CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

"Saya Bangun Setiap Hari Dengan Harapan Pendapat Saya Salah, Tapi Saya Sentiasa Betul"-TMJ

3-1-2019 01:18 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 8440| Komen: 71|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim menggesa agar Kerajaan Pakatan Harapan (PH) mula mentadbir negara dan tidak mempolitikkan setiap isu.
Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim menggesa agar Kerajaan Pakatan Harapan (PH) mula mentadbir negara dan tidak mempolitikkan setiap isu.

Menerusi Facebook, Tengku Mahkota Johor ini menulis, "Saya benar-benar mahukan kerajaan untuk berjaya.


"Saya bangun setiap hari dengan harapan bahawa pendapat saya salah. Tetapi, mereka tetap membuktikan saya betul.

"Saya lakukan perkara yang sama dengan kerajaan lama. Dan saya sedang lakukan perkara yang sama pada masa ini. Tiada beza. Sekadar mahukan yang terbaik untuk rakyat.

"Sesetengah mungkin tidak suka apa yang saya katakan tapi itulah cabarannya. Untuk terus bersuara demi rakyat yang tidak dapat menyuarakannya."




Tambahnya, baginda tidak kisah jika dianggap sebagai 'musuh anda No.1' kerana baginda sentiasa konsisten dan tegas terhadap prinsip.

"Tolong... Tolonglah mulai mentadbir. Tolong berhenti berperang antara satu sama lain, tolong berhenti mempolitikkan setiap isu.

"Kadang-kala saya salah. Semua orang membuat kesilapan. Untuk kesilapan yang saya buat, saya memohon maaf."

"Ayuh kita kurangkan berpolitik. Ayuh kita kurang mempopularkan apa yang ada di media sosial.

"Ayuh kita kurangkan berpolitik. Ayuh kita kurang mempopularkan apa yang ada di media sosial.

"Ayuh kita berkhidmat kepada rakyat dan melaksanakan yang terbaik untuk negara kita." -CARI
5

Bagus
16

Marah
4

Terkejut
4

Sedih
15

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (55 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote noraidil_06 3-1-2019 01:21 PM
Tuanku sentiasa menghiburkan
Quote noor2 3-1-2019 01:21 PM
Riaknya. ..hehe
Quote CiliPadiSedap 3-1-2019 01:22 PM
any update isu pulau kukup? maaf tak baca news paper
Quote Meiizu 3-1-2019 01:32 PM
haaaa eloklah bangun dgn harapan jerrr.
kelakar laa u ni auwwww
Quote haryatie 3-1-2019 01:35 PM
apa sebenar nya yg dia tlh buat utk rakyat..
Quote multinicky 3-1-2019 01:40 PM
elok la tu boleh bangun n sedar balik.. klu dh xbangun2 dh.. haaaaa
Quote Tlalu 3-1-2019 01:40 PM
LOL..baguslah kalau BETUL........ dan tak semestinyer yg komen tu pun pendpt nyer salah sampai leh sentap sentap lol
Quote system_failure 3-1-2019 01:59 PM
Nak tgk magik tak...
Quote ChildrenOfBodom 3-1-2019 02:03 PM
aku geli tgk tengkok dia berlipat mcm sial,
Quote system_failure 3-1-2019 02:04 PM
Saya bangun setiap hari dengan harapan bahawa pendapat saya salah.

“Tetapi, mereka tetap membuktikan saya betul.

Quote stingersteer 3-1-2019 02:05 PM
haryatie replied at 3-1-2019 01:35 PM
apa sebenar nya yg dia tlh buat utk rakyat..

Tabur duit pada bangsa johor  di aeon, supermarket..seperti anjing rakyat dibuatnya....mayhem at the supermarket...



Quote stingersteer 3-1-2019 02:10 PM
Meiizu replied at 3-1-2019 01:32 PM
haaaa eloklah bangun dgn harapan jerrr.
kelakar laa u ni auwwww

Maharaja lawak mega needs him......

Kahkahkahkahkah
Quote batmana 3-1-2019 02:12 PM
klu anak jantan, masuk bertanding PRU lar..

Quote stingersteer 3-1-2019 02:14 PM
batmana replied at 3-1-2019 02:12 PM
klu anak jantan, masuk bertanding PRU lar..

Mengepalai FAM tak sampai sepenggal dah lari...

Podahhhhhhhhhh
Quote Iris. 3-1-2019 02:15 PM
Yeahhh tmj
Quote mieymiey 3-1-2019 02:16 PM
system_failure replied at 3-1-2019 02:04 PM
Saya bangun setiap hari dengan harapan bahawa pendapat saya salah.

“Tetapi, mereka tetap membukt ...

HAHAHAHAHAHAHA. Mengekek aku ketawa part teh ais ada oren tu
Quote alinone78 3-1-2019 02:18 PM
kenapa dia tak sebulu sangat dengan kerajaan baru ni? tak faham lah
Quote prettyuglybabe 3-1-2019 02:18 PM
ye lah.. ye lah.. hang je yang betul..
orang lain tak pernah betul..
Quote lolipopi 3-1-2019 02:19 PM
Sayangi dirimu

By Faz

Lihat semua komen(71)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 03:49 AM GMT+8 , Processed in 0.076856 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top