CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Berang Suami Berkhalwat, Isteri Lumur Cili Campur Garam Pada Kemaluan Kekasihnya

2-5-2017 06:30 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 17658| Komen: 128

Description: Dua keping gambar menjadi tular di laman sosial setelah dimuat naik di laman Facebook Kabet, yang bermaksud perempuan simpanan. Gambar pertama menunjukkan mangsa ditendang pada bahagian muka.
Memang pantang buat sesiapa pun samada si isteri mahupun si suami sekiranya mendapati pasangannya berhubungan sulit dengan pihak ketiga dan pengalaman malang itu dialami seorang perempuan simpanan.


Dia dipukul dan kemaluannya dilumur dengan cili dipercayai oleh isteri kepada kekasihnya selepas hubungan sulit dengan suami wanita berkenaan terbongkar.

Memetik laporan The Reporter yang memetik portal Docbao, dua keping gambar menjadi tular di laman sosial setelah dimuat naik di laman Facebook Kabet, yang bermaksud perempuan simpanan.

Gambar pertama menunjukkan mangsa ditendang pada bahagian muka, sementara gambar kedua pula memaparkan seseorang melumurkan cili merah pada bahagian sulit wanita berkenaan.

Status yang dimuat naik menggunakan bahasa Tagalog itu sehingga kini mendapat perkongsian lebih 32,000 pengguna Facebook.

Dilaporkan kejadian itu berlaku pada 24 April lalu dipercayai di sebuah hotel di Vietnam selepas si isteri dikatakan berjaya menangkap suaminya yang sedang berdua-duaan dengan wanita terbabit di dalam bilik.


Berang dengan hubungan sulit berkenaan, si isteri yang tidak dapat mengawal kemarahannya bertindak melumurkan cili bercampur garam pada kemaluan wanita terbabit dengan menggunakan sarung tangan.

Mangsa dikatakan menangis dan merayu supaya tidak diperlakukan sedemikian dan si suami meminta isterinya berhenti menyerang wanita berkenaan, namun rayuan tersebut tidak diendahkan.

Bagaimanapun perempuan simpanan itu hanya dilepaskan selepas orang ramai datang melihat kejadian yang berlaku di bilik berkenaan dan sehingga kini lokasi sebenar kejadian dan keadaan mangsa tidak diketahui.- CARI

sumber : Facebook Kabet


18

Bagus
22

Marah
15

Terkejut
37

Sedih
21

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (132 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tripleid 2-5-2017 06:45 PM
padihnya tuh disneyy
Quote Levespa 2-5-2017 06:56 PM
aduii mendapat laa..
Quote papadomku 2-5-2017 06:59 PM
sakitnyaaa tu di situhhh
Quote Mary_jane 2-5-2017 07:00 PM
Yang video acik singapore ambush laki dia pun sama hazab. Terpinga2 laki nya kena omel. Rasain loh.

Tapi hat atas ni memang parah.
Quote jointhecurse 2-5-2017 07:00 PM
ptt tenyeh kat laki dia sama
Quote ronapink 2-5-2017 07:01 PM
kenapa xtendang penyerang tu.

si suami/bf hanya meminta isterinya menghentikan je,xlempang isterinya,

menunjukkan suami masih sayang isteri..atau takut..
Quote umbut 2-5-2017 07:14 PM
Cilipadi thai yg merah tu dah ler pedas.. Pijar ler...
Quote EJALTI 2-5-2017 07:19 PM
Naper tak lumur sekali peler si suami dgn cili campur garam tuh???
Quote dusunmind 2-5-2017 07:20 PM
aku rasa padan muka perempuan tu.  Kalau da tahu laki org jangan cuba cuba nak main lada : Yg laki dia pla biarkan je.  Nampak sgt laki dia tak pun...
Quote redz85 2-5-2017 07:22 PM
you go sister!!

laki kau nya gunting
Quote Victorioussss 2-5-2017 07:28 PM
I suke sangat kerang goreng cili! Do want!
Quote prettyuglybabe 2-5-2017 07:31 PM
laki dia yang miang tu kena sepak lumur cili sekali tak?
Quote aku.semut.merah 2-5-2017 07:32 PM
Haha! Tak tau nak gelak ke nak kesian. Patut tenyeh kat kepala boy si laki tu sekali
Quote CrowneGlory 2-5-2017 07:49 PM
Kote laki ko maintain selamat khennn....patut 2/2 ko lumur..jenis bini laki main pelacur pun ttp salah pelacur...dah serupa buat tauhu sumbat pulak
Quote fox. 2-5-2017 08:06 PM
Victorioussss replied at 2-5-2017 07:28 PM
I suke sangat kerang goreng cili! Do want!

Mujur tak dicucuh api kat celah poen tu.kalau tak dah jadi kerang bakar
Quote mirebus 2-5-2017 08:26 PM
pedihhh tuuhhh. patutnya si laki dia tu layakk kena cili jugak. tapi tak tahu lah kan, kot balik tu kena benda lain pulak
Quote insulin 2-5-2017 08:30 PM
Mesti bini dia gemuk dan x lawa...
Quote Manjahati 2-5-2017 08:35 PM
Mendapat lerrr... Patutnya suaminya tu pun dilumur sekali... Biar dpt menikmati bersama
Quote giyomi 2-5-2017 08:38 PM
tenyekar anu laki dia sekali, sah2 dia leh wat benda sama dgn wanita len.

Lihat semua komen(128)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

22-4-2024 03:21 AM GMT+8 , Processed in 0.058472 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top