CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Belum Masanya Jadi Pengarah, Amar Asyraf Kecewa

30-4-2018 02:04 PM| Diterbitkan: Cari-Amirah| Dilihat: 6405| Komen: 25|Original author: Oleh: Amirah

Description: Bakat muda seperti Amar Asyraf perlu mempunyai cita-cita tinggi untuk kekal relevan dalam industri.
Bakat muda seperti Amar Asyraf perlu mempunyai cita-cita tinggi untuk kekal relevan dalam industri dan sentiasa optimis untuk memperbaiki diri dari semasa ke semasa. 

Mungkin ramai tidak tahu sebenarnya Amar pernah cuba untuk menjadi pengarah namun impiannya itu belum menjadi kenyataan apabila keinginannya itu ditolak beberapa produksi.

Foto: IG Amar Asyraf
"Sebenarnya saya lebih suka bekerja di belakang kamera. Dari dulu lagi saya impikan nak jadi pengarah. Sekarang ini masih lagi mencari peluang itu.

"Pernah juga saya meluahkan keinginan itu dekat beberapa syarikat tapi belum rezeki. Sedikit sebanyak kecewa juga tapi fikir semula saya baru 32 tahun.

"Ada banyak masa lagi untuk hasilkan sesuatu supaya pihak terbabit nampak karya saya," kata Amar kepada mStar Online.


Foto: IG Amar Asyraf
Dia juga berkongsi tentang watak yang dilakonkan dalam Filem Ratu Kala Jengking: Puteri Keranda dan merasakan watak Nadim yang dibawanya mencabar kemampuan dirinya untuk berlakon.

Watak tersebut memerlukan dirinya untuk belajar memanah dan dia telah melakukan persiapan awal untuk menjiwai watak tersebut.

Foto: IG Amar Asyraf
"Cabaran saya adalah pertama kali dapat watak yang memerlukan saya memanah. Jadi, saya kena buat persiapan awal.

"Masuk kelas memanah di Sungai Buloh dan membeli barang-barang memanah sendiri. Saya kena biasakan diri dengan senjata itu.

"Babak saya dalam filem itu banyak kena memanah. Kalau tak berlatih, nanti masa berlakon penonton boleh nampak saya kekok," ujarnya.

Foto: IG Amar Asyraf
Filem tersebut merupakan arahan Bade Azmi dan akan memulakan penggambaran pada 1 Mei nanti. Terdapat 36 orang pelakon yang membintangi filem terbitan A-Aida Productions Sdn Bhd antaranya adalah Nadia Brian, Mas Khan, Eyra Hazali, Datuk Fizz Fairuz dan ramai lagi.

Tidak mengapa Amar, usaha lagi! Jangan sebab rasa kecewa hari ini hilang terus semangat untuk mencapai cita-cita. - CARI
13

Bagus
37

Marah
23

Terkejut
15

Sedih
22

Lawak
28

Bosan

Friends Rank (138 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Knowlee 30-4-2018 04:04 PM
Pada I la, dia ni cam kurang aura.
Quote lazim 30-4-2018 04:07 PM
dia ni berlakon x best. nmpk lembik.
Quote besarkecik 30-4-2018 04:42 PM
Muka comel tapi lakonan, lahai nyahhhh
Quote moonbug 30-4-2018 04:53 PM
Dia ni dah kahwin ke?
Quote Thanatus 30-4-2018 04:56 PM
Dia nii duta pencuci alat sulit lelaki Boy Iman kann?
motif aku leh ingat
Quote minguk 30-4-2018 04:58 PM
Thanatus replied at 30-4-2018 04:56 PM
Dia nii duta pencuci alat sulit lelaki Boy Iman kann?
motif aku leh ingat

u beli tak?
tanya saja
Quote chicozinn 30-4-2018 05:00 PM
Thanatus replied at 30-4-2018 04:56 PM
Dia nii duta pencuci alat sulit lelaki Boy Iman kann?
motif aku leh ingat

aku pon ingat sbab terpampang kat highway iklan dia ngan jering tu
Quote Thanatus 30-4-2018 05:00 PM

ingat aku sajat ke?
Quote damian_lee 30-4-2018 05:01 PM
Thanatus: Dia nii duta pencuci alat sulit lelaki Boy Iman kann?motif aku leh ingat

Ada tutorial tak?? .. tanya jer ..
Quote minguk 30-4-2018 05:03 PM

jangan lah marah, kan dah cakap tanya saja tu...
tak pernah dengar pun DBI jual pencuci intim..
Quote Thanatus 30-4-2018 05:18 PM
chicozinn replied at 30-4-2018 05:00 PM
aku pon ingat sbab terpampang kat highway iklan dia ngan jering tu

pergghh siap ada billboard... tak boleh nak ku bayangkan rupa iklan dia camana.

Aku ingat sebab ada article pasal dia dgn tajuk "alat sulit saya tiada masalah"

Quote onexox97 30-4-2018 10:09 PM
dia ni macam sm je dgn yg takleh masuk tv3 sbb tak hensem tu
untung la tv3 x ban dia
Quote shroom 30-4-2018 10:12 PM
Die ni meletop skejap masa blakon ngan nelydia senrose ..
Quote Orix 30-4-2018 10:14 PM
Pd I Amar ni lg hensem drpd fattah amin.  Cuma heols tak jaga body n penampilan. Personally, heols pn bukan jenis bosan punya org bila buka mulut. Again, compare dgan fattah amin pojaan acik2 semalaya yg bila buka mulut je I rasa yawnnnnnnnn..... oh, heols berlakon pn not bad, compare dgan fattah amin, yawnnnn.... matiiiilaaaa kene carut ngn karatz pattah amon jp lg
Quote BookerT 30-4-2018 10:29 PM
mak rasa kau patut buka bisnes belacan sajalah nyah....
Quote RatuDunia94 1-5-2018 12:58 AM
Orix replied at 30-4-2018 10:14 PM
Pd I Amar ni lg hensem drpd fattah amin.  Cuma heols tak jaga body n penampilan. Personally, heols p ...

Ha'ah heols quite rembess juga pd meolss.. Tp tu la agak berkepam dgn body gelebernya..
Quote sapeka 1-5-2018 06:58 AM
x best la heolss
nexxttttt
Quote cmf_premierleag 1-5-2018 07:05 AM
Geli dgn amar ni
Dh la x hebsem.. Nmpk busuk dgn rambut Curly tu
Quote piahsemah 1-5-2018 07:17 AM
moonbug replied at 30-4-2018 04:53 PM
Dia ni dah kahwin ke?

dah..ada ank laki sorang

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 04:43 PM GMT+8 , Processed in 0.194338 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top