CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Jiran Mati Dipukul Angkara Telefon

12-3-2016 11:55 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 4967| Komen: 11

Description: Seorang lelaki yang juga jiran dituduh mencuri telefon bimbit pada Isnin lalu...


Oleh Fyruz Hanna

Seorang lelaki yang juga jiran dituduh mencuri telefon bimbit pada Isnin lalu, meninggal dunia pada pagi Jumaat.

Fesol Deraman,50, disahkan meninggal dunia jam 7 pagi selepas 3 hari di ICU Hospital Sultanah Bahiyah (HSB).

KEcederaan yang dialami mangsa adalah di kepala, badan, tangan kiri, dan tidak sedarkan diri akibat dipukul di Kampung Teluk Bukit 
Pinang.

Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Adzaman Mohd Jan, mengesahkan kejadian itu dan berkata pihaknya sedang menyiasat lebih lanjut bagi mengenal pasti punca kematian.

"Kita masih menunggu laporan analisis kimia daripada pihak hospital bagi memastikan punca sebenar kematian dan kes kini disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan cedera parah.

"Buat masa sekarang kita sudah mengenal pasti suspek dari Kampung Teluk di Bukit Pinang yang memukul mangsa dan lelaki berusia 26 tahun itu kini dipercayai disembunyikan.

"Justeru orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai suspek yang dikesan mempunyai lima rekod jenayah lampau, diminta menghubungi balai polis terdekat untuk membantu siasatan," katanya.

-CARI Infonet.

Sumber:beritaharian
11

Bagus
19

Marah
9

Terkejut
18

Sedih
26

Lawak
27

Bosan

Friends Rank (110 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Innrukia 11-3-2016 10:40 PM
Nauzubillah manusia makin hilang sifat kemanusiaan
Quote mak_wa95 11-3-2016 10:51 PM
disembunyikan....

keluarga la teww sembunyikan, anak buat jenayah lagi mau bekap..
Quote batmana 11-3-2016 10:56 PM
alaa..dlm forum ni ramai juge berpegang fatwa sesat

"dan diwajibkn ke atas umat manusia agar pukul ramai2 pencuri asal tak mati.." ~ hadis riwayat orang utan.

maka berseronokla dorg pkul ramai2 pada mana2 pencuri mengikut fatwa tersebut( dgn niat asal tk mati).. skali bila dipkul tu mati, masing2 lari senyap.

tak pikir korang ada mak pak, anak bini yg akan mengalirkn air mata tgk korang dibwa ke mahkamah nnti..tu yg tak pkir dgn otak..
Quote CrowneGlory 12-3-2016 12:27 AM
Henfon punya penangan...sampai mencuri...sampai mati...
Quote skyreds 12-3-2016 04:55 AM
batmana replied at 11-3-2016 10:56 PM
alaa..dlm forum ni ramai juge berpegang fatwa sesat

"dan diwajibkn ke atas umat manusia agar puku ...

agree .. cukup dapat tangkap dan ikat, x perlu lebih2 .. kite pun manusia bukannye tuhan nak terus jatuh hukum  

tapi dalam kes nie .. ikut pemahaman aku, si pencuri yang memukul pokcik tu kerana die di tuduh mencuri hp kepunyaan pokcik  

Seorang lelaki berusia 50 tahun yang parah selepas dipukul jirannya kerana dituduh mencuri telefon bimbit


Quote L211 12-3-2016 05:59 AM
i igtkan jiran2 ppuan yg bergaduh tu yg mati yg ckp 'kakak kakak ko hitam lah'.. rupanya org lain
Quote sukacactus 12-3-2016 07:23 AM
Hp apa yg dicuri tu sampai mati kena pukul
Quote tongkatwaran75 12-3-2016 07:59 AM
Edited by tongkatwaran75 at 12-3-2016 08:00 AM
skyreds replied at 12-3-2016 04:55 AM
agree .. cukup dapat tangkap dan ikat, x perlu lebih2 .. kite pun manusia bukannye tuhan nak terus ...

Klu ikut konteks ayat di atas, lelaki 50 thn ini dituduh mencuri hp bkn menuduh...
tak tau la pd artikel tu ada typo `di' dgn `me' di situ...

bagaimana pun tajuk thread aku tu kira selamat...
Quote Esmiria 12-3-2016 08:48 AM
L211 replied at 12-3-2016 05:59 AM
i igtkan jiran2 ppuan yg bergaduh tu yg mati yg ckp 'kakak kakak ko hitam lah'.. rupanya org lain

dis is funny.haha
Quote manjalara_01 12-3-2016 02:02 PM
L211: i igtkan jiran2 ppuan yg bergaduh tu yg mati yg ckp 'kakak kakak ko hitam lah'.. rupanya org lain


kalau yg mengeji tu kulit ala2 kokesen...
xpe jgk nak hina org ala2 kulit beyonce...

whatever.....
Quote mak_wa95 13-3-2016 07:32 PM
mak ko ijo..

akak ko itam..

Lihat semua komen(11)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-6-2024 05:31 AM GMT+8 , Processed in 0.053332 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top