CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Kesal Bertindak Hilang Akal, Isteri Saleem Minta Maaf

20-8-2017 04:11 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 13467| Komen: 55

Description: Kelmarin isteri penyanyi Saleem itu tampil mohon maaf dan menjelaskan bahawa dia tidak dapat mengawal emosi dan sedikit tertekan selepas pelbagai masalah yang dihadapi.

sumber : mStar


“Saya memohon maaf dan sangat menyesal dengan kata-kata yang dilemparkannya tempoh hari.” 

Demikian luahan kekesalan isteri penyanyi Saleem, Julia Bachok berhubung tindakan keterlaluan dirinya sebelum ini terhadap anak tirinya yang juga penyanyi baharu, Syafik Farhain.

Dilaporkan tindakannya telah mencetuskan pelbagai reaksi daripada netizen.

Rata-rata menyifatkan dia macam orang hilang akal kerana bertindak mengamuk sambil menghembur kata-kata berbau ugutan ketika hadir ke syarikat rakaman sebelum ini. 

Memetik laporan mStar, isteri penyanyi Saleem itu tampil mohon maaf dan menjelaskan bahawa dia tidak dapat mengawal emosi dan sedikit tertekan selepas pelbagai masalah yang dihadapi.


Permohonan maaf itu dibuat Julia dalam liputan langsung disiarkan oleh Utusan Online pada Jumaat lalu.

Turut kelihatan adalah Presiden Karyawan Datuk Freddie Fernandes sebagai orang tengah dalam hal ini.

Terdahulu Saleem pula apabila ditanya mengenai hubungan dengan anak, Saleem berkata, dia tetap sayangkan anak tetapi di dalam industri hiburan hendaklah berdiri atas kaki sendiri.

Manakala apabila ditanya mengenai hubungan dengan anak, Saleem berkata, dia tetap sayangkan anak tetapi di dalam industri hiburan hendaklah berdiri atas kaki sendiri.- CARI

18

Bagus
14

Marah
10

Terkejut
11

Sedih
12

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (85 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote awaynepian 20-8-2017 04:28 PM
Terdahulu Saleem pula apabila ditanya mengenai hubungan dengan anak, Saleem berkata, dia tetap sayangkan anak tetapi di dalam industri hiburan hendaklah berdiri atas kaki sendiri.


Manakala apabila ditanya mengenai hubungan dengan anak, Saleem berkata, dia tetap sayangkan anak tetapi di dalam industri hiburan hendaklah berdiri atas kaki sendiri.- CARI

sampai dua kali..ubah perkataan depan je

Quote prettyuglybabe 20-8-2017 04:30 PM
dah dapat duit ke tu? {:laugh
Quote fadz84 20-8-2017 04:33 PM
Cam x ikhlas je ayat saleem yg last tu.. dh bdk tu berbin kan ko.. smpai bila2 pun org akn knal dia as anak ko.. masa mula2 smule pun xpun dia ckp dia Anak ko saleem ooi...
Quote Penglipurtales 20-8-2017 04:45 PM
awaynepian replied at 20-8-2017 04:28 PM
Terdahulu Saleem pula apabila ditanya mengenai hubungan dengan anak, Saleem berkata, dia tetap sayan ...

Budaak upsr biasalah
Quote moonbug 20-8-2017 04:46 PM
Edited by moonbug at 20-8-2017 04:48 PM

Buang yg keruh ambil yg jernih, barulah teguh peribadi~
Quote Rhyno 20-8-2017 05:07 PM
macam2 kisah pertelingkahan anak dgn ibu/bapa ye. Sufie Rashid dgn mak. Syafiq Farhan dgn bapak.



Quote Sazida 20-8-2017 05:32 PM
tp syafiq bagus lah. xde pulak meroyan update kisah mslh dia dgn bapak. aku rase syafiq tu pun rindu kasih syg saleem ni. tp apekan daya. antara mereka ada julia bachok.so terbatas sikit kt situ. sbb tgk gaya mcm si julia xsuka si syafiq
Quote giyomi 20-8-2017 05:34 PM
bl selidik dn selidik, baru meolz taw(klu betul lah), isu ni terbangkit pabila dak sapik pnh kata malu berbapakn saleem. well tak taw nk ckp cmne, wlpn malu dia tetap bapa uolz, si salem lak tak serik2 mdadah. ntah lah, whatever lah.
Quote ShiningStars 20-8-2017 06:20 PM
Buang yang keruh,ambil yg jernih.kpd acik julia,jgnlah mengapi-apikan lagi keadaan {:teatime
Quote rainbow259 20-8-2017 07:38 PM
better minta maaf dkt org yg kau maki tu.. bkn kt rakyat malaysia
Quote rainbow259 20-8-2017 07:39 PM
moonbug replied at 20-8-2017 04:46 PM
Buang yg keruh ambil yg jernih, barulah teguh peribadi~

setuju....
Quote miznora 20-8-2017 07:42 PM
tulaaa makcikk.. sebelom meroyan ingat2 la sikit. sedap je ko membahan orang lain. hilang akal ape time tu?
Quote penmarker 20-8-2017 07:46 PM
giyomi replied at 20-8-2017 05:34 PM
bl selidik dn selidik, baru meolz taw(klu betul lah), isu ni terbangkit pabila dak sapik pnh kata ma ...

Semua org tahu dan org tanya bila si syafiq ckp gitu..
Klu skrg umur dia baru 21 tahun.

Takkan masa sekolah2 dia ckp gitu pon nk amik hati.. bapak aper ego..
Aku tgk mat saleh pon tahu malu n tahu salah klu anak tu xnak ngaku dorg bapak atau mak usaha pujuk anak dekat dengan anak.
Skrg ni ada peluang pi meroyan pulak.

So nak je kata patutla dulu syafiq malu nak ngaku ayah tengok perangai sudahla..
Quote penmarker 20-8-2017 07:48 PM
Kita tengokla nanti klu si syafiq ni dahbjd retis berjaya saper pulak yg mengaruk anak tak kenang jasa..

Masa dia baru nak naik ko kata kena berdiri atas kaki sendiri..

Dah lama pon dia berdikari baru sekali ni nak minta tolong ko dah mengarut2 bebel2 mintak duit..
Quote iminidin 20-8-2017 07:48 PM
bukan senang org nak mohon maaf secara terbuka gini..
tahniah atas keberanian..
Quote akusukapurple 20-8-2017 08:07 PM
rainbow259 replied at 20-8-2017 07:38 PM
better minta maaf dkt org yg kau maki tu.. bkn kt rakyat malaysia

setuju.....
Quote akusukapurple 20-8-2017 08:08 PM
penmarker replied at 20-8-2017 07:46 PM
Semua org tahu dan org tanya bila si syafiq ckp gitu..
Klu skrg umur dia baru 21 tahun.


kalau anak dah smpai kata gitu, patut sibapak yg lagi tua tu berubahlah.. buat sumthing bagi anak bangga dgn dia.. apelah pakcik, dah tua2 pun takkan laaaa nak suruh diajar lagi.
Quote Ubatdemam 20-8-2017 08:10 PM
Inilah salah satu contoh bapak tak berguna..
Quote Carcosa 20-8-2017 09:24 PM
Hamboi mokcit. Haritu kemain kau membodohkan netizen semua. Kemain molot ko mokcit. Sepatutnya nama kau Julia Bechok. Skrg insaf pulak. Ni lagi satu, kau sakit hati dgn mak si Shafiq tu dah kenapa. Kau bijak sgt ke didik anak ko? At least anak2 org tu berjaya. Kecoh lebih lah kau Julia. Mmg makcik Bechok lah kau ni

Lihat semua komen(55)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-6-2024 08:56 PM GMT+8 , Processed in 0.061610 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top