CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 12198|Reply: 127

Berang Suami Berkhalwat, Isteri Lumur Cili Campur Garam Pada Kemaluan Kekasihnya

[Copy link]
Post time 2-5-2017 06:30 PM | Show all posts |Read mode
Memang pantang buat sesiapa pun samada si isteri mahupun si suami sekiranya mendapati pasangannya berhubungan sulit dengan pihak ketiga dan pengalaman malang itu dialami seorang perempuan simpanan.


Dia dipukul dan kemaluannya dilumur dengan cili dipercayai oleh isteri kepada kekasihnya selepas hubungan sulit dengan suami wanita berkenaan terbongkar.


Memetik laporan The Reporter yang memetik portal Docbao, dua keping gambar menjadi tular di laman sosial setelah dimuat naik di laman Facebook Kabet, yang bermaksud perempuan simpanan.


Gambar pertama menunjukkan mangsa ditendang pada bahagian muka, sementara gambar kedua pula memaparkan seseorang melumurkan cili merah pada bahagian sulit wanita berkenaan.


Status yang dimuat naik menggunakan bahasa Tagalog itu sehingga kini mendapat perkongsian lebih 32,000 pengguna Facebook.


Dilaporkan kejadian itu berlaku pada 24 April lalu dipercayai di sebuah hotel di Vietnam selepas si isteri dikatakan berjaya menangkap suaminya yang sedang berdua-duaan dengan wanita terbabit di dalam bilik.


Berang dengan hubungan sulit berkenaan, si isteri yang tidak dapat mengawal kemarahannya bertindak melumurkan cili bercampur garam pada kemaluan wanita terbabit dengan menggunakan sarung tangan.


Mangsa dikatakan menangis dan merayu supaya tidak diperlakukan sedemikian dan si suami meminta isterinya berhenti menyerang wanita berkenaan, namun rayuan tersebut tidak diendahkan.


Bagaimanapun perempuan simpanan itu hanya dilepaskan selepas orang ramai datang melihat kejadian yang berlaku di bilik berkenaan dan sehingga kini lokasi sebenar kejadian dan keadaan mangsa tidak diketahui.- CARI


sumber : Facebook Kabet



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-5-2017 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
padihnya tuh disneyy
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 06:56 PM | Show all posts
aduii mendapat laa..
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
sakitnyaaa tu di situhhh
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang video acik singapore ambush laki dia pun sama hazab. Terpinga2 laki nya kena omel. Rasain loh.

Tapi hat atas ni memang parah.
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 07:00 PM | Show all posts
ptt tenyeh kat laki dia sama
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-5-2017 07:01 PM | Show all posts
kenapa xtendang penyerang tu.

si suami/bf hanya meminta isterinya menghentikan je,xlempang isterinya,

menunjukkan suami masih sayang isteri..atau takut..
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Cilipadi thai yg merah tu dah ler pedas.. Pijar ler...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-5-2017 07:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Naper tak lumur sekali peler si suami dgn cili campur garam tuh???
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
aku rasa padan muka perempuan tu.  Kalau da tahu laki org jangan cuba cuba nak main lada : Yg laki dia pla biarkan je.  Nampak sgt laki dia tak pun...
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 07:22 PM | Show all posts
you go sister!!

laki kau nya gunting
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
I suke sangat kerang goreng cili! Do want!
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 07:31 PM | Show all posts
laki dia yang miang tu kena sepak lumur cili sekali tak?
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 07:32 PM | Show all posts
Haha! Tak tau nak gelak ke nak kesian. Patut tenyeh kat kepala boy si laki tu sekali
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Kote laki ko maintain selamat khennn....patut 2/2 ko lumur..jenis bini laki main pelacur pun ttp salah pelacur...dah serupa buat tauhu sumbat pulak
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Victorioussss replied at 2-5-2017 07:28 PM
I suke sangat kerang goreng cili! Do want!

Mujur tak dicucuh api kat celah poen tu.kalau tak dah jadi kerang bakar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-5-2017 08:26 PM From the mobile phone | Show all posts
pedihhh tuuhhh. patutnya si laki dia tu layakk kena cili jugak. tapi tak tahu lah kan, kot balik tu kena benda lain pulak
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti bini dia gemuk dan x lawa...
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 08:35 PM | Show all posts
Mendapat lerrr... Patutnya suaminya tu pun dilumur sekali... Biar dpt menikmati bersama
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2017 08:38 PM | Show all posts
tenyekar anu laki dia sekali, sah2 dia leh wat benda sama dgn wanita len.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-5-2024 11:18 AM GMT+8 , Processed in 0.162587 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list