CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Budak 3 Tahun Terjun Tingkat 5 Lepas Nampak Keluarga Di Lantai Bawah

3-1-2019 12:21 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3793| Komen: 16

Description: Ibu bapa kanak-kanak yang maut selepas melompat dari balkoni hotel di tingkat lima, Alejandra Sandoval Duran dan Jesus Martinez Avila berjaya mencapai persetujuan untuk penyelesaian dengan pihak hotel ...
Ibu bapa kanak-kanak yang maut selepas melompat dari balkoni hotel di tingkat lima, Alejandra Sandoval Duran dan Jesus Martinez Avila berjaya mencapai persetujuan untuk penyelesaian dengan pihak hotel di mana mereka menginap ketika mengunjungi Disneyland.


Memetik The Sun, Stepanie Martinez, 3, maut selepas melompat dari balkoni hotel di tingkat lima apabila cuba 'menghampiri' keluarganya yang berada di tingkat satu.



Mangsa dikatakan terjatuh dari laluan pejalan kaki di tingkat lima hotel Embassy Suites pada Julai 2015 ketika ibunya sedang mandi di bilik hotel mereka.

Difahamkan, kanak-kanak itu merayau-rayau di balkoni berkenaan sebelum terlihat saudara-maranya di halaman tertutup di tingkat satu dan memilih untuk terjun kerana menyangka ia cara paling pantas untuk tiba di lantai bawah.


Alejandra yang kemudian keluar dari bilik penginapan mereka mendapati anaknya sedang bergantung di besi penghadang dan menjerit ketakutan.


Kredit foto: The Sun

Malangnya, jeritan ibunya itu membuat Stepanie terkejut dan melepaskan besi penghadang.

Ibu bapanya kemudian memfailkan saman terhadap hotel rangkaian Embassy Suites itu, mendakwa keadaan hotel berkenan yang 'berbahaya, rosak dan tidak selamat' menyebabkan kematian tragis kanak-kanak terbabit.

Bagaimanapun, syarat perjanjian itu tidak didedahkan dan perbicaraan akan diadakan di Mahkamah Tinggi Los Angeles pada 17 Januari ini. - CARI
9

Bagus
11

Marah
8

Terkejut
14

Sedih
13

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (70 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote obses_budak 3-1-2019 12:29 PM
Mak nya pun menjerit... {:dot
Quote EvieWanKenobi 3-1-2019 12:39 PM
bukankah kecuaian ibu bapa sendiri?
Quote Artemesiaa 3-1-2019 12:48 PM
Sendiri yang cuai pihak pengurusan hotel jugak yang disalahkan serata dunia ada je jenis mak pak macam ni
Quote haryatie 3-1-2019 12:55 PM
x pasal2 jerk hotel pulak yg salah
Quote prettyuglybabe 3-1-2019 01:17 PM
mak bapak denial jenis orang lain je salah
Quote Nana_Man 3-1-2019 01:35 PM
Dah tau ade budak kecik, gi lah bilek hotel yg takde balkoni..
Quote namr 3-1-2019 01:38 PM
Mak pak tongong
Quote moonbug 3-1-2019 02:42 PM
Kalau mak tak menjerit ada harapan selamat lagi budak tu
Quote manehnya 3-1-2019 04:21 PM
sendiri cuai dan divert pada pihak hotel utk dpt duit.. bijak
Quote Lolalala 3-1-2019 05:18 PM
Bila mak bapak nak buat duit dari kematian anak... mesti hotel ada cctv kan tunjuk anak tu terbiar sorg2.
Quote Tweety_Senrose 5-1-2019 02:28 PM
Kesiannyaaa. Mungkin masa mak dia jerit tu, dia fikir mak dia marah. So anak tu mcm terkejut then terlepas besi tu. Takziah huhu sedih baca cerita camni
Quote mawarika 5-1-2019 02:42 PM
Ioilss pun tak berani nak jerit kalau anak tgh buat sesuatu.. sbb takut dieorg terkejut tak keruan. Dlm kes ni mak bapak cuai..mak mandi tinggalkan anak kecik. Eh salah mak ko la.
Quote Malaysia.Doom 5-1-2019 03:43 PM
Pandai beranak je.

Quote kumbang7 5-1-2019 04:10 PM
ntah apa2 la..  
Quote Clan204 6-1-2019 10:27 PM
walaupun mak pak cuai tp hotel mesti salah sbb tak ikut safety punye... sbb tu hotel kautim luar...
Quote None68 8-2-2019 02:36 PM
Tongong punya orangtua

Lihat semua komen(16)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 10:26 PM GMT+8 , Processed in 5.772960 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top