CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Sudah 3 kali Budak Itu Berak Di Depan Kedai Dobi Saya

6-10-2017 10:55 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 12483| Komen: 101

Description: Baru-baru ini, seorang remaja perempuan didapati membuang air besar di hadapan sebuah kedai dobi layan diri dan ianya mengundang rasa tidak puas hati pemilik kedai dobi tersebut, Datuk Adzwan Ab Manas ...

sumber : keratan video dari facebook 


Baru-baru ini, seorang remaja perempuan didapati membuang air besar di hadapan sebuah kedai dobi layan diri dan ianya mengundang rasa tidak puas hati pemilik kedai dobi tersebut, Datuk Adzwan Ab Manas. 

Memetik laporan mstar, setelah mengetahui kejadian itu melalui rakaman kamera litar tertutup CCTV, rakaman video itu dimuat naik di laman facebook sekaligus mencetus perbincangan hangat di alam maya. 

Difahamkan bukan sahaja remaja itu melakukan perkara yang tidak senonoh, malah ibunya juga turut ‘panjang tangan’ mencuri bakul sampah dan bakul-bakul yang disediakan untuk pelanggan yang datang di kedai.

“Dah tiga kali dia berak di tempat yang sama, di kedai dobi layan diri yang disediakan untuk kemudahan orang ramai. Mak dia pun sama juga perangai. Bakul sampah dan bakul-bakul kedai untuk kemudahan juga turut dicuri.” katanya.


Pemilik dobi tersebut memberitahu wartawan Harian Metro bahawa kejadian pertama dan kedua berlaku pada bulan September selepas waktu tengah hari. Manakala kejadian yang terbaru berlaku pada 3 Oktober, juga selepas waktu tengah hari.


Loading FB Post...

Berdasarkan gambar, remaja terbabit yang masih berpakaian sekolah dipercayai disuruh oleh ibunya untuk membuang air besar di sudut depan premis tersebut, dia juga menunggu anaknya sehingga selesai melepaskan hajat.

"Tidak dapat dipastikan apa motif dua beranak itu sama ada sengaja mahu mensabotaj atau meninggalkan ‘ilmu hitamnya’ di premis tersebut."

Akibat tidak tahan dengan perbuatan tersebut, beliau telah membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Seremban 2 pada pukul 5 petang semalam.

Justeru, Datuk Adzwan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai dua beranak itu tampil menghubunginya agar tindakan dapat diambil segera bagi mengelakkan kejadian itu berulang lagi.

“Siapa kenal budak ini, sila hubungi saya untuk tindakan lanjut. Setakat ini masih belum dapat ditangkap. Saya nak tahu budak ini bersekolah di mana agar kami dapat berjumpa dengan pengetua sekolahnya untuk tindakan lanjut,” katanya yang meminta netizen viralkan gambar tersebut." - CARI

sumber : Facebook
sumber : Facebook
sumber : Facebook

7

Bagus
15

Marah
12

Terkejut
8

Sedih
9

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (64 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote trakea 5-10-2017 04:41 PM
Takede video ka? Boring arr
Quote haruslah 5-10-2017 04:45 PM
trakea replied at 5-10-2017 04:41 PM
Takede video ka? Boring arr

Nak buh gamba xreti lak pakai hp
Quote haruslah 5-10-2017 04:46 PM
http://www.thereporter.my/2017/10/3-kali-dia-berak-di-tempat-yang-sama.html?m=1

Ni haa link nye
Quote flesh 5-10-2017 04:47 PM
babi arrrr


Quote flesh 5-10-2017 04:48 PM
anak babi arrrr




Quote batmana 5-10-2017 04:50 PM
nma betul ke samaran tu
cm bau2 jepun aja

tgk suspek cm budak OKU
mgkin oku tu , maknya pn oku
Quote EncikRhoma 5-10-2017 04:53 PM
mana videonya?
Quote chaotic_soul 5-10-2017 04:54 PM
bangsa ni memang dah
Quote flesh 5-10-2017 04:55 PM
batmana replied at 5-10-2017 04:50 PM
nma betul ke samaran tu
cm bau2 jepun aja

suka kau je tuduh orang oku.

mak dia bukan oku daaaa....mak dia pencuri tangan panjang.





Bukan sahaja remaja itu melakukan perkara yang tidak diduga, malah ibunya juga turut 'panjang tangan' mencuri bakul sampah dan bakul-bakul yang disediakan untuk pelanggan yang datang di kedai

"Dah tiga kali dia berak di tempat yang sama, di kedai dobi layan diri yang disediakan untuk kemudahan orang ramai. Mak dia pun sama juga perangai. Bakul sampah dan bakul-bakul kedai untuk kemudahan juga turut dicuri." katanya.
Quote haruslah 5-10-2017 04:56 PM
Asalkan x mkn rasuah
Quote Modngengade 5-10-2017 05:04 PM
jinjang pprt ker?  NEXT!!!!!!
Quote flesh 5-10-2017 05:05 PM
Modngengade replied at 5-10-2017 05:04 PM
jinjang pprt ker?  NEXT!!!!!!

sapa lagi berak tak cebuk?


Quote Modngengade 5-10-2017 05:06 PM
batmana replied at 5-10-2017 08:50 AM
nma betul ke samaran tu
cm bau2 jepun aja

kan....nama  tu  bkn main lagi....mojito....teringat plak akak minuman kat TGI Friday

Quote miznora 5-10-2017 05:06 PM
eee gelinya. sanggup ko londeh spender kat situ
Quote dizzzek 5-10-2017 05:08 PM
Edited by dizzzek at 5-10-2017 05:10 PM

mcm motip nk balas dendam je sengaja berak 3 kali



BIADAP. Itulah ungkapan sesuai buat seorang remaja perempuan yang membuang najis di hadapan sebuah kedai dobi di Jalan Manickavasagam, Lobak, Seremban.

Perbuatan menjijikkan itu dikesan selepas pemilik kedai terbabit, Datuk Adzwan Ab Manas meneliti rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang dipasang di premisnya.

Menurutnya, kejadian itu berlaku sebanyak tiga kali bermula pada awal September lalu, diikuti pertengahan dan terbaru, Selasa lalu.

" Pada mulanya saya ingat najis anjing. Selepas diperiksa barulah saya tahu itu najis manusia. Apabila melihat CCTV, perbuatan itu dilakukan seorang remaja perempuan yang membuang air besar di tempat sama.

"Ketiga-tiga kejadian itu berlaku antara 1.30 tengah hari hingga 1.45 petang. Pada mulanya, saya tidak memperbesarkan perkara ini namun terpaksa membuat laporan kerana sudah tiga kali berlaku.

"Berdasarkan susuk tubuh dirakam dalam CCTV, saya percaya perbuatan itu dilakukan orang sama. Lebih mengecewakan apabila perbuatan kali ketiga turut 'direstui' seorang wanita dewasa yang dipercayai ibunya," katanya ketika dihubungi, hari ini.

Katanya, dia tidak pasti perbuatan dilakukan sama ada menerima upah atau sebaliknya kerana kawasan ini turut mempunyai dobi lain terdapat banyak premis makanan di sekitarnya.

"Jika tidak tahan sekalipun, pergi lah ke tandas premis makanan itu dan bukannya membuang najis di premis ini," katanya.

Adzwan berkata, sejak menjalankan perniagaan itu hampir tiga tahun, ini kejadian pertama berlaku di premisnya.

"Demi keselamatan premis dan perniagaan saya, saya akan membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Seremban 2, di sini.

"Saya tidak mahu disebabkan perbuatan tidak bermoral yang boleh menjejaskan pengunjung ke sini," katanya.
Artikel ini disiarkan pada : Khamis, 5 Oktober 2017 @ 4:45 PM
Quote flesh 5-10-2017 05:09 PM
anjing bukak thread yg dah ada lagi
Quote dizzzek 5-10-2017 05:10 PM
flesh replied at 5-10-2017 05:09 PM
anjing bukak thread yg dah ada lagi

anjing masuk menyalak lagi
Quote flesh 5-10-2017 05:11 PM
dizzzek replied at 5-10-2017 05:10 PM
anjing masuk menyalak lagi

anjing hati sudah panas nampak




Quote slavehunter 5-10-2017 05:12 PM
dizzzek replied at 5-10-2017 05:10 PM
anjing masuk menyalak lagi

Flesh ni Lava ker? Angin takde ribut takde tetiba nak cari gaduh dengan aku.

Lihat semua komen(101)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 05:16 PM GMT+8 , Processed in 0.067107 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top