CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 4716|Reply: 25

Belum Masanya Jadi Pengarah, Amar Asyraf Kecewa

[Copy link]
Post time 30-4-2018 03:15 PM | Show all posts |Read mode
Bakat muda seperti Amar Asyraf perlu mempunyai cita-cita tinggi untuk kekal relevan dalam industri dan sentiasa optimis untuk memperbaiki diri dari semasa ke semasa.


Mungkin ramai tidak tahu sebenarnya Amar pernah cuba untuk menjadi pengarah namun impiannya itu belum menjadi kenyataan apabila keinginannya itu ditolak beberapa produksi.

Foto: IG Amar Asyraf


"Sebenarnya saya lebih suka bekerja di belakang kamera. Dari dulu lagi saya impikan nak jadi pengarah. Sekarang ini masih lagi mencari peluang itu.


"ernah juga saya meluahkan keinginan itu dekat beberapa syarikat tapi belum rezeki. Sedikit sebanyak kecewa juga tapi fikir semula saya baru 32 tahun.


"Ada banyak masa lagi untuk hasilkan sesuatu supaya pihak terbabit nampak karya saya," kata Amar kepada mStar Online.


Foto: IG Amar Asyraf


Dia juga berkongsi tentang watak yang dilakonkan dalam Filem Ratu Kala Jengking: Puteri Keranda dan merasakan watak Nadim yang dibawanya mencabar kemampuan dirinya untuk berlakon.


Watak tersebut memerlukan dirinya untuk belajar memanah dan dia telah melakukan persiapan awal untuk menjiwai watak tersebut.


Foto: IG Amar Asyraf


"Cabaran saya adalah pertama kali dapat watak yang memerlukan saya memanah. Jadi, saya kena buat persiapan awal.


"Masuk kelas memanah di Sungai Buloh dan membeli barang-barang memanah sendiri. Saya kena biasakan diri dengan senjata itu.


"Babak saya dalam filem itu banyak kena memanah. Kalau tak berlatih, nanti masa berlakon penonton boleh nampak saya kekok," ujarnya.

Foto: IG Amar Asyraf


Filem tersebut merupakan arahan Bade Azmi dan akan memulakan penggambaran pada 1 Mei nanti. Terdapat 36 orang pelakon yang membintangi filem terbitan A-Aida Productions Sdn Bhd antaranya adalah Nadia Brian, Mas Khan, Eyra Hazali, Datuk Fizz Fairuz dan ramai lagi.


Tidak mengapa Amar, usaha lagi! Jangan sebab rasa kecewa hari ini hilang terus semangat untuk mencapai cita-cita. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2018 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Pada I la, dia ni cam kurang aura.
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 04:07 PM | Show all posts
dia ni berlakon x best. nmpk lembik.
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka comel tapi lakonan, lahai nyahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 04:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni dah kahwin ke?
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 04:56 PM | Show all posts
Dia nii duta pencuci alat sulit lelaki Boy Iman kann?
motif aku leh ingat
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 04:58 PM | Show all posts
Thanatus replied at 30-4-2018 04:56 PM
Dia nii duta pencuci alat sulit lelaki Boy Iman kann?
motif aku leh ingat

u beli tak?
tanya saja
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 05:00 PM | Show all posts
Thanatus replied at 30-4-2018 04:56 PM
Dia nii duta pencuci alat sulit lelaki Boy Iman kann?
motif aku leh ingat

aku pon ingat sbab terpampang kat highway iklan dia ngan jering tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2018 05:00 PM | Show all posts

ingat aku sajat ke?
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 05:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Thanatus: Dia nii duta pencuci alat sulit lelaki Boy Iman kann?motif aku leh ingat

Ada tutorial tak?? .. tanya jer ..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 05:03 PM | Show all posts

jangan lah marah, kan dah cakap tanya saja tu...
tak pernah dengar pun DBI jual pencuci intim..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 05:18 PM | Show all posts
chicozinn replied at 30-4-2018 05:00 PM
aku pon ingat sbab terpampang kat highway iklan dia ngan jering tu

pergghh siap ada billboard... tak boleh nak ku bayangkan rupa iklan dia camana.

Aku ingat sebab ada article pasal dia dgn tajuk "alat sulit saya tiada masalah"

Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
dia ni macam sm je dgn yg takleh masuk tv3 sbb tak hensem tu
untung la tv3 x ban dia
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 10:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Die ni meletop skejap masa blakon ngan nelydia senrose ..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Pd I Amar ni lg hensem drpd fattah amin.  Cuma heols tak jaga body n penampilan. Personally, heols pn bukan jenis bosan punya org bila buka mulut. Again, compare dgan fattah amin pojaan acik2 semalaya yg bila buka mulut je I rasa yawnnnnnnnn..... oh, heols berlakon pn not bad, compare dgan fattah amin, yawnnnn.... matiiiilaaaa kene carut ngn karatz pattah amon jp lg
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 10:29 PM | Show all posts
mak rasa kau patut buka bisnes belacan sajalah nyah....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-5-2018 12:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Orix replied at 30-4-2018 10:14 PM
Pd I Amar ni lg hensem drpd fattah amin.  Cuma heols tak jaga body n penampilan. Personally, heols p ...

Ha'ah heols quite rembess juga pd meolss.. Tp tu la agak berkepam dgn body gelebernya..
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2018 06:58 AM From the mobile phone | Show all posts
x best la heolss
nexxttttt
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2018 07:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Geli dgn amar ni
Dh la x hebsem.. Nmpk busuk dgn rambut Curly tu
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2018 07:17 AM From the mobile phone | Show all posts
moonbug replied at 30-4-2018 04:53 PM
Dia ni dah kahwin ke?

dah..ada ank laki sorang
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 06:00 AM GMT+8 , Processed in 0.106855 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list