CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Buka Spa Lelaki, One Forteen Buat Tutup Telinga Je Dengan Mulut Jahat!

21-8-2017 10:14 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 11739| Komen: 77|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Bakal melancarkan bisnesnya tidak lama lagi, ahli kumpulan Forteen iaitu One mengakui terpaksa menepis dan juga mengetepikan tanggapan negatif masyarakat.Ini kerana bisnes tersebut merupakan spa khusu ...
Bakal melancarkan bisnesnya tidak lama lagi, ahli kumpulan Forteen iaitu One mengakui terpaksa menepis dan juga mengetepikan tanggapan negatif masyarakat.

Ini kerana bisnes tersebut merupakan spa khusus untuk lelaki yang sering dipandang serong oleh orang tertentu. 

Mstar Online melaporkan One, 28 berkata bisnesnya itu diberi nama Musclemen Spa diusahakan kerana kurangnya servis seperti itu dalam pasaran. 

"Insya-Allah spa lelaki saya akan dilancarkakn secara rasmi pada 27 Ogos ini, ia terletak di Seksyen 7, Shah Alam. Lebih kurang setahun juga saya memikirkan tentang bisnes ini kerana saya berhadapan dengan cabaran utama iaitu mulut-mulut orang yang berfikiran negatif.

"Saya hanya pekakkan telinga kerana sebagai seorang artis tidak mungkin saya ingin melakukan perkara yang tidak baik dan boleh menjejaskan nama saya," katanya. 

Katanya lagi, bidang khusus untuk kesihatan lelaki itu diceburi kerana mahu menjadikan ia sebagai pendapat sampingan pada masa depan. 



"Kalau kita lihat bisnes ini tak ramai yang buat, kebanyakkan spa hanya untuk perempuan sahaja sedangkan ramai lelaki sekarang yang mementingkan kecantikan.

"Alhamdulillah walaupun belum dibuka, ramai yang sudah telefon untuk buat tempahan dan cuba perkhidmatan spa kami," katanya lagi. - CARI 

Foto: IG One
12

Bagus
34

Marah
20

Terkejut
11

Sedih
24

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (112 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Iema5008 21-8-2017 10:16 AM
Okay lah tu. Harap nyanyi ka blakon ka kalau semua kelaut elok la buka bisnes.. Dan pastikan bukan bisnes mjerat diri
Quote terpaku 21-8-2017 10:18 AM
khuenzzzzz....kelassss deknon...boleh cari jodoh khuenzzzzz
Quote terpaku 21-8-2017 10:19 AM
rasa nak booking lepas suka sea nnt..dgn prince

#MaTer
Quote idakamaruddin 21-8-2017 10:43 AM
elok sgt la

tmpat gayah gathering khennn

Quote RatuDunia94 21-8-2017 10:57 AM
Sambil menyelam minum air kunyit gitu..
Quote raradhia 21-8-2017 10:58 AM
lepas gym, spa. .bagus bagus, menjana ekonomi
Quote MH3707 21-8-2017 11:13 AM
sesuailah kot...ko pun mcm pondan,bukak pulak spa yg majoritinya pompuan punya kerja...eloklah tu
Quote pearl.silver 21-8-2017 11:26 AM
Bagus lah...ada gak few laki ckp ngan i, payah la diorg nak spa juga..
Pastu i suruh depa try satu spa lelaki sadomen spa kot..x ingat nama...diorg plak ragu2 nk gi
Quote pearl.silver 21-8-2017 11:27 AM
Sadomen spa
Musclemen spa
Bau gayah sangat..

Ada satu spa laki kat kajang, alang spa..kurang sikit bau gayah kot
Quote takayama 21-8-2017 11:30 AM
nama pun muscleman spa
mahu org x mikir bukan2 dik
apa pun moga sukses dgn bisnes kunyit
opss bisnes spa lelaki
Quote ashcroft86 21-8-2017 11:31 AM
Spa ke sauna ni? Klu spa ok la khuennn. Boleh massage2 gitu. Tapi dah nama pon musclemen spa, xboleh nak bersangka baik kann. nma pon LGBTQ sgt. Jantan stra8 pon takut tgk nama spa.
Quote mokcikKSKB 21-8-2017 11:32 AM
Jgn jd lubuk lempias nafsu songsang korang sudeyhlah..muka pon dh rupa bottom
Quote Grndrbi 21-8-2017 11:36 AM
Apa salahnya... Guys needed a happy ending..
Quote Nenasketum 21-8-2017 11:37 AM
Ada tanam tanaman pokok kunyit hidup tak?
Quote Themilo 21-8-2017 11:40 AM
kalo kau tinggi sikit, agak tasty dekk.. semoga berjaya la dengan bisnes kau tu..
Quote Bujat 21-8-2017 11:41 AM
Berkembangbiak port gayah menyemai kunyit khenn sis?
Quote WajibulGhunah 21-8-2017 11:44 AM
Themilo replied at 21-8-2017 11:40 AM
kalo kau tinggi sikit, agak tasty dekk.. semoga berjaya la dengan bisnes kau tu..

Bru nk ckp
Masalah dia cuma bantut je lps tu dia sado so nmpk mcm gemuk lolol
Quote WajibulGhunah 21-8-2017 11:45 AM
Nursery ank2 pokok kunyit
Quote ashcroft86 21-8-2017 11:53 AM
Nanti ramai gayah2 Uitm part-timer kat situ. Meriah!

Lihat semua komen(77)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-6-2024 06:19 PM GMT+8 , Processed in 0.065517 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top