CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Isteri Potong Kemaluan Suami, Ketahuan Curang Dengan Rakan Baik Sendiri

10-6-2016 10:52 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 9161| Komen: 83

Description: Dalam kejadian 4.30 pagi itu, seorang lelaki berusia 47 tahun
oleh Adib Za

Pihak ambulans bergegas ke Soi Noen Phlap Whan yang berlokasi di Pattaya, Thailand pada 7 Jun lalu selepas menerima laporan seorang lelaki menjerit meminta tolong. 


Dalam kejadian 4.30 pagi itu, seorang lelaki berusia 47 tahun, didapati dalam keadaan berlumuran darah dan meraung kesakitan. 

Ini gara-gara isterinya yang berusia 39 tahun bertindak memotong kemaluan lelaki itu kerana rasa marah selepas mendengar khabar angin mengenai kecurangan suaminya itu. 

Kemarahan wanita itu semakin memuncak selepas mendapati gosip itu benar yang suaminya telah bermain kayu tiga bersama rakan baiknya sendiri. 

Wanita itu telah mencantas kemaluan suaminya ketika lelaki itu sedang berehat sehingga ia hampir putus. Namun, kerana ketakutan, wanita itu telah mendapatkan bantuan ambulans. 

Laporan juga mengatakan buat masa ini tiada kepastian sama ada alat kelamin itu boleh dipulihkan semula dan berfungsi seperti biasa selepas ini. - CARI Infonet



Sumber: PatayaOne


   
Sumber foto: PattayaOne

24

Bagus
15

Marah
21

Terkejut
22

Sedih
29

Lawak
27

Bosan

Friends Rank (138 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Glass_shoes 10-6-2016 01:43 AM
Cash lah..nsb baik boleh smbung blk
Quote sukacactus 10-6-2016 05:51 AM
Somchai Somchai
Ko xtau ke ko dah buat bini ko marah gila
1. Curang
2. Curang dgn kawan baik dia
Padan muka ko:
Quote lobai_kepam 10-6-2016 05:55 AM
aku cuma mampu mengucapkan kesian....................  
Quote mak_wa95 10-6-2016 05:59 AM
ayt pertama...padan muka..

rasaaakan tamparan wanita..eh potong

pompuan memeng marah bila ditipu kerana berscandal,scandal pula kawan baik,
kiri kanan menipu...

jangan main2 dgn pompuan siam...
Quote mak_wa95 10-6-2016 06:00 AM
mula dok agak kejadian di china,
sekali ambik ko..
siam..
Quote makkaupurple 10-6-2016 06:26 AM
Mereput betina bodoh tu dalam penjara
Quote catalina 10-6-2016 06:42 AM
Harap2 penisnya tidak dicampak bersama ayam goreng
Quote PongKang 10-6-2016 07:17 AM
padan muka.. dah kene kasi
Quote fifie_olin 10-6-2016 07:41 AM
aku pdn kan je muka ko...
Quote mak_wa95 10-6-2016 07:44 AM
ramai forumer kata.potong campak bagi anjng makan..

yang ni dia campak ke tak..

ke dia minta sambung balik..
Quote LoveSungmin 10-6-2016 08:11 AM
mak_wa95 replied at 10-6-2016 07:44 AM
ramai forumer kata.potong campak bagi anjng makan..

yang ni dia campak ke tak..

X sempat putus sis.. Mcm mna nak campak?
Quote lurve82 10-6-2016 08:11 AM
selayaknya la..selamat ko masih hidup je lagi...
Quote kentel 10-6-2016 08:20 AM
lobai_kepam replied at 10-6-2016 05:55 AM
aku cuma mampu mengucapkan kesian....................

ketentuan dewi guan yin
Quote aHoi83 10-6-2016 08:23 AM
Harap2 lepas sambung tk le naik daaa
Quote CrowneGlory 10-6-2016 08:27 AM
kote laki je kena...poohkey kawan baik ko tak rodok dgn cangkul ke...parang ke...dah alang2 nk kena penjara tu...baik di packagekan sekali
Quote mak_wa95 10-6-2016 08:32 AM
LoveSungmin replied at 10-6-2016 08:11 AM
X sempat putus sis.. Mcm mna nak campak?

hampir putus..

simpan juga dia sikit..

pas2 ni kena cerai la..
trauma dah laki tu dengan dia
Quote mixed 10-6-2016 08:35 AM
sempat seround merasa dulo

Memetik Pattaya One, sebelum wanita itu memotong kemaluan suaminya dengan pisau, dia berpura-pura memaafkan suaminya dan melakukan hubungan seks bersama.
Quote GhostWalking 10-6-2016 08:36 AM
Cash sangat la dek lepas ni main la dengan gundik kau sambil tote terkulai2
Quote CrowneGlory 10-6-2016 08:36 AM
kompom ciknek saiz pensil ikea nk kena stimulate baru boleh potong... kalau tak tercari2 celah kulit & perut boroi...

Lihat semua komen(83)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-7-2024 12:56 AM GMT+8 , Processed in 0.052978 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top