasihati saudaranya tentang bahaya berada di landasan kereta api namun tidak diendahkan Baymukhambetova.

Susulan insiden ngeri itu, Inspektor Kanan Pengankutan Denis Khnykin, memberi nasihat kepada orang ramai terutama ibu bapa agar mengawasi anak masing-masing dan sentiasa mematuhi peraturan serta menghindari tempat-tempat berbahaya. -
DAILYMAIL


Sumber : AstroAwani

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-3-2019 09:35 AM | Show all posts
Sia2 je hidup....
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 10:15 AM | Show all posts
sebenarnya kesian dgn generasi instagram ni... hidup tertekan utk mendapatkan likes dan followers.
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 10:18 AM | Show all posts
alahai dari dia sibuk berselfie di landasan kereta api....baik dia selfie di kedai mamak di malaysia...confirm viral...terus jadi influencer...boleh buat review ribu2

dah byk kali org kene langgar kete api sb selfie ni...degil tak serik2
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 10:54 AM | Show all posts
sendiri cari penyakit..
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 10:57 AM | Show all posts
duri_durians replied at 28-3-2019 10:15 AM
sebenarnya kesian dgn generasi instagram ni... hidup tertekan utk mendapatkan likes dan followers.

ooh..gini yek..??

dapat like n follower dapat duit ke..??

patut la depa pulun buat benda pelik2....


Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 28-3-2019 10:59 AM | Show all posts
Ko dah kenapa dek?
Dah bosan dengan hidup ker?
RIP.
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 11:35 AM | Show all posts
lawa...
tapi tak berapa nak pandai...
kesian...
hanya sekadar utk mendapakan 'like'...
badan berkecai....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-3-2019 11:38 AM | Show all posts
sayangnya lawa tu..
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 11:46 AM | Show all posts
sendiri cari pasal..
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 11:48 AM | Show all posts
Kerja sia-sia
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 12:17 PM | Show all posts
dah 15 tahun....x kuasa dah mak pak nak tengok2 kan lagi...nak pesan bagai. kang makin pelik2 dibuatnya
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah banyak dah orang mati semata mata nak "likes".
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 01:15 PM | Show all posts
lawa dgn pintar, selalunya tak  seiring
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 01:43 PM | Show all posts
Sia2 bermuka lawa sudahnya berkecai disebabkan kebodohan sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
cantik.. rip
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-3-2019 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik orangnya..
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
duri_durians replied at 28-3-2019 10:15 AM
sebenarnya kesian dgn generasi instagram ni... hidup tertekan utk mendapatkan likes dan followers.

Kannnn...pastu diorg gak yg kedekut nak like org lain...
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Arwah baik orangnya
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya lahaiiii
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

16-4-2024 12:20 AM GMT+8 , Processed in 0.087098 second(s), 51 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list