CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Badan Hanya Sampai Perut, Video Imam Masjidil Haram Peluk Budak Cacat Ini Tular

24-1-2017 04:35 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 6222| Komen: 16|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Biasa kita dengar tentang kisah segelintir masyarakat yang suka menghina dan memandang rendah kepada orang yang tidak sempurna fizikal atau dipanggil sebagai golongan kurang upaya (OKU) ini.
29

Bagus
9

Marah
15

Terkejut
9

Sedih
10

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (89 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote siskepoh 24-1-2017 06:10 PM
Subhanallah. insaf tgok kisah2 macam ni.
Quote DeeHanania 24-1-2017 08:49 PM
SubhanAllah,bertuah Adik nie
Quote cik-jaja 24-1-2017 09:20 PM
Ya allah..permudahkanlah segalanya utk adik ni
Quote boyagombak 24-1-2017 10:01 PM
Mengalir airmataku. Yg serba x sempurna mampu kesana sdgkn kita yg sempurna belum tahu lagi. Allahuakbar
Quote allhaillll 24-1-2017 10:23 PM
ninja cutting onions!
Quote mirandanicky1 24-1-2017 11:46 PM
Touching i dan insafffff
Quote Artemesiaa 25-1-2017 01:46 PM
Tawaf guna tangan katanya dia tak nak gunakan kerusi roda dan ada pegawai keselamatan diarahkan untuk melindungi dia selama dia bertawaf.
Quote yayangmama 25-1-2017 02:00 PM
sedihnya...malu pon ya jugak...sesempurna sifat Allah bagi tapi solat 5 waktu pon kdg cukup kdg x
Quote fizafaizal 25-1-2017 04:28 PM
Masa lahir dia ada kaki..tp dia ada penyakit yg menyebabkan kaki dia takkan tumbuh sempurna..dia dah potong kaki dia tu

Dan dia ada kembar..kembar dia norma
Quote WhiskeyScotch 25-1-2017 11:02 PM
Moga Allah merahmatimu.  
Quote FARRAZOOL 25-1-2017 11:45 PM
Touching...
Quote putribonda 26-1-2017 12:19 PM
oh..tengah rewang potong bawang patut berair mata saya
Quote nononcrux 26-1-2017 04:00 PM
Allahu semoga segala dipermudahkan dan berjalan lancar
Quote pr3ttytw33ty 26-1-2017 07:43 PM
Hensem adik ni. Mane tau die plak bakal jd imam besar masjidilharam
Quote Abgaji 27-1-2017 11:52 AM
Subhanallah
Quote Keledek.kepam 29-1-2017 12:28 AM
Touching. Org yg fizikal sempurna pun ada yg tak solat. Hmm

Lihat semua komen(16)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-7-2024 03:03 AM GMT+8 , Processed in 0.062411 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top