CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Berkhalwat Dulu Keesokan Ramadhan

30-6-2014 10:24 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 13767| Komen: 61

Description: Lelaki Lingkungan 30-An Yang Mempunyai Isteri Dan Seorang Anak Berusia Empat Tahun Itu Berasal Dari Pendang Dan Dipercayai Baru Bertukar Kerja Dari Sabah Ke Negeri Ini Sejak Sebulan Lalu.


Alor Setar: Seorang penjawat awam dicekup berkhalwat dengan seorang wanita berstatus isteri orang di sebuah rumah tumpangan di Simpang Kuala, di sini, malam kelmarin.

Mereka dicekup berkhalwat kira-kira jam 12 tengah malam oleh sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK) dalam Ops Bersih.

Lelaki lingkungan 30-an yang mempunyai isteri dan seorang anak berusia empat tahun itu berasal dari Pendang dan dipercayai baru bertukar kerja dari Sabah ke negeri ini sejak sebulan lalu.

Difahamkan, lelaki terbabit dipercayai baru mengenali wanita berusia 25 tahun itu yang bekerja di sebuah salun rambut di bandar raya ini.


Penolong Pengarah Bahagian Penguat Kuasa dan Undang-undang JAIK Syeikh Mohd Roshidi Mahmud, berkata operasi itu disertai 25 anggota penguat kuasa JAIK yang tertumpu di sekitar bandar raya ini dalam usaha membanteras kegiatan maksiat di negeri ini.

Beliau berkata, ketika membuat pemeriksaan di sebuah rumah tumpangan di Simpang Kuala, di sini mendapati sebuah bilik berkunci dari dalam.

“Selepas mengetuk pintu dan memberi salam hampir 10 minit, seorang wanita yang berpakaian lengkap kemudian membuka dan membenarkan pemeriksaan dalam bilik itu. 
18

Bagus
21

Marah
25

Terkejut
23

Sedih
12

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (121 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sekngucing 29-6-2014 01:23 AM
rancukkan tu apa??
Quote GhostWalking 29-6-2014 01:24 AM
Begitu banyak hidangan di atas meja kecil itew makan puas2 sebelum berpuasa
Quote prettymanja 29-6-2014 01:25 AM
Tajuk Benang xmenahan
dpt blajo satu ag basa baru arini..
Rancukkan..sounds red indian gitu.. Last edited by prettymanja on 29-6-2014 01:30 AM

Quote GhostWalking 29-6-2014 01:26 AM
sekngucing posted on 28-6-2014 05:23 PM
rancukkan tu apa??

Berancuk kaka
Quote sekngucing 29-6-2014 01:29 AM
berancuk kaka tu apa??
Quote puteraalam02 29-6-2014 01:30 AM
rancukan maknaya sex... mesti dlm kes nih salahkan laki kan, dah isteri main dgn ppuan lain.. korang terfikif tak mungkin dah lama dia tak dapat. wife dia hanye berkepit je dgn anak kalau layan pun tak ikhlas jek.
Quote secretservice 29-6-2014 01:37 AM
puteraalam02 posted on 29-6-2014 01:30 AM
rancukan maknaya sex... mesti dlm kes nih salahkan laki kan, dah isteri main dgn ppuan lain.. korang ...

bahasa jawa ke???
Quote GhostWalking 29-6-2014 01:37 AM
sekngucing posted on 28-6-2014 05:29 PM
berancuk kaka tu apa??

Hahhahaah ko sajer kannnn sekngucinggg


Quote sekngucing 29-6-2014 01:39 AM
aku tak tahu la bahasa ulu mana ni
Quote lavachile 29-6-2014 01:55 AM
ini kes yang ntah keberapa sekian kalinyer kat kedah...

apa bini org kedah tak puas ngan laki sendiri ka..??

Quote GhostWalking 29-6-2014 01:59 AM
lavachile posted on 28-6-2014 05:55 PM
ini kes yang ntah keberapa sekian kalinyer kat kedah...

apa bini org kedah tak puas ngan laki sen ...

Ko sokong Chile ke cisss
Quote lavachile 29-6-2014 02:01 AM
GhostWalking posted on 29-6-2014 01:59 AM
Ko sokong Chile ke cisss

wa suka makan pedas pedas...



Quote RatuDunia94 29-6-2014 02:06 AM
hencapan terakhir sebelum menyucikan diri!
Quote GhostWalking 29-6-2014 02:08 AM
RatuDunia94 posted on 28-6-2014 06:06 PM
hencapan terakhir sebelum menyucikan diri!

Hahahhaha tepat sekali


Quote clarizsa 29-6-2014 02:20 AM
gross....
Quote imransulaiman 29-6-2014 03:10 AM
Lelaki tu cikgu ke? Hehehe...
Quote GhostWalking 29-6-2014 03:16 AM
imransulaiman posted on 28-6-2014 07:10 PM
Lelaki tu cikgu ke? Hehehe...

Kenapa cikgu?
Quote imransulaiman 29-6-2014 03:22 AM
GhostWalking posted on 29-6-2014 03:16 AM
Kenapa cikgu?

Serkap jarang saja...hehehe!
Quote sigila 29-6-2014 03:27 AM
lavachile posted on 29-6-2014 02:01 AM
wa suka makan pedas pedas...

Bang lava x merancuk ke pagi nie

Lihat semua komen(61)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-5-2024 06:40 AM GMT+8 , Processed in 0.063254 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top