CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Dungun : Isteri Maut Tertusuk Besi Penghadang Jalanraya

2-7-2016 12:56 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 12237| Komen: 76

Description: Seorang wanita maut dalam satu kemalangan kira-kira jam 7 malam semalam,.

Oleh : Dean BZ


Seorang wanita maut dalam satu kemalangan kira-kira jam 7 malam semalam, manakala suami dan anaknya cedera ringan selepas kereta yang mereka naiki terbabit dalam kemalangan di Kilometer 83, Jalan Kuala Terengganu-Kuantan, dekat Kampung Batu 5, di sini, malam tadi.

Nur Madihah Mohd, 22, yang cedera parah di kepala dan badan, meninggal dunia di tempat kejadian

Kemalangan itu berlaku apabila kereta Proton Waja yang dipandu suaminya, Muhammad Syahir Muhammad Syafiq Chandran, 21, dipercayai terbabas ke kiri jalan selepas menuruni kawasan berbukit di situ

Kereta terbabit melanggar besi penghadang jalan sehingga menembusi kereta terbabit dan menikam isterinya yang duduk di sebelah pemandu. Jenazah Nur Madihah kemudian dibawa ke Bilik Forensik Hospital Dungun.

Muhammad Syahir dan anaknya, Muhammad Naufal, dua tahun yang cedera ringan dibawa ke hospital sama untuk rawatan.

Berikutan kejadian itu, angka kematian akibat kemalangan jalan raya di daerah ini meningkat kepada 36 dalam tempoh enam bulan pertama tahun ini.

Orang ramai yang ingin pulang ke kampung sempena hari raya yang bakal tiba disarankan berhati-hati ketika memandu. - CARI.


Sumber - BeritaHarian

16

Bagus
11

Marah
8

Terkejut
16

Sedih
10

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (70 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kimsa-ra 2-7-2016 02:13 AM
takziah. .
jgn bw laju2
Quote sapp73 2-7-2016 02:19 AM
Tengok keadaan kereta memang teruk....musim perayaan ni, berhati hati di jalan raya
Quote cap_ayam 2-7-2016 02:20 AM
Allah, ngerinya
Quote saladin780 2-7-2016 02:28 AM
Bwk laju la niii..takziah la d ucapkan
Quote MissNigga 2-7-2016 02:33 AM
ya Allah ... impak kuat nie ....
hancoq kete
Quote tungkai 2-7-2016 02:53 AM
Aku suspek bawak laju. Sama kes aku jalan balik rumah malam tadi. Dari LDP, KESAS, Elite, NKVE, Federal Hiway dan jalan2 bandaran kat Shah Alam, masing2 bawak kereta laju giler. Menyeramkan sungguh...
Quote mak_wa95 2-7-2016 02:58 AM
bawa laju la ni
Quote Changa 2-7-2016 03:03 AM
Saja nak bunuh bini kot?
Quote nour2001 2-7-2016 04:04 AM
Kalau yg bawak tu sendiri mampuih takpalah ni yg jadi mangsa bini ko, tahniah lah pasal pemanduan menggila ko anak ko dah kehilangan mak..ko takpalah boleh kawin lagi lepas ni...
Quote mokcikKSKB 2-7-2016 04:09 AM
Kesiannya..takziah
Quote mokcikKSKB 2-7-2016 04:31 AM
Changa replied at 2-7-2016 03:03 AM
Saja nak bunuh bini kot?

Makin jauhlah sissy kena merangkak ni...sila beli extra kneepad
Quote Victorioussss 2-7-2016 05:17 AM
Aku kenai si changa ni. Keje gomen. Keje kt subang.
Quote FanTasyCreaTioN 2-7-2016 05:23 AM
Takziah ..

moga masa tu ..arwah isteri meninggal terus tak merasa kesakitan

Quote putehkundor 2-7-2016 05:41 AM
Memang laju tu heshe bawak sampai gitu impak....
Kesian...tak sempat sambut raya
Quote dodolgemok 2-7-2016 05:47 AM
Astaga, takziah la dekk. Jadikan pengajaran agar bawak kereta molek2, kesian anak kecil itu
Quote satrianaga 2-7-2016 05:50 AM
Penghadang jalan ni biasanya di design untuk kurangkan impak kalau ada kereta terbabas. Tapi yg ni memburukkan lagi keadaan. Tapi biasa siasatan siasatan hanya akan menjurus kpd kecuaian pemandu  sahaja. Faktor lain tadak sapa nak siasat. Nanti ada pihak tertentu kena petik.
Quote CrowneGlory 2-7-2016 05:53 AM
Laki bingai bawak laju.hujung2 bini yg mati
Quote wajevo 2-7-2016 06:11 AM
Victorioussss replied at 2-7-2016 05:17 AM
Aku kenai si changa ni. Keje gomen. Keje kt subang.

Cemana kau boleh kenal?
Quote pr3ttytw33ty 2-7-2016 06:15 AM
ngeri tgk kete tertusuk besi pengadang tu. dr depan tembus blkg

Lihat semua komen(76)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 01:09 PM GMT+8 , Processed in 0.097652 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top