CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Zul Ariffin Mahu Jumpa Pakar Kiropraktik, Sakit Pinggang Dukung Elizabeth Tan

30-4-2018 05:04 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 11765| Komen: 67|Original author: Oleh: Saiful

Description: Hangat betul nama Zul Ariffin kebelakangan ini. Dari isu gambar tak senonoh di Istagram sampailah gandingannya bersama Elizabeth Tan.
Hangat betul nama Zul Ariffin kebelakangan ini. Dari isu gambar tak senonoh di Istagram sampailah gandingannya bersama Elizabeth Tan.

Macam yang semua dah sedia maklum, Zul dan Elizabeth digandingkan bersama dalam drama Misteri Dilaila.

Bila tengok video-video dan gambar semasa menjalani penggambaran, memang bersemut habis mereka berdua ni.

Siap main dukung-dukung lagi.



Disebabkan itu Zul,32 kata dia mungkin perlu berjumpa dengan kiropraktik dua kali seminggu disebabkan sakit belakang dan sendi.

"Terima kasih Lizzie jadi penyeri di set #misteridilaila dan kerana dukung you, temu janji I dengan chiropractor dah jadi dua kali seminggu. Sweet kan?" tulisnya di Insta Story.





Namun sebenarnya ia hanyalah gurauan sahaja.

Sebelum ini ramai peminat yang 'merestui' hubungan mereka berdua, namun ramai juga menyelar tindakan mereka yang dikatakan kurang sopan. -CARI
17

Bagus
5

Marah
3

Terkejut
10

Sedih
9

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (53 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote beeeee 30-4-2018 05:08 PM
aku lempang ko lelaju kang ehhh kosser la dengar nama ko je terbayang bebird bergentayangan choiiii kemurungan setahun
Quote fliphair8 30-4-2018 05:09 PM
Menguap skala badak air......next!
Quote AvaAdore 30-4-2018 05:18 PM
Camni pon nak masuk gosip ke
Quote onexox97 30-4-2018 05:21 PM
rebel kena tnggal dgn zm ke mamat ni
Quote rosannazmia 30-4-2018 05:23 PM
Awwwww sweet jerrr thyolssss... Hakak sukeeee
Quote damian_lee 30-4-2018 06:03 PM
Baru tayang dah sakit pinggang
Kalau non censored patah riuk pinggang
Hihihi
Quote rukia2 30-4-2018 06:05 PM
Pasal julporn lg?? Cukup2 lah
Quote hanna88 30-4-2018 06:06 PM
Dari cite tombiruo si zul ni sakit pinggang kan..dia kata angkat nabila huda pon jenuh..
Quote hijau88 30-4-2018 06:07 PM
So, ni gosip julripin minggu ni?
Ni mmg mcm strategi idolat lobenak. Spy nama sentiasa diperkatakan.
Choyyyyy.
Quote samshik 30-4-2018 06:08 PM
Ala.. Minah ni xsmpai 60kg punn.. Kecoh nawww
Quote meisapoya 30-4-2018 06:36 PM
Sakit blkg sbb kuat workout eh?? Selalunya mcm ni la klu dh pressure angkat benda berat2 semata nk badan ketak2
Quote asyasha 30-4-2018 06:40 PM
Bukak la byk mana benang julbo ni Ko tetap busuk, bacin, berkerak. King of propanes!
Quote Thanatus 30-4-2018 06:49 PM
Edited by Thanatus at 30-4-2018 06:52 PM

Setan ungu kepala bana... banyaklah ko punya sakit pinggang, sweet kejadahnya
Quote cmf_blingblings 30-4-2018 06:55 PM
dia nak cakap yg Izy gemok
Quote Orix 30-4-2018 07:00 PM
Tak gune badan sado tp ujong2 angkat anak org pun sakit sana sini
Quote aaz 30-4-2018 07:05 PM
onexox97 replied at 30-4-2018 05:21 PM
rebel kena tnggal dgn zm ke mamat ni

Bukan rebel tapi dpt freedom. Dah tak de tanggungjawab nak jaga hati sesaper lagi dah
Quote melnanzz 30-4-2018 07:05 PM
berat sangat ke Lizzy tu sampai nak kena pi jumpa chiropractor? Ke Zul sudah hilang kederat gagah perkasanya...
Quote AbukRokok 30-4-2018 07:14 PM
tu tandanya zul xada hati dengan lizzy

klu ada hati nescaya dukung 100 kali pun xmenjadi hal lebih2 lagi badan sado
Quote hijau88 30-4-2018 07:18 PM
aaz replied at 30-4-2018 07:05 PM
Bukan rebel tapi dpt freedom. Dah tak de tanggungjawab nak jaga hati sesaper lagi dah

Nmpk bebenor xmo ada komitmen. Ni klu dah beristeri mcm mana la agaknya. Terkongkong jgk ke x leh feluk gesel gtu? Mmm.

Lihat semua komen(67)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2023 10:09 AM GMT+8 , Processed in 3.773994 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top