CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

"Dia Bising Kalau Bawa Aaisyah Ke Majlis Hiburan,"-Zain Saidin Tak Mahu Anak Ikut Jejak Che Ta

28-9-2018 04:33 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 16793| Komen: 91|Original author: Oleh: Saiful

Description: Siapa tak geram tengok gelagat Aaisyah Dhia Rana, memang comel dan petah bercakap.
Siapa tak geram tengok gelagat Aaisyah Dhia Rana, memang comel dan petah bercakap.

Ramai yang kata bila besar nanti Aishah pasti akan menjadi seseorang yang terkenal.



Namun menurut bapanya, Zain Saidin, dia tidak mahu Aishah mengikut jejak langkahnya dan isteri, Rozita Che Wan sebagai artis.

Malah menurut Rozita atau Che Ta, Zain sebenarnya tidak suka dia mewujudkan akaun Instagram untuk Aaisyah.


???Seboleh-bolehnya Zain tidak mahu Aaisyah menjadi artis dan didedahkan dengan dunia hiburan. Malah, Zain bising jika saya bawa Aisyah ke majlis hiburan hingga balik lewat malam. Ini kerana dia tidak mahu anak ponteng sekolah.

"Cuma, jika ada tawaran Aaisyah berlakon dengan saya, kami okay. Kalau hanya dia seorang kami tak akan ambil."

Tambah Che Ta lagi, anak bongsunya itu kini mula menunjukkan minat untuk menyanyi dan berlakon.



"Sejak usia tiga tahun lagi Aaisyah suka menyanyi dan berlakon. Kalau dia duduk saja, kita boleh dengar dia menyanyi seorang diri.

"Lagu yang dinyanyikan pula lagu orang dewasa. Lagu berkenaan dia dengar di radio. Malah, lagu Keke Challenge pun dia tahu.

"Kalau depan cermin pula dia suka berangan jadi pelakon. Pendek kata, dia berjiwa orang dewasa dan ikut seperti saya." -CARI

15

Bagus
25

Marah
38

Terkejut
14

Sedih
23

Lawak
24

Bosan

Friends Rank (139 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Minami2013 28-9-2018 04:36 PM
Ecah ni dah besar ada potensi muka acik shasha saidin...
Quote ggmu_champs 28-9-2018 04:40 PM
xposed to dunia hiburan dr dalam perut..
Quote yuhuu 28-9-2018 04:44 PM
iols setuju dengan zain dalam hal innih. Ecah tu kecik lagi. Dunia dia patutnya main dan berkawan sajork. Mekap, melawa, dok pesen pesen, match baju semua bukan untuk dia.
Quote makneng 28-9-2018 04:45 PM
Ketegaq hampa no... Laki x bagi hang buat jugak..
Quote xtahumenahu 28-9-2018 04:52 PM
comelnyaaa ecah...
Quote bambimo 28-9-2018 04:54 PM
julia rais in the making???
Quote mixed 28-9-2018 05:02 PM
yuhuu replied at 28-9-2018 04:44 PM
iols setuju dengan zain dalam hal innih. Ecah tu kecik lagi. Dunia dia patutnya main dan berkawan sa ...

che ta selalu hangkut ecah lepak dgn kwn fonen kopi2 uols
ecah pn dh cam bdk dewasa dgn baju pokok kismas

che ta laki hang x kasi pn di hangkut gak ecah tu
ke hulu hilir sampai mlm2


Quote tomaz 28-9-2018 05:07 PM
Mcm x lama je dorang ni. Ketegaq
Quote merrissa 28-9-2018 05:32 PM
nampak kekertuan che ta di samping zain.....
Quote skinsandstars 28-9-2018 05:33 PM
Memanglah dia suka lagu orang besor, dah lagu-lagu tu yang hang bagi dia dengar.{:dot
Quote skinsandstars 28-9-2018 05:34 PM
bambimo: julia rais in the making???



Kenapa julia rais in the making?
Quote doubleA 28-9-2018 05:43 PM
Ecah maintain comel
Quote Rainrein 28-9-2018 05:54 PM
Indirectly kita tau kat sini yang nekta bolayan je pape zain cakap sebab semua yang dak zain x bagi buat abih dia tapau.
Quote inspektoremos21 28-9-2018 06:11 PM
yuhuu replied at 28-9-2018 04:44 PM
iols setuju dengan zain dalam hal innih. Ecah tu kecik lagi. Dunia dia patutnya main dan berkawan sa ...

Memang nampak yg zain tak nak kasi sangat ecah tu terdedah dunia hiburan. Mungkin if sikit2 tu ok la. Tapi nak buat mcm mana kan... dah che ta yg mengajar & membentuk ecah jadi mcm tu.
Quote CardiGans85 28-9-2018 06:19 PM
Pernah nampak zain and the biras, Lan pet2. Dia ni mmg cool n x nampak orang yang poyo. Lan yes, bising betul. Pening aku dgr suara dia
Quote lazim 28-9-2018 06:32 PM
Klu tgk ecah ms dgn shasha br nmpk ecah tu budak normal. Main sikat2 rambut mnja2
Quote Suchi 28-9-2018 06:33 PM
bambimo replied at 28-9-2018 04:54 PM
julia rais in the making???

Julia rais tu mix cam ecah gak ye? Nenek omputeh?
Quote bambimo 28-9-2018 06:39 PM
Suchi replied at 28-9-2018 06:33 PM
Julia rais tu mix cam ecah gak ye? Nenek omputeh?

mak omputeh...dulu iols minat sgt2 julia rais..kawin muda..sayang pas kawen terus goodbye duk londom skrng..
rasa ecah boleh jd cm julia rais hehehe
Quote biozipstar 28-9-2018 06:50 PM
comel gile ecah ni

Lihat semua komen(91)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-6-2024 08:30 PM GMT+8 , Processed in 0.065865 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top