CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Jamal Yunos Ditangkap Polis Akibat Tindakan Pecah Botol Bir

6-10-2017 09:43 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4441| Komen: 31

Description: Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Md Yunos dan tujuh individu yang lain ditangkap awal pagi tadi, berkemungkinan berkaitan aksinya memecahkan botol arak di hadapan bangunan Setiausaha ...


sumber : Facebook Jamal Yunos


Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Md Yunos dan tujuh individu yang lain ditangkap oleh polis awal pagi tadi.

Difahamkan ianya berkemungkinan berkaitan aksinya memecahkan botol arak di hadapan bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) di Shah Alam semalam.

Memetik laporan Berita Harian, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Fadzil Ahmad berkata pihaknya menerima laporan kejadian daripada pengawal keselamatan.

"Siasatan dibuat mengikut Seksyen 143 Kanun Keseksaan iaitu menyertai satu perhimpunan haram dan dibaca bersama Seksyen 268 Kanun Kesiksaan kerana menyebabkan kemudaratan awam ekoran tingkah laku yang dilakukan oleh peserta perhimpunan."


"Pada 6 Oktober kira-kira jam 1.45 pagi, lapan individu ditahan di Sekinchan, Sabak Bernam."

"Perintah reman akan dikemukakan di Mahkamah Shah Alam, pagi ini," katanya dalam satu kenyataan, pagi ini.

Jika didapati bersalah, Jamal berdepan dengan hukuman penjara enam bulan, atau denda, atau kedua-duanya.

Pagi semalam, Jamal telah membawa beberapa peti minuman keras dan memecahkannya dengan tukul besi di hadapan bangunan itu, sebagai membantah sebarang penganjuran pesta arak di Selangor.- CARI

sumber : Facebook Jamal Yunos

28

Bagus
37

Marah
34

Terkejut
32

Sedih
36

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (189 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote buragazz 6-10-2017 09:50 AM
Well..  berani buat berani tanggung...
Quote harrypoter 6-10-2017 09:53 AM
terserlah kevodohan
Quote taji2906 6-10-2017 09:54 AM
Edited by taji2906 at 6-10-2017 09:55 AM

kena tangkap jadi hero la tu yek? memperjuangkan suara rakyat selangor.. membuktikan dia bukan gila glemer mcm sorang yg dia cakap tu..heheh
harap boleh simpan hero ni selamanya di balik tirai besi tu terus..
puiiii
Quote abas8888 6-10-2017 09:59 AM
macamlah jamal tak expect kena tangkap... bila kena tangkap nanti ramai yang akan simpati..yg bangkang pesta arak kena tangkap, yang sokong pesta arak dibiarkan berleluasa...undi boleh beralih arah...calculated action...
Quote Andyscenes 6-10-2017 10:00 AM
mcm releven je kau si yusof azmi jd menteri dr si jamal bengong je
Quote jerukkedondong 6-10-2017 10:07 AM
Bodohnya lahai dia ni....{:hooray
Quote lolita737 6-10-2017 10:11 AM
padan muka kena tangkap..
Quote xy_daen 6-10-2017 10:30 AM
Matlamat tak menghalalkan cara..
Quote devilito2 6-10-2017 10:32 AM
6 bulan jer mana cukup
Quote tobobon 6-10-2017 10:33 AM
mohon dihukum penjara jer..so x dptla heols jadi calon pilihanraya
Quote chaotic_soul 6-10-2017 11:07 AM
jamban oh jamban
Quote hyldia 6-10-2017 11:25 AM
elok sgt laa jamal botol dah kena angkut...terkenal dgn tindakan yg melambangkan akal letak kt lutut....huhhhh
Quote hyldia 6-10-2017 11:31 AM
ketua umno bahagian sg besar?berpangkat Dato? tapi??? sayangnya akal tak berapa panjang
Quote dodolgemok 6-10-2017 11:34 AM
Jamal jamban bodoh babi pojaan cacai sial terlaknat @Simunggu @rashiman @lkick2113 @akusukaq @memeque10 @dcruins @nobito @kakiselit
Quote kakiselit 6-10-2017 11:46 AM
dodolgemok replied at 6-10-2017 11:34 AM
Jamal jamban bodoh babi pojaan cacai sial terlaknat @Simunggu @rashiman @lkick2113 @akusukaq @memequ ...

org giler mcm hang je yg sokong jamal tu.....dodol !
Quote munchkin 6-10-2017 11:51 AM
Tangkap pastu bebas?
Quote Siput_Sawah 6-10-2017 12:14 PM
ni la baru call Giler Glamer aaa..........
Quote bangcak 6-10-2017 12:18 PM
kalu bakal pengerusi JITN da kene jel nati  makin lewat la JITN nak diwujudkan
Quote tumpanglalu74 6-10-2017 12:20 PM
abas8888 replied at 6-10-2017 09:59 AM
macamlah jamal tak expect kena tangkap... bila kena tangkap nanti ramai yang akan simpati..yg bangka ...

Nak kata ape lagi?

Lihat semua komen(31)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 01:06 AM GMT+8 , Processed in 0.245203 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top